Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
V8 mootorite väljalaske muutmine. Kas H-pipe, X-pipe või otsetoru?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rix30[/i] No tegin nii nagu viimane soovitus-ajasin masina hallialt välja ja esimese risti pealt kiirendades , jookse putkast välja! Jube müdin sees. Keerasin karaasi poole tagasi ja taas ehituseks läks. Panin viimase originaal püta tagasi ja keskmine vahelt välja. Keskmise asemele läksid veits peenemad toru jupid e originaal toru sisemõõduga. Jahh 3000pm ja kilin sees. Taas tagasi ja enne poest 2 simonsi resokat näppu. Paigale asetatuna auto käima- muhe müdin ja lõpuni ilusti. Nii ta jäigi. Ei kilinaid ega plärinaid ja kannatab autoga sõita nii et müdin ei aja süda pahaks ka tagapingil istudes. Kokku kulus kogu jamamise ja katsetuste peale ümmargune 90eurorubla.:D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
V8 mootorite väljalaske muutmine. Kas H-pipe, X-pipe või otsetoru?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.0%
- SQL:
62.0%
]