Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Katt püti sees lahti (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2302)
Veiko
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: Keila-Joa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B8 RS4 avant, Hummer H2.

postitati 26.02.11 23:08 Tsiteeri
Katt püti sees lahti



Kas C5 S6 l saab katid vahelt välja võtta nii, et see auto tööd ei halvendaks. Või teab keegi mingit lahendust koliseva katti vastu. Praegu ajab see pütt segu valeks. Paneb mootori tule armatuuris tööle.

:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.02.11 05:42 Tsiteeri


Kõige parem lahendus on uus katt muretseda.Teine varjant on peale katti olevat andurit "petta":P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 27.02.11 09:24 Tsiteeri


Uued katid oleks kõige mõistlikum lahendus - lambdad saaks oma tööd teha normaalselt ja autole jääks mõistlik helitaust.

Kui kati paunad lihtsalt tühjaks lased lüüa hakkavad nad sul üsna tõenäoliselt mingis pööretevahemikus ilget metalset plärinat tegema auto all (lisaks peaks hakkama kattide taga asuvaid lambdasid petma).

Ka kattide asendamine toruga toob kaasa ülaltoodud probleemid helitausta ja lambdadega. Lisaks on muidugi oht, et kõnealused ratsionaliseerimised low budget stiilis võivad teha hilisema auto müügi keerulisemaks mõistliku hinna eest...

_

Olen ise ajutise low budget lahenduse korra läbi elanud ja kiiremini kui esialgsed plaanid ette nägid said uued katid alla... see tühjade paunade korin ja kolin põhja all oli ikka üsna ilge. Lisaks nii vähe või palju kui seda minekut on 2,4 mootoriga ei läinud see kindlasti uute kattidega kehvemaks võrreldes tühjade paunade või vanade kattidega mis oma kestas lahti olid.


Edu S pidamisel.


;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Veiko
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: Keila-Joa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B8 RS4 avant, Hummer H2.

postitati 27.02.11 09:37 Tsiteeri


Kunagi panin 3.5 le bemmile kattide asemal resonaatorid, hakkas minu arust paremini liikuma. Kas see oleks ka siin reaalne ,et mootor lolliks ei lähe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 27.02.11 10:03 Tsiteeri


Su S-l on nii enne kui peale katte lambdad... kui kat kaob vahelt, siis tuleb sul välja mõelda peale katte asuvate lambdade näitude korrigeerimise teema ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Veiko
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: Keila-Joa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B8 RS4 avant, Hummer H2.

postitati 27.02.11 10:21 Tsiteeri


Selge siis toimetan sinna siis uue kati. Aitäh info eest;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.02.11 10:59 Tsiteeri


Ei tule seal midagi erilist nuputada.
Saab ajust välja lülitada need tagumised lambdad.
Tagumised lambdad ei mõjuta mitte kuidagi mootori tööd, need on ainult katalüsaatorite kontrolliks.

Muidugi ilma kattideta ülevaatusest läbi ei saa ning kõige korrektsem oleks siiski katt ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]