Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4.2 V8 erinevused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] S6 õhulugeja korpus on keskelt 89 mm (väline mõõt). Viskab keegi S8 õhulugejale mõõteriista peale? [/quote] Uurisin natuke ETKA-t ja tule välja, et ikkagi S6 ja S8 kasutavad sama õhulugejat. S8 40v 265kw 99-00 (AQH) kood on 077 133 471 H ehk sama mis sama aastakäigu S6-l (AQJ) . Ning S8 40v 00-03 (AVP) 077 133 471 K ehk sama mis S6 40v 00-04 ANK mootoril. Väljund võimsus jäi mootoritel samaks, kuid mootori koodid vahetusid, kuna uuemad (mõlemal kerel) omavad pisut erinevat juhtimist (2 lambdat vs. 4 lambdat). Seega, endiselt pole ma suutnud leida meh. poolepealt kohta, kuhu kaovad 15kw. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4.2 V8 erinevused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
25.3%
- SQL:
74.7%
]