Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.01.11 05:28
|
|
|
V8 mootorite väljalaske muutmine. Kas H-pipe, X-pipe või otsetoru?
Olen suht palju foorumites tuhlanud ja selgust pole suurt saanud. USA v8 mehed soovitavad otsetoru, samas X-pipe annab kõige ühtlasema mootori töö,
H-pipe aga hea hääle. Muidugi peab see õigel kohal olema.
Plaan selline, et alates kattidest vähe asja muuta, kuna minu auto "sound" on teadlikult suht maha tapetud. Samuti ei ole näit, Milltek-i uutes
sportsarjades C6 kerele(V8-V10) enam resosid vahel. Kui keegi midagi taolist aretanud V8 mootorile, siis paluks kogemusi jagada. Tean, et Madu on
ehitanud ühe süsteemi, seega hea nõu alati teretulnud.
Kui asi peaks nässu minema, tuleb uus Millteki sari alla, aga enne tahaks ise proovida. Robinsoni arvamust ma juba tean , "tonn euri ja ainult allakeeramise vaev".
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 05:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Olen suht palju foorumites tuhlanud ja selgust pole suurt saanud. USA v8 mehed soovitavad otsetoru, samas X-pipe annab kõige ühtlasema mootori töö,
H-pipe aga hea hääle. Muidugi peab see õigel kohal olema.
Plaan selline, et alates kattidest vähe asja muuta, kuna minu auto "sound" on teadlikult suht maha tapetud. Samuti ei ole näit, Milltek-i uutes
sportsarjades C6 kerele(V8-V10) enam resosid vahel. Kui keegi midagi taolist aretanud V8 mootorile, siis paluks kogemusi jagada. Tean, et Madu on
ehitanud ühe süsteemi, seega hea nõu alati teretulnud.
Kui asi peaks nässu minema, tuleb uus Millteki sari alla, aga enne tahaks ise proovida. Robinsoni arvamust ma juba tean , "tonn euri ja ainult allakeeramise vaev". |
Nii on ja tulemus on ette garanteeritud!Nagu sa ise kuulsid
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 26.01.11 07:41
|
|
|
Ega jah, tonn Euri ja asi vask (roostevaba) 
See isetegemine on paras käkerdamine, ning ega palju ette aimata ei ole, mis hääl sealt tulema hakkab. Ise valisin suure õhinaga kõige vabamad ja
suuremad pütid, ning sain endale ZIL-i hääle. Edasine käik oli juba lisatorude püttidesse toppimine. Ning eelmine suvi väsisin asjast
lõplikult...keerasin alt ära.
Kokku aga hind kisub ikka sinna 1000e kanti, seega uue sammuna kui peaks ise vahetama, läheksin otsejoones netipoodi ja valiks sealt mõne. Milltek on
küll lahe, kuid olles oma kõrvaga kuulnud Fox Racingu nimelist toodet, siis see pani ihukarvad värisema Ma ei jõudnud vaid küsida, kas tegemist on plug n play asjaga, või ise asjadest kokku laotud.
Aga Robinsonihärra võiks isegi tallinnas käies ette hoiatada, sooviks hea meelega seda häält kuulda. Kaugel see suvi siis on, kaks v8-t vaja torutada

|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 07:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Ega jah, tonn Euri ja asi vask (roostevaba) 
See isetegemine on paras käkerdamine, ning ega palju ette aimata ei ole, mis hääl sealt tulema hakkab. Ise valisin suure õhinaga kõige vabamad ja
suuremad pütid, ning sain endale ZIL-i hääle. Edasine käik oli juba lisatorude püttidesse toppimine. Ning eelmine suvi väsisin asjast
lõplikult...keerasin alt ära.
Kokku aga hind kisub ikka sinna 1000e kanti, seega uue sammuna kui peaks ise vahetama, läheksin otsejoones netipoodi ja valiks sealt mõne. Milltek on
küll lahe, kuid olles oma kõrvaga kuulnud Fox Racingu nimelist toodet, siis see pani ihukarvad värisema Ma ei jõudnud vaid küsida, kas tegemist on plug n play asjaga, või ise asjadest kokku laotud.
Aga Robinsonihärra võiks isegi tallinnas käies ette hoiatada, sooviks hea meelega seda häält kuulda. Kaugel see suvi siis on, kaks v8-t vaja torutada
|
Tulen juba pealinna reede kuskil kahest.Vaja ju iga 60000km tagant kasti õli vahetada.Ja kuna 10000km on ka mootoril täis tiksunud õlivahetusest ,siis
tuleb üks "Revali" käik ära teha.
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 26.01.11 08:16
|
|
|
Asi selge, võtan enne ühendust.
Aga selle Milltekiga oli selline asi ka, kui mina teda taga ajasin, et 1999.a. 4,2 -le seda naljalt nagu ei olnudki. 2001-2003 on küll olemas. Aga see
vahe tuleb ilmselt sellest, et 1999 aasta masinal on summutiotsad nagu diislil põhja alla keeratud ja stange taga Uuematel tuleb ilusti stange alt välja.
|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 08:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Asi selge, võtan enne ühendust.
Aga selle Milltekiga oli selline asi ka, kui mina teda taga ajasin, et 1999.a. 4,2 -le seda naljalt nagu ei olnudki. 2001-2003 on küll olemas. Aga see
vahe tuleb ilmselt sellest, et 1999 aasta masinal on summutiotsad nagu diislil põhja alla keeratud ja stange taga Uuematel tuleb ilusti stange alt välja. |
Pakun,et nii ongi!
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 26.01.11 08:48
|
|
|
H-pipe teeb hääle teravaks. Mulle see ei meeldi.
X-pipe teeb hääle pehmeks ja madalaks.
Pane youtube otsingusse x-pipe vs h-pipe, saad teada mis vahe on.
H-pipega pidavat rohkem hp-sid välja tulema.
Üks variant veel. Pane samad pütid, mis sellel mehel. Lõikas originaalpütid välja ja keevitas teised asemele.
Magnaflow Resonated tips, part # 35174
http://www.youtube.com/watch?v=-oThqmRx5ZE&feature=mfu_in_order&list=UL
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 26.01.11 09:24
|
|
|
Nii, meenus veel üks seik...Tallinnas sõidab üks S6 c5, millel gaasiseade peal ja puha...aga point see...tal on kattidest lõpuni lihtsalt torud.
Loodetavasti ma mäletan õieti. Härra "kiireaudi" seda asja oskaks ilmselt kommenteerida, kuna ta selle ametlik maaletooja vist 
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.01.11 10:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Nii, meenus veel üks seik...Tallinnas sõidab üks S6 c5, millel gaasiseade peal ja puha...aga point see...tal on kattidest lõpuni lihtsalt torud.
Loodetavasti ma mäletan õieti. Härra "kiireaudi" seda asja oskaks ilmselt kommenteerida, kuna ta selle ametlik maaletooja vist |
No päris dragsterit ei tahaks omale . Igatahes proovin midagi ära teha ja
kui ei õnnestu, saab alati Milltek-iga asja parandada( Peidetud torud pole probleem). Autol on hetkel originaalis X-pipe, seega esialgu jätan selle ja
võtan selle resokakolaka vahelt välja(mis ka lisaks X-pipele mõlemaid kanaleid omavahel ühendab). Videosid kuulates-vaadates tundub mulle, et H-pipe
on nagu madalam ja mahedam, võib-olla ka eksin. Eks annan teada, mis "porgandi hääl" välja kukkus, kuid arvan, et V8-le suht keeruline pininat
tekitada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 26.01.11 13:00
|
|
|
Mulle ka hiljuti käidud rada. Ilma resonaatoriteta on minuarvates tulemus liiga lärmakas, tehase reso seevastu aga kohitseb liiga vaikseks. Ka youtube
on suhteliselt rikas kõiksugu versioonidest, mis siis kuulamiseks üles seatud - ilma kesmise pütita, ilma tagumiseta jne jne. Eks see ole maitse asi
ka, aga mina enda tegemiste tulemusega olen enamvähem rahulegi jäänud. Paar toru ilmselt vajaks natuke püttide ühenduskohtadelt veel õigeks ajamist,
aga suures piiris on asi ootuspärane.
Ja alati saab tuntud tootja vidinad veaparanduseks tellida. Audi V8 mootorile oli tugev tegija ka Remus (näiteks see asi).
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 26.01.11 13:18
|
|
|
Pagan, ma vist olen juhm, kuid ma ei suuda leida Remuselt A6/S6 väljalaset, samuti ei leia S8 D2-le midagi.
|
|
|
|
prestigio
huviline
Registreerunud 29.07.07
Asukoht: tallinn- soome
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 14:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Pagan, ma vist olen juhm, kuid ma ei suuda leida Remuselt A6/S6 väljalaset, samuti ei leia S8 D2-le midagi. |
Vaata seda Videoklip ka allpool.
|
|
|
fred2103
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 14:14
|
|
|
Väga asjakohane teema üles võetud. Isegi mõelnud sellepeale, et tuleks summutiga miskit ette võtta, kuna kat-id lahti ja keskelt löriseb hullumoodi.
Plaan soetada väheke etem või lhedam summuti, millel oleks mõnus mahe hääl, mitte et lõugaks nagu pöörane vaid just selline mõnus mõmin. Oskab keegi
soovitada miskit 96 D2-le 4,2. Kuid sellisena et kat-id ikkagi alles jääksid.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 26.01.11 14:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Pagan, ma vist olen juhm, kuid ma ei suuda leida Remuselt A6/S6 väljalaset, samuti ei leia S8 D2-le midagi. |
A6
A8 D2
|
|
|
|
fred2103
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Pagan, ma vist olen juhm, kuid ma ei suuda leida Remuselt A6/S6 väljalaset, samuti ei leia S8 D2-le midagi. |
A6
A8 D2
|
Kust maalt see D2 summuti algab ? Ei oska sealt seda välja lugeda.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 26.01.11 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fred2103
Kust maalt see D2 summuti algab ? Ei oska sealt seda välja lugeda. |
Arvata, et tegu on siis tagumise pütiga. Selle toote pildid on kõikjal kuidagi nadiks jäänud, ma ei leidnud ka väga head ja ülevaatlikku. Huvi korral
saab ehk kõige parema vastuse tootjalt/müüjalt endalt.
Minu enda huvi D2-le midagi summutite vallas uut tutvustada oli päris tugev. Vaatamata tootjale pakuks mõtisklemiseks sellist lahendust näiteks:

Siin on TEEMA ka, mis asjaga haakub.
Kellelgi huvi, siis võin D3-e pütid ka välja otsida.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.01.11 18:30
|
|
|
Siin üks miks ja milleks arutelu aastast 2004. Annab asjast mingi
ettekujutuse, kes ise aretama hakkab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
postitati 26.01.11 19:45
|
|
|
Huvitav kas 3.3tdi A8 d2 on ka võimalik nii teha
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 26.01.11 20:13
|
|
|
Mul on S6-l remused all (viimased pütid) ja katid on originaalid ja ilmselt kolivad sealt minema varsti aga hääl on minu kõrva jaoks päris mõnus samas
väga madal ta just ei ole aga ilmselt sellest 4.2 väga madalat müdinat nagu näiteks G55 AMG välja võlugi, liiga väike võrri mootor. 
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.02.11 07:03
|
|
|
Nüüd siis plaanid teoks saanud. Peale katte olev suur resokolakas sai vahelt minema visatud. Esimene õhtu tegime valmis otsetorud ja põlved kattidest
tagapüttideni.
2 meetrist sirget toru, kaks põlve (ideaalne oleks 15 kraadise nurgaga, meie tegime 30 kraadised veits ümber) kahe klambriga ühendusjupid, mõned
tavalised klambrid ja riputuskronstein.
Tulemus oli keskpärane, kuna kaks otsetoru tekitasid gaaside kuhjumist ja purts paremast, purts vasemast torust efekti.
Paar päeva hiljem võtsime tehtud asja alt ja valmistasime sinna kohta, kus enne originaalis oli x-pipe, pikitorudega samas läbimõõdus H-pipe. Asi
kukkus väga hästi välja, peaks mainima. Pusimist muidugi oli kumeruste õõnestamisega.
Asi muutus kohe 100%, hääl muutus parajalt mahedaks müdinaks, pöördesse läheb vingelt ja tagumikudüno ütleb, et minek ka paranes. Kütusekulu kohta
võin hiljem inffi jagada, kuhu suunas muutus, kui üldse.
Kokkuvõtteks võin öelda, et jäin asjaga rahule, eelarve oli kokku 100 euri ja alati saab lihtsa vaevaga originaalseade taastada. Seega Milltek jääb
hetkel tonnist eurost ilma. 
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 04.02.11 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
...Paar päeva hiljem võtsime tehtud asja alt ja valmistasime sinna kohta, kus enne originaalis oli x-pipe, pikitorudega samas läbimõõdus H-pipe. Asi
kukkus väga hästi välja, peaks mainima. Pusimist muidugi oli kumeruste õõnestamisega.
Asi muutus kohe 100%, hääl muutus parajalt mahedaks müdinaks...
|
Natuke raske uskuda, et h-pipe tegi hääle mahedamaks.
Essi mehed vahetavad just h-pipe x-pipe vastu, et saada mahedat müdinat.
Mõni video jupp, mis ma leidsin.
http://www.youtube.com/watch?v=6bAoUZS0pho
http://www.youtube.com/watch?v=HqBbItD632Y
http://www.youtube.com/watch?v=QVyvEFZbRLA
Aga proovi ka mõni videolõik teha, äkki kõlab sul veidi teisiti.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 07.02.11 06:13
|
|
|
Uskuge või mitte aga väga palju oleneb ka summuti otstest.Kui tuua umbes 3cm stangest välja,väheneb salongis müra tunduvalt,samas väljas jääb samaks.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.02.11 10:11
|
|
|
Jah, selle hääle suhtes ongi raske öelda, kumb parem on, kas X või H, youtube vaadates näiteks Mustangi puhul tundub H-pipe parem minu meelest. Keegi
võiks ju ühe korraliku (mitte külgepidi torud korra kokku pandud) X pipe valmis voolida, siis saaks võrrelda. Kuna mul jäid tagumised pütid hetkel
originaalid, siis vahetatud püttidega pole ju mõtet võrrelda.
Kütusekulu valmistas mulle igatahes üllatuse, sõitsin 250 km. otsa, millest u. 50 km oli linnas ja keskmist näitas 9,8 sajale. Ei ökotanud
sihilikult, sõitsin täiesti tavaliselt, pigem jäädi jalgu. Sellist tulemust pole ma isegi suvel näinud oma autoga.
Kusjuures on tunda, et mootor läheb paremini pöördesse ja maanteel kulgedes peab gaasi hoidma ikka "väga väikse varbaga". Hingamine on kuidagi
vabam, kui enne oli. Vist läks õnneks .
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.02.11 10:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Uskuge või mitte aga väga palju oleneb ka summuti otstest.Kui tuua umbes 3cm stangest välja,väheneb salongis müra tunduvalt,samas väljas jääb samaks.
|
Sumpaotsad ongi mul u. 1 cm stangest välja toodud, ovaalse kujuga. Aga see sai juba ammu tehtud, kuna allapööratud otsad keerutasid vastikult tolmu
üles.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 08.02.11 18:39
|
|
|
Flowmaster ei mahu alla?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|