Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] [quote][i]Algselt postitas: Rax[/i] Kuna paljud siit kasutavad k26/t04E turbot, on suur huvi mis seadistusega keegi sõidab. Ise olen suht dilemma ees, et kas originaal aju piirid hakkavad kätte jõudma. Küttesegu paikasaamine pole kõrge boosti juures võimalik s.t. kui saan segu paika kõrgetel pööretel siis uputab madalatel, seda siis normaalselt linnas liigeldes, kui täie ppasaga startida, siis saab nii sõita küll ja kui kütuse rõhku maha keerata, siis jääb kõrgetel pööretel lahjaks. Mis boostiga, mis pihustitega, ja mis kütuserõhuga keegi sõidab? Võistlustel käies pole sellest turbost üle 2,2bari välja puhunud, hetkel 2,8bari ülerõhku @ küttesegu 11,3-11,8. [/quote] Originaal aju suudab tänu "iseõppimisele" korrigeerida pihustusaegu 10-15%, "kuulates" lambda, MAFi ja gaasisiibri nõuandeid ;) boostiga bensurõhu tõstmisele lisaks. Nii jamis on lahja segu? Oletades, et sa sõidad ADU nn. stage I softiga, rs2 pihustitega peaks benarõhk olema ikkagi seal 3.8bari ümber (juhul, kui soft on tehtud ikka rs2 pihustite ja 3.8 barise regulaatori jaoks) Sul on rs2 coolerist suurem cooler, mis on hea, aidates kaasa madalama põlemiskambri temperatuuri saavutamisele, suur + on ka 7A nukad, mis "tuulutavad" oluliselt paremini põlemiskambrit, kui rs2 originaalid. Kui detonatsiooni ei esine, siis anna aint tuld! Üks pisike mure oleks ehk pikemal paarutamisel tublisti "ahistav" K26 turbiinikoda, mis soosib "probleeme" :( Omal on olnud juba pikemat aega plaanis teha detonatsiooni kuulamiseks seadeldis, kasutades selleks stetoskoopi, nailonvoolikuid ja nipetnäpet, sedasi kuuldeaparaadiga testimas käies võib kindel olla, kas mootor hakkab detoneerima või ei. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.2%
- SQL:
67.8%
]