Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4.2 V8 erinevused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] Minul on selline auto nagu C5 S6 4.2 ja manuaal kastiga on ta varustatud... Reaalne kütusekulu on normaalse inimese kombel linnas sõites kusagil 16 ja 18 vahel, sõltuvalt kui pikad otsad jne. Külma mootoriga 2km kaupa sõites muidugi see kulu seal 20 juures. Maanteel on täiesti võimalik sõita 9,5-10L /sajale, kui ei pressi pidevalt mööda. Olles omanud vanatüübi 32v v8 julgen väita et ka A6 4.2 ei suuda ökonoomsem olla eriti... Tõenäoliselt on manuaal+sedaan reaalses elus sama sõidustiili juures ökom tänu oma kergemale kaalule + väiksemale ülekande kaole. Mis puutub dünaamikasse, siis puhtalt minujaoks on vanade 5käiguliste audi automaadi ja manuaali vahe mäekõrgune. Automaat kast lämmatab seda erksust ikka korralikult. Samas manuaaliga pole ühegi 3.0TDi või mõne muu uuekooli diisli tagatulesid nägema pidanud, pigem vastupidi sest kohalt minnes hüppad autopikkuse-2 eest ära ja mööda enam ei tule, kuna manuaalil käigud suht lühikesed ja saab kenasti hoida teda seal magusas 4000-7000rpm alas. Samas on mul olnud vana c4 kere peale 220kw variant (A6) 40 klapilisest mootorist ja too võrreldes S-i mootoriga eriti kõrgel pöördel tõmmata ei tahtnud. Paras paati vedada, kuid mitte võidu sõita, samas oli tema madalal pöördel joristades natuke jõulisem, tänu oma madalale/keskmistele pööretele projekteeritud kaantele/nukkadele. Kuna mul on 2 S-i mootorit garages (üks pärit S8 küljest ja teine S6, mõlemad 40 klapilised) ja olen näinud ka 220kw mootori sisse, siis erinevused S6/S8 ja A6/A8 mootorite vahel on: 1) Kaaned 2) Nukad 3)Klapivedrud 4)Sisselaske kollektor 5)Väljalaske kollektorid 6)Lisa mootori õli radikas (automaat S6 puhul pole kohanud, aga enda manuaalil on olemas) 7) Segusiiber+õhutorustik+õhufiltri kopsik 8) Mootori aju soft 9) Kolvikuju & surveaste? - see on hetkel veel kinnitamata fakt, tahtsin võrrelda, aga pole käepärast ühtegi lahtist 220kw mootorit, kuid neti avaruste väitel on a6 220kw mootori surveaste tiba madalam. PS, audi S8 265kw ja S6 250kw mootorid on raua poolest identsed (olemas võrdlus võimalus, kui keegi soovib) ja paljud väidavad et ka soft on sama, st erinevus on ainult paberil, ja seda marketing eesmärgil, kuid hetkel ise ei oska kinnitada ega ümberlükata softi erinevust, vaid niipalju, et S8 reeglina ei tõmba dünos 360hp lähedalegi, samas paljud S6-ed ei saa ka 340hp kätte seega kulumine + ls mängivad ka rolli... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4.2 V8 erinevused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
40.3%
- SQL:
59.7%
]