Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 27.02.11 10:59
Ei tule seal midagi erilist nuputada.
Saab ajust välja lülitada need tagumised lambdad.
Tagumised lambdad ei mõjuta mitte kuidagi mootori tööd, need on ainult katalüsaatorite kontrolliks.

Muidugi ilma kattideta ülevaatusest läbi ei saa ning kõige korrektsem oleks siiski katt ära vahetada.
Veiko

 postitati 27.02.11 10:21
Selge siis toimetan sinna siis uue kati. Aitäh info eest;).
erki.t

 postitati 27.02.11 10:03
Su S-l on nii enne kui peale katte lambdad... kui kat kaob vahelt, siis tuleb sul välja mõelda peale katte asuvate lambdade näitude korrigeerimise teema ;)
Veiko

 postitati 27.02.11 09:37
Kunagi panin 3.5 le bemmile kattide asemal resonaatorid, hakkas minu arust paremini liikuma. Kas see oleks ka siin reaalne ,et mootor lolliks ei lähe?
erki.t

 postitati 27.02.11 09:24
Uued katid oleks kõige mõistlikum lahendus - lambdad saaks oma tööd teha normaalselt ja autole jääks mõistlik helitaust.

Kui kati paunad lihtsalt tühjaks lased lüüa hakkavad nad sul üsna tõenäoliselt mingis pööretevahemikus ilget metalset plärinat tegema auto all (lisaks peaks hakkama kattide taga asuvaid lambdasid petma).

Ka kattide asendamine toruga toob kaasa ülaltoodud probleemid helitausta ja lambdadega. Lisaks on muidugi oht, et kõnealused ratsionaliseerimised low budget stiilis võivad teha hilisema auto müügi keerulisemaks mõistliku hinna eest...

_

Olen ise ajutise low budget lahenduse korra läbi elanud ja kiiremini kui esialgsed plaanid ette nägid said uued katid alla... see tühjade paunade korin ja kolin põhja all oli ikka üsna ilge. Lisaks nii vähe või palju kui seda minekut on 2,4 mootoriga ei läinud see kindlasti uute kattidega kehvemaks võrreldes tühjade paunade või vanade kattidega mis oma kestas lahti olid.


Edu S pidamisel.


;)
laurz

 postitati 27.02.11 05:42
Kõige parem lahendus on uus katt muretseda.Teine varjant on peale katti olevat andurit "petta":P
Veiko

 postitati 26.02.11 23:08
Kas C5 S6 l saab katid vahelt välja võtta nii, et see auto tööd ei halvendaks. Või teab keegi mingit lahendust koliseva katti vastu. Praegu ajab see pütt segu valeks. Paneb mootori tule armatuuris tööle.

:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 53.4% - SQL: 46.6%]