Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rix30

 postitati 12.02.12 07:54
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Mul suht kohe jäävad üle v8 tehase madaldus vedrud. ja pärnus sõidetud nendega ca 5 aastat-Vanem naisterahvas sõitis. Mul vahetus kuna liiga madal. Jäik on sõita aga puksid liiguvad ju vähem ja ehk eluiga teine. Suht ok väljanägemine küll aga eelistan v8-sat siiski mugavuse pärast. Kiirteed on tase sõita;) Aga mulle meeldi rohkem nagu villise variant ja minu jaoks praktilisem;)

Selle sama autoga seoses meenub eelmine talv, kui see auto oli mu maja juures lumes korralikult kinni(oli vist too õhtu kui see lumetorm oli) ja minu B4 liikus ilusti läbi :D Ega ta oli ausalt öeldes ikka jube madal.
Seesama jahh ja keskmine raami osa maapinnast 6 sentimeetert. Aga hea nägi välja!
Vedrusid enam pole, jaäid sinna kus vahetada lasin vedrusi ja remondimees( karvane e Trevor) ostis koheselt ära.Vist isegi uus omanik juba leitud madaldusele.
rix30

 postitati 03.01.12 17:35
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Mul suht kohe jäävad üle v8 tehase madaldus vedrud. ja pärnus sõidetud nendega ca 5 aastat-Vanem naisterahvas sõitis. Mul vahetus kuna liiga madal. Jäik on sõita aga puksid liiguvad ju vähem ja ehk eluiga teine. Suht ok väljanägemine küll aga eelistan v8-sat siiski mugavuse pärast. Kiirteed on tase sõita;) Aga mulle meeldi rohkem nagu villise variant ja minu jaoks praktilisem;)

Selle sama autoga seoses meenub eelmine talv, kui see auto oli mu maja juures lumes korralikult kinni(oli vist too õhtu kui see lumetorm oli) ja minu B4 liikus ilusti läbi :D Ega ta oli ausalt öeldes ikka jube madal.
Seesama jahh ja keskmine raami osa maapinnast 6 sentimeetert. Aga hea nägi välja!
weiks

 postitati 31.12.11 11:51
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Mul suht kohe jäävad üle v8 tehase madaldus vedrud. ja pärnus sõidetud nendega ca 5 aastat-Vanem naisterahvas sõitis. Mul vahetus kuna liiga madal. Jäik on sõita aga puksid liiguvad ju vähem ja ehk eluiga teine. Suht ok väljanägemine küll aga eelistan v8-sat siiski mugavuse pärast. Kiirteed on tase sõita;) Aga mulle meeldi rohkem nagu villise variant ja minu jaoks praktilisem;)

Selle sama autoga seoses meenub eelmine talv, kui see auto oli mu maja juures lumes korralikult kinni(oli vist too õhtu kui see lumetorm oli) ja minu B4 liikus ilusti läbi :D Ega ta oli ausalt öeldes ikka jube madal.
rix30

 postitati 09.12.11 14:36
Mul suht kohe jäävad üle v8 tehase madaldus vedrud. ja pärnus sõidetud nendega ca 5 aastat-Vanem naisterahvas sõitis. Mul vahetus kuna liiga madal. Jäik on sõita aga puksid liiguvad ju vähem ja ehk eluiga teine. Suht ok väljanägemine küll aga eelistan v8-sat siiski mugavuse pärast. Kiirteed on tase sõita;) Aga mulle meeldi rohkem nagu villise variant ja minu jaoks praktilisem;)
Groundxzero

 postitati 15.08.10 08:58
Endal oli ka mõniaeg tagasi v8 tehase madaldusega. ja pärnuteedepeal on see väga mõttetu. panin uued ammordid lootes et asi läheb paremaks, aga suht tihti käis kollektor vastu maad. ja seda suht väikese kiirusepealt isegi. mingiaeg vaatasin,et ümar kolle toru oli nagu poolkuu, et alumine pool oli täitsa sile. pärnus on ikka tõsiselt lainelised ja auklikud teed;(
ühesõnaga madaldus teeb vedrustuse jäigemaks, et tunned igat lööki,kühmu ja auku. teisalt aga välimus peale madaldusega on kenam kui ilma. muidu on v8 ikka suht supper auto.:cool:
paneks pildi ka ülesse, aga ei oska win7 painti ülesse leida.
M.Sepa

 postitati 03.08.10 17:39
Tsitaat:
Algselt postitas: emmure
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Sepa
Aga kustkohast ma madaldusi osta saaks?või tellida nuh ja kas need lähevad kindlalt Margi järgi või sobiks c4 omad ka ?



Mina oma a6-le sain madalduse kasutaja ICE-i käest. Võid temaga ühendust võtta. Loodan et sain aidata.


Tnx vaatan järgi!
emmure

 postitati 03.08.10 13:41
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Sepa
Aga kustkohast ma madaldusi osta saaks?või tellida nuh ja kas need lähevad kindlalt Margi järgi või sobiks c4 omad ka ?



Mina oma a6-le sain madalduse kasutaja ICE-i käest. Võid temaga ühendust võtta. Loodan et sain aidata.
M.Sepa

 postitati 03.08.10 10:24
Aga kustkohast ma madaldusi osta saaks?või tellida nuh ja kas need lähevad kindlalt Margi järgi või sobiks c4 omad ka ?
Fugitive

 postitati 01.08.10 15:20
Tsitaat:
Algselt postitas: kosei19
Teadmiseks sulle,et mida suurema velje paned seda kõrgemaks auto tõuseb,tean omast kogemusest!Panin alles enda S6 ele 19 tolli valukad ja oli nagu maastur:D,nyyd panin 35 mm madalduse ja asi hoopis teine;)


Tee mulle palun selgeks kuidas sinu kirjeldatud olukord üldse võimalik on? Kui paned suurema diameetriga veljed alla siis pead ju madalama profiiliga rehvid velgedele panema. Ratta diameeter peab ikka olema see sama mis tehasest ettenähtud on, sõltumata velje suurusest.
kosei19

 postitati 31.07.10 17:03
Teadmiseks sulle,et mida suurema velje paned seda kõrgemaks auto tõuseb,tean omast kogemusest!Panin alles enda S6 ele 19 tolli valukad ja oli nagu maastur:D,nyyd panin 35 mm madalduse ja asi hoopis teine;)
888

 postitati 29.07.10 04:48
Eip RH ZW1
Maqmaq

 postitati 28.07.10 20:17
Tsitaat:
Algselt postitas: 888
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Sepa
Tsitaat:
Algselt postitas: 888
Enda V8-l on nii umbes 5cm madalduse, RH 17" valukate ja 235/45 rehvidega ning asi on täitsa kobe;)


Sinu omast pilte ka on??? a sõita on normaalne w?

Sõita on täitsa normaalne, aga mõnda head pilti nagu polegi:P


Ega äkki selline velg: http://www.upload.ee/image/710905/Velg.JPG
888

 postitati 28.07.10 17:40
Tsitaat:
Algselt postitas: M.Sepa
Tsitaat:
Algselt postitas: 888
Enda V8-l on nii umbes 5cm madalduse, RH 17" valukate ja 235/45 rehvidega ning asi on täitsa kobe;)


Sinu omast pilte ka on??? a sõita on normaalne w?

Sõita on täitsa normaalne, aga mõnda head pilti nagu polegi:P
M.Sepa

 postitati 27.07.10 17:58
Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
Minu arvamus on, et suur velg ilma madalduseta ei kõlba kuskile. Maasturi saab niisama ka osta;)


:D jah seda küll aga ma just põdesingi selle sõidumugavuse pärast kõige rohkem ise elan Pärnus ja seal jubedad teed lihtsalt:D
M.Sepa

 postitati 27.07.10 17:56
Tsitaat:
Algselt postitas: 888
Enda V8-l on nii umbes 5cm madalduse, RH 17" valukate ja 235/45 rehvidega ning asi on täitsa kobe;)


Sinu omast pilte ka on??? a sõita on normaalne w?
888

 postitati 27.07.10 14:31
Enda V8-l on nii umbes 5cm madalduse, RH 17" valukate ja 235/45 rehvidega ning asi on täitsa kobe;)
digimarket

 postitati 27.07.10 09:57
Minu arvamus on, et suur velg ilma madalduseta ei kõlba kuskile. Maasturi saab niisama ka osta;)
M.Sepa

 postitati 27.07.10 07:45
Tere, olen tükk aega mõelnud ja ajusi ragistanud aga pole ikka veel otsustanud, niisiis pöördun palvega teie poole ehk oskate soovitada kumb variant on parem? Mõte kõlgub siis kahe variandi vahel tahaks audi V8 madalamaks lasta. Üks variant oleks, et 30 mm madalamaks ja siis 17" 45 rehv peale, aga ei tea kas tähendab ära, kui palju see võtab sõidumõnu ikkagi vähemaks kardan, et liiga palju võibolla saavutaks enam vähem sama ilusa asja ka kui paneks näiteks lihtsalt 18"-19" velje alla sinna? Ootan teie arvamusi ja nõuandeid. Tänud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 71.4% - SQL: 28.6%]