Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4.2 V8 erinevused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MaQQu[/i] Tõstsin arutelu eraldi teemaks. Olles omanud C5 A6 4.2 V8-t, millel VAG-Com ühtegi veakoodi ei näidanud, (ainukeseks teadaolevaks veaks oli sisselasketrakti klappide mittetöötamine, mis kütusekulu suurendada ei tohiks) võin öelda, et ega neil kahel versioonil mingit vahet pole. Alati oleneb väga palju muidugi juhi sõidustiilist ja trajektoorist, aga minu auto keskmine kulu "paak-täis-paak-tühjaks-paak-uuesti-täis" meetodil oli tavaliselt kogu aeg 15-16l. Kompuuter näitas sellest alati liitri või kaks vähem. Minu teada oli teema aluseks olnud S6 kütusekulu praktiliselt sama. Vaadates autode tehaseandmeid, on kõikide selle ajastu V8-te kütusekulu C5 peal praktiliselt identne, kaasaarvatud bitV8 oma. [b][url=http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=22895&cache=no]Audi A6 Avant 4.2 V8 quattro atm 2003[/url][/b] max võimsus 220 kW (300 hj) 6200 @ rpm max pöördemoment 400 Nm @ 3000 rpm kiirendus 0-100 km/h 7,1 s tühimass 1815 kg kütusekulu linnas [b]19,4 l/100km[/b] kütusekulu maanteel 9,5 l/100km kütusekulu kombineeritud 13,1 l/100km [b][url=http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=22896&cache=no]Audi S6 Avant quattro atm 2003[/url][/b] max võimsus 250 kW (340 hj) 7000 @ rpm max pöördemoment 420 Nm @ 3400 rpm kiirendus 0-100 km/h 6,8 s tühimass 1815 kg kütusekulu linnas [b]21,9 l/100km[/b] kütusekulu maanteel 10,2 l/100km kütusekulu kombineeritud 14,4 l/100km [b][url=http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=25842&cache=no]Audi RS6 Avant quattro atm 2003[/url][/b] max võimsus 331 kW (450 hj) 5700 @ rpm max pöördemoment 560 Nm @ 1950 rpm kiirendus 0-100 km/h 4,9 s tühimass 1865 kg kütusekulu linnas [b]21,8 l/100km[/b] kütusekulu maanteel 10,4 l/100km kütusekulu kombineeritud 14,6 l/100km Aga kui kellelgi on vastupidiseid näiteid, et A6 V8 võtab samades oludes oluliselt vähem kütet, võiks sellest veidi täpsemalt rääkida. Ja V8 A6/S6 ülalpidamine ei erine praktiliselt millegi poolest. Autode reaalset erinevust pisidetailideni hetkel üles lugema ei hakka, kerepaneelid, stanged on samad v.a iluvõrede disain ja värv ning summutiotsade arv. S6 vedrustus peaks olema veidi jäigem (ehk ka mõni mm madalam), muu veermik identne. Mootori lisajõud tulevad ilmselt plokikaante (nukad?) ning softi erinevusest. See on tegelikult siin foorumis juba läbi räägitud - ilmselt keegi leiab selle üles ja lingib siia. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4.2 V8 erinevused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.9%
- SQL:
58.1%
]