Lehekülgi: 1 2 |
audi10
huviline
Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI
|
postitati 27.09.04 09:06
|
|
|
4,2 V8
Küsimus selline, et sooviks teada, kellel on olnud ükskõik siis milliseid probleeme 4,2 v8 mootoritega ja kust nad on abi saanud. Huvitaks lihtsalt,
et kas sellistel mootoritel on üldse mingisuguseid tüüpvigu või on nad ikkagi suhteliselt lollikindlad mootorid?
|
|
|
peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 28.09.04 06:52
|
|
|
Sõidetud 125 t. ja ei ole veel probleeme olnud. Tuttaval 3,7 motoga samuti polnud mingeid muresid päris korraliku ls. juures.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.04 06:55
|
|
|
Millist mõtled, 4,2 on vähemalt viite erinevat varjanti!?
|
|
|
audi10
huviline
Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI
|
postitati 28.09.04 08:37
|
|
|
Peamiselt huvitaks just see 213kW variant!
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 28.09.04 16:09
|
|
|
Meil on selline, aga alles pool aastat ja selle aja jooksul ei ole küll midagi murettekitavat märganud. Ei tea kah mingit nõrka kohta sel mootoril
olevat, peale selle, et hammasrihmavahetus on suhteliselt kallis, kuna igasugu rullikuid on palju ja juurdepääs kehv. Aga seda tööd nagunii eriti
sagedasti ette ei tule...
|
|
|
|
Tarvotu
huviline
Registreerunud 26.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Opel Vectra Caravan `98a, Audi coupe 83a. 1,8
|
postitati 05.12.04 11:49
|
|
|
mis tal muidu hammasrihma vahetus maksab?
Endal ka mõte selline v8 soetada.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.04 12:22
|
|
|
Need hinnad on jube varieeruvad. Kus tahetakse ainult töö eest 5-6k, mõni aga teeb kogu kupatuse ära 5k-ga (töö+varuosad). Loomulikult ei tohi
unustada veepumpa vahetada selle juures..
Mis puudutab V8 4.2 siis ma armusin sellesse mootorisse esimese kahe tunniga ja pole siiani sellest haigusest lahti saanud. Tüüpvigu või siis mingeid
apsakaid ei ole sellel mootoril. Ressurssi tal on ja töökindel mootor.
Muidugi see on kõigest minu subjektiivne arvamus.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 05.12.04 12:38
|
|
|
Mul kah 10000 km pärast hammasrihma vahetus ees ja uurisin tükihindasid ja polegi nii hull. Rihma, rullikud, veepumba ja termostaadi saab kätte mingi
4 kiloga. Aga üldiselt peaks sellel mootoril ressurssi olema nii, et tapab.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 05.12.04 16:26
|
|
|
samru: 4k on jah suht normaalne. Reval soovitab koos hammasrihmaga geneka rihma koos rullikute ja muude värkidega vahetada.
kas keegi 4.2 termostaati on vahetanud? mul ei taha maanteesõidul üle 70c tõusta, õli on ka sama temperatuuriga sel ajal
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 05.12.04 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pealik
samru: 4k on jah suht normaalne. Reval soovitab koos hammasrihmaga geneka rihma koos rullikute ja muude värkidega vahetada.
kas keegi 4.2 termostaati on vahetanud? mul ei taha maanteesõidul üle 70c tõusta, õli on ka sama temperatuuriga sel ajal |
Eks ta õige oleks muidugi kogu kompott ära vahetada. Mul sama teema, et maanteel kukub 70- e C peale, nüüd mõtlengi, et kas vahetan h.rihma varem ära
koos termostaadiga või sõidan poolkülma mootoriga. Aga arvan, et jõulude ajal võtan kogu vahetuse ette, siis tõstukid vabad vast.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.04 22:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja samru
Tsitaat: | Esialgne postitaja pealik
samru: 4k on jah suht normaalne. Reval soovitab koos hammasrihmaga geneka rihma koos rullikute ja muude värkidega vahetada.
kas keegi 4.2 termostaati on vahetanud? mul ei taha maanteesõidul üle 70c tõusta, õli on ka sama temperatuuriga sel ajal |
Eks ta õige oleks muidugi kogu kompott ära vahetada. Mul sama teema, et maanteel kukub 70- e C peale, nüüd mõtlengi, et kas vahetan h.rihma varem ära
koos termostaadiga või sõidan poolkülma mootoriga. Aga arvan, et jõulude ajal võtan kogu vahetuse ette, siis tõstukid vabad vast.
|
Ära loodagi, küll ma sulle jõuluks ikka muretsen sinna midagi tõstuki peale... 
Just joking...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 05.12.04 22:10
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Tsitaat: | Esialgne postitaja samru
Tsitaat: | Esialgne postitaja pealik
samru: 4k on jah suht normaalne. Reval soovitab koos hammasrihmaga geneka rihma koos rullikute ja muude värkidega vahetada.
kas keegi 4.2 termostaati on vahetanud? mul ei taha maanteesõidul üle 70c tõusta, õli on ka sama temperatuuriga sel ajal |
Eks ta õige oleks muidugi kogu kompott ära vahetada. Mul sama teema, et maanteel kukub 70- e C peale, nüüd mõtlengi, et kas vahetan h.rihma varem ära
koos termostaadiga või sõidan poolkülma mootoriga. Aga arvan, et jõulude ajal võtan kogu vahetuse ette, siis tõstukid vabad vast.
|
Ära loodagi, küll ma sulle jõuluks ikka muretsen sinna midagi tõstuki peale... 
Just joking... |
Kolm tükki siis vää
|
|
|
kalevkp
huviline
Registreerunud 28.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru WRX 2,5
|
postitati 06.12.04 14:31
|
|
|
On see v8 tüüpiline,et maantee sõidul temp.langeb 70 kraadi peale,just jahedamatel ilmadel.Linnas kõk normaalne.Mul 4,2-sel langeb vist juba +5 kraadi
juures.Õli,see ei töuse enne kui väljas on +15 kraadi.Tundub ka,et see sööb rohkem õli,kui temperatuur langeb.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 06.12.04 14:48
|
|
|
kalevkp: oled kontrollinud termostaati? mulle tundub, et ideaalne töötemperatuur peaks olema 90 kraadi, mis tagab ökonoomseima mootori töö, st et
peaks äkki proovima termostaati vahetada?
samas muidugi huvitav kokkusattumus, et mul, sul ja samru-l sama viga.
räägid ehk veel v8 kuludest ja ohtudest. ma suht värske omanik, nii et igasugu info oleks teretulnud.
õlikulu suurenemist olen tõesti täheldanud külmade ilmadega, varem justkui ei saanudki aru.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 06.12.04 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kalevkp
On see v8 tüüpiline,et maantee sõidul temp.langeb 70 kraadi peale,just jahedamatel ilmadel.Linnas kõk normaalne.Mul 4,2-sel langeb vist juba +5 kraadi
juures.Õli,see ei töuse enne kui väljas on +15 kraadi.Tundub ka,et see sööb rohkem õli,kui temperatuur langeb. |
Vot ei tea, soojaks läheb kiiresti, linnas on temp ilusti 90+ aga nii kui maanteele lähed kukub 70 - ne peale. Õli kohta ei oska öelda kuna A8-l
õlitembi näidikut ei ole.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.04 08:43
|
|
|
Kõikidel Audidel on töötemperatuur 90!!! Kui temp langeb maantel näiteks 85 kraadile on termostaat ilmselt läbi, termostaat on
Audidel pahatihti läbi...
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 07.12.04 10:43
|
|
|
kas keegi oskab vastada, kui keeruline on vahetada ainult termostaati.
|
|
|
audi10
huviline
Registreerunud 13.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4.2 V8 atm, A7 2.8FSI
|
postitati 07.12.04 10:55
|
|
|
Endal sai ka augustikuus kõik rihmad rullikud, filtrid, vedelikud ja ka termostaat vahetatud. Ja hetkel hoiab jahutusvedeliku temperatuuri küll kogu
kogu aeg 90 kraadi nii linnas sees kui ka maantee peal ja mitte kraadi rohkem ega vähem.
Olen ka ise tähelepannud, et mootor kuidagi külmade ilmadega on rohkem hakkanud õli võtma kui suvel. Algul mõtlesin, et ongi mingi jama käes, aga ju
ta siis peabki nii olema.
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 07.12.04 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja juks11
Kõikidel Audidel on töötemperatuur 90!!! Kui temp langeb maantel näiteks 85 kraadile on termostaat ilmselt läbi, termostaat on
Audidel pahatihti läbi... |
on ta jaa
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.04 11:06
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reix
Tsitaat: | Esialgne postitaja juks11
Kõikidel Audidel on töötemperatuur 90!!! Kui temp langeb maantel näiteks 85 kraadile on termostaat ilmselt läbi, termostaat on
Audidel pahatihti läbi... |
on ta jaa |
ON ON (mõnel vanemal on ehk seal 100 kandis aga kõigil uuematel peab temp olema 90 juures, nii linnas kui maanteel)
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 07.12.04 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja juks11
ON ON (mõnel vanemal on ehk seal 100 kandis aga kõigil uuematel peab temp olema 90 juures, nii linnas kui maanteel) |
ok, kui seda klauslit arvestada, siis võibolla küll
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.04 11:26
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja juks11
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reix
Tsitaat: | Esialgne postitaja juks11
Kõikidel Audidel on töötemperatuur 90!!! Kui temp langeb maantel näiteks 85 kraadile on termostaat ilmselt läbi, termostaat on
Audidel pahatihti läbi... |
on ta jaa |
ON ON (mõnel vanemal on ehk seal 100 kandis aga kõigil uuematel peab temp olema 90 juures, nii linnas kui maanteel) |
Mitte ehk vaid ongi, vanematel isenditel (enda vana 84a 100 nt) on temp 100 peal.
|
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 22.12.04 22:34
|
|
|
nii. nüüd hulk asju autol vahetatud. infoks kõikidele olemasolevatele ja tulevastele 4,2 omanikele:
1) termostaadi vahetuse järel läheb auto ülikiiresti soojaks ja hoiab ka maanteel ilusti 90 peal. eks näis, mis kütusekulu teeb
2) hammasrihma ja veepumba vahetus koos tööraha ja rullikutega ca 5500.-
3) klapisääretihendid 32tk 384.- + 600.- klapikambrikaane tihendid
4) lisaks veel tuli hulk ootamatuid asju nagu näiteks väntvõlli rihmaratas (500eek), 2 jagaja kaant kokku 600.- ja vähem ootamatud: lambda 800.-,
küünlad olid 960.- vist
5) geneka rihm ja rullikud 1200.-
Nii et kokku 12k üritus. Vahetamise printsiip oli see, et kui auto juba lahti võetud on ja tundub, et varsti läheb mingi jupp õhtule, siis sai see ka
ennetavalt ära vahetatud.
Aga jah, kui ainult hammasrihma vahetada, siis peaks 5k ringis hakkama saama.
Klapisäärekate vahetuse järel loodan ka õlikulu alla saada, annan siis teada, mis on.
Kui kõrgel teil 206kw või 213kw sooja mootori tühikäigupöörded on? Mul peale lambda vahetust 1050rpm, mis tundub veits palju.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 23.12.04 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pealik
nii. nüüd hulk asju autol vahetatud. infoks kõikidele olemasolevatele ja tulevastele 4,2 omanikele:
1) termostaadi vahetuse järel läheb auto ülikiiresti soojaks ja hoiab ka maanteel ilusti 90 peal. eks näis, mis kütusekulu teeb
2) hammasrihma ja veepumba vahetus koos tööraha ja rullikutega ca 5500.-
3) klapisääretihendid 32tk 384.- + 600.- klapikambrikaane tihendid
4) lisaks veel tuli hulk ootamatuid asju nagu näiteks väntvõlli rihmaratas (500eek), 2 jagaja kaant kokku 600.- ja vähem ootamatud: lambda 800.-,
küünlad olid 960.- vist
5) geneka rihm ja rullikud 1200.-
Nii et kokku 12k üritus. Vahetamise printsiip oli see, et kui auto juba lahti võetud on ja tundub, et varsti läheb mingi jupp õhtule, siis sai see ka
ennetavalt ära vahetatud.
Aga jah, kui ainult hammasrihma vahetada, siis peaks 5k ringis hakkama saama.
Klapisäärekate vahetuse järel loodan ka õlikulu alla saada, annan siis teada, mis on.
Kui kõrgel teil 206kw või 213kw sooja mootori tühikäigupöörded on? Mul peale lambda vahetust 1050rpm, mis tundub veits palju. |
Tühikäigupöörded peavad V8 -l olema 710 - 770 rpm, aga võta aku ots maha mingiks ajaks ja pane peale tagasi - vahest on vaja pärast lamda vahetust et
vanad setingud ära kustuks. Ja kui see ei aita, siis tuleb edasi otsida.
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 23.12.04 09:07
|
|
|
Äkki viitsivad V8 omanikud siia ka oma auto õlikulu kirjutada.
Enda autol pole täpselt mõõtnud aga peale olen nii mõnegi liitri valanud. (Formula RS
SAE 0W40)
Oma eelmise auto S4-ga (2,2 T) sõitsin aasta ja ei pidanud tilkagi õli juurde valama.
Kas õlikulu põhjus võib peituda klapisääretihendites või millegis muus, kuidas seda selgeks teha?
Ja veel, äkki oskab keegi öelda, palju võiks maksta klapisääretihendite vahetus ja kus seda võiks lasta teha?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |