Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] [quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Küsides soome Holseti müüjalt vajaduse veijahutusega laagrisektsiooni kohta, vastati mulle: "Enne laguneb sul mootor ümbert ära, kui see turbo" .. [/quote]Aga nagu alati unustati ütlemata, et õli ei pea vastu isegi tuhat kilomeetrit sõitu voolates läbi roosa põrsa TURBO [/quote] Ega laagrisektsioon ei hõõgu ja pealegi, sellise turbo laagerdus on ehitatud nii, et sealt läbivoolav õlikogus suudab edukalt turbo ka jahutada. NB! siinkohal pidage meeles parandada mootoriõli jahutussüsteemi ja kasutada sobivat õli! Ja kui juba selline turbo paigaldatakse, siis on enamasti vastusurved, millest turbo hõõguma hakkab, palju väiksemad originaal turboga võrreldes. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Turbod, boost
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
23.2%
- SQL:
76.8%
]