Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4,2 V8
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: vvv[/i] [quote][i]Algselt postitas: turbo[/i] Äkki viitsivad V8 omanikud siia ka oma auto õlikulu kirjutada. Enda autol pole täpselt mõõtnud aga peale olen nii mõnegi liitri valanud. (Formula RS SAE 0W40) Oma eelmise auto S4-ga (2,2 T) sõitsin aasta ja ei pidanud tilkagi õli juurde valama. Kas õlikulu põhjus võib peituda klapisääretihendites või millegis muus, kuidas seda selgeks teha? Ja veel, äkki oskab keegi öelda, palju võiks maksta klapisääretihendite vahetus ja kus seda võiks lasta teha? [/quote] ca 1 liiter 1000 kilomeetri peale. peaksgi õli ostma minema :) mootoriks siis 4,2 V8 240kw [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
4,2 V8
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.8%
- SQL:
68.2%
]