Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Vana V8-le a8 või s8 mootor
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: berg[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Isegi, kui vahetamiseks juba läheks, siis kindlasti koos uuema tüübi käigukastiga. Need vanad neljased kastid venitavad vastikult käike. [/quote] JUST! ma oleksin sigarahul ainult teravama kastiga juba, kuna see audi vana automaat on üks uimane värk. sama aasta mersud ja bmwd teevad silmad ette... okei see et vahetab käiku aeglaselt, kuid mulle ei meeldi see, et kickdown'i ajal ei vaheta kahte käiku alati, vaid vahest satub täpselt sinna 4000 pöörde alla, kus veel 300-400 pööret kogub ja alles siis otsustab, et lähme. Kas on kellegil infot, kas on PT mootori otsa miskit uuemat kasti panna? kas on bolt-on lahendus, või tuleb siiski miskiseid vaheflantse ja asu teha... kahju et ise pean v8 igapäevaselt liikuma, muidu võtaks ta täiesti seibideks ja teeks korralikult korda ja eelkõige tahaks kapotialuse puhtaks saada. vahetasin aava juures tihendeid ja rihmad, kuid mootorit isegi ei tehtud puhtaks eestotsast :mad: Riio sulle aga thumbs up heade mõtete kohapealt :cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Vana V8-le a8 või s8 mootor
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.3%
- SQL:
65.7%
]