Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
V8 mootorite väljalaske muutmine. Kas H-pipe, X-pipe või otsetoru?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: RKsilver[/i] Väike teemast mööda vaatamine.. kuid kas kellegil on õrna aimu kuhu võiks asetada audi V8-l H pipe. All on univ. katid, ja tagapütt, keskmine pütt on ära visatud. Üle 2000 pöörde tuleb selline paukuv heli sisse, nagu käriseks.. Alla 2000 pöörde on VÄGA muhe V8. [/quote] Tõmba näit. rasvakriidiga või millegi sarnasega peale katte torudele jooned. Siis sõidad veidi aega "sportlikult" ja annad kuuma. Kui veab, näed kriidijoonel rohkem kõrbenud kohta. See ongi õige koht. Ise ma muidugi seda proovinud pole, kuid proovida ju võib. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
V8 mootorite väljalaske muutmine. Kas H-pipe, X-pipe või otsetoru?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
23.4%
- SQL:
76.6%
]