Lehekülgi: 1 2 |
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.06 14:43
|
|
|
Vana V8-le a8 või s8 mootor
Siis huvitab mind selline asi, et kas sobib vanale v8 aiste vahele a8-s8 (4.2) moto. Ja kui ei sobi siis kui palju tuleks ringi teha. Kolded on
ilmselt erinevad jne... Huvitun sellepärast, et vanale kerele truuks jääda ja samas tekkinud mõned mõtted ...kuna a8 4.2motot leidub mõistliku hinnaga rohkem kui vana V8. Kas käimakastid sobivad (arvan, et mitte - just
manuaali). Kas asi on seda väärt? Arvamusi?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 24.12.06 15:30
|
|
|
A8 300hj mootori kasutamine imo pointless, kuna nii raske kerega auto puhul on see ca 50hj lisa suht vähemärgatav.
S8 mootor oleks sellisel juhul minu valik ...
Käigukasti ja mootori/hooratta sobivus on teadmata, ideekohaselt võiks olla teostatav küll.
Mootori kohalt ... juhtmestik koos ajuga ja lisaagrekaatidega.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.12.06 15:30
|
|
|
Ei sobi, ning ei sobi isegi C4 kerega S4, S6 ega S6 Plus autodele. Põhilised erinevused alumises osas on mootorikinnitustes, süüteanduri puudumises,
õlifiltrisüsteemis (A8-l on igavene kobakas), starterikinnituses ning käigukasti kinnituses. Ülemisest otsast pole enam edasi mõtet rääkidagi.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 24.12.06 18:46
|
|
|
Ma kunagi kusagilt lugesin, et Soomes olla V8 S8 mootoriga ja tiptronic kastiga.
Võis olla isegi AudiV8.com leht...
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 24.12.06 20:13
|
|
|
Mõtlesin ka vahepeal et paneks oma S-ile uuema mootori vahele...sai uuritud-puuritud asja ning nii palju kui mina infot kogusin, siis käimakastidega
(mootori ja kasti vaheline bolt-pattern sama) ei tohiks porbleeme tulla...Hooratas ja sidur peaks ka vana V8 oma minema. Mootori kinnitused tõepoolest
erinevad ning ka kõik elekter jne.Skeeme olen uurinud ja mõlemad suht lihtsad vana ning uus V8....
Iseenesest suht hea asi võiks kokku tulla sellest. Soovitan täitsa sellist projekti teha Kui kõik ise teha ja kõik võimalused olemas siis väga kalliks kah ei lähe.
Tulemuseks veidi ökonoomsem ja võimsam ning kaasaegsem mootor...miks ka mitte? 
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.12.06 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Ma kunagi kusagilt lugesin, et Soomes olla V8 S8 mootoriga ja tiptronic kastiga.
Võis olla isegi AudiV8.com leht... |
Ega seda võimatu paigaldada olegi, kuid seal on paar viletsat asja mille tegemine on riskiga seotud. Üks kõige sitem asi on see paganama õli/vesi
soojusvaheti, mis on nii suur, et tuleb lazeronist tükk välja lõigata või see junn millegi muu süsteemiga asendada.
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.06 21:22
|
|
|
Mõte oligi selles, et paigaldada uus, parem ja sutsu võimsam motot. See polnud mingil tuuning eesmärgil mõeldudki. Kastina kasutaks S8 manuaali ( 6
k.)...kas siis S8 jahutus süsteem on palju suurem kui ´vanal v8. Aga ise tahtsingi seda kuulda, et kinnitused on liiga erinevad mootoril ja ilmselt ka
kastis. Mu praegu õel 4.2 a8 99 a ja võrreldes enda omaga ma ei ütleks, et tema mootor oleks nüüd nii väga suurem. Aga jah suht raske hinnata lihtsalt
peale vaadates ja võrrelda. Aga siis peaks sobima S6 Plussi (4.2) mootor...pigem probleem selles, et pole leida v8 mootorit enda omale ...tahaks perre
muretseda teist autot ja vanast liikurist midagi huvitavat. Sest müüa pole teda mõtete ja ei raatsiks sammuti. Ja mis puutub vabalt hingatava
tuunimisse siis see 50-64 kw mida saab juba motot vahetusega juurde on igaljuhul mõtekam ja odavam kui hakkata sinna igasugu fööne külge aretama. Kui
aega ja tahtmist siis võib midagi plaanida tulevikuks....
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 24.12.06 21:52
|
|
|
Riio, 4.2 ABH huvi ei paku muidu? (klapid lihvitud,uued klapisääre tihendid, uued küünlajuhtmed jne)
Miks pakun?4.2-se võimsamaks ehitamine kallis... pean vist omale 2.2T mootorit istutama siiski, kuna tuunimine nagu hinges...
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 25.12.06 08:35
|
|
|
Altz1, Sa võid mulle privasse pista mis number Sul oma mootori eest meeles mõlgub. 4,2 asemele 2,2T istutamine on minu arvates küll äärmiselt kahtlane
tegevus. Kui kalliks iganes on Sulle Su auto saanud, siis sellisel vahetusel puudub ikkagi igasugune mõistlik selgitus. Turbo-S4'sid on mitmeid
müügis ja reeglina odavamalt kui V8 S4, st 1:1 saaksid tõenäoliselt mõistlikus korras auto. Ise aretades raiskaksid kümneid tuhandeid ja lõpptulemus
oleks ikkagi aretis, mis on sisuliselt sama nagu müügis olevad originaalid. Kulutada mootori vahetamise aeg ja raha originaal-turboS4 remonti ja
edasiarendamisse kõlab märksa mõistlikumalt. Ma muidu pooldan igasugust ratsimist vägagi, aga selline ettevõtmine tundub kuidagi täitsa sisutu.
Riio, samru vastas minu jaoks kaua õhus olnud küsimusele ABZ mootor (A8 oma) ei sobi S6Plus'ile. St S6Plusi AHK on mootorikäppade poolest ikkagi sama
nagu 3,6 PT ja 4,2 ABH/AEC. St leia omale S6Plusi mootor + kast ja viska vahele. Peaks isegi otsima siukese...
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.06 09:08
|
|
|
Jah kahjuks on see nii, et ainuke mis sobiks V8 -le aiste vahele on S6Pluss moto...Saksas neid on saada ...eestis kahjuks haruldus. Seega peab maad
kuulama. Ise uurisin asja saksa klubidest ja selgus, et tõesti s6Pluss läheb 1:1 le.
Mootorid koos käima kastid saadaval alates 15 tuhandest kuni 25 ni välja. Seega asi täiesti reaalne. Ega kellegil soovitusi ei ole mida peale hakkata
3.6 sega. Sellest välja pigistada midagi vist ilmselt läheb kalliks. Kui palju tuleks muuta, et külge aretada Kompressor (mootori osas-prog. aju ja
süüde jne)päris palju turul mõistliku hinnaga.
Joel peaks neid asju omast käest teadma
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 25.12.06 14:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Altz1, Sa võid mulle privasse pista mis number Sul oma mootori eest meeles mõlgub. 4,2 asemele 2,2T istutamine on minu arvates küll äärmiselt kahtlane
tegevus. Kui kalliks iganes on Sulle Su auto saanud, siis sellisel vahetusel puudub ikkagi igasugune mõistlik selgitus. Turbo-S4'sid on mitmeid
müügis ja reeglina odavamalt kui V8 S4, st 1:1 saaksid tõenäoliselt mõistlikus korras auto. Ise aretades raiskaksid kümneid tuhandeid ja lõpptulemus
oleks ikkagi aretis, mis on sisuliselt sama nagu müügis olevad originaalid. Kulutada mootori vahetamise aeg ja raha originaal-turboS4 remonti ja
edasiarendamisse kõlab märksa mõistlikumalt. Ma muidu pooldan igasugust ratsimist vägagi, aga selline ettevõtmine tundub kuidagi täitsa sisutu.
Riio, samru vastas minu jaoks kaua õhus olnud küsimusele ABZ mootor (A8 oma) ei sobi S6Plus'ile. St S6Plusi AHK on mootorikäppade poolest ikkagi sama
nagu 3,6 PT ja 4,2 ABH/AEC. St leia omale S6Plusi mootor + kast ja viska vahele. Peaks isegi otsima siukese... |
Jah, nii see tõesti oli mingi aega tagasi, st S4 V8 maksis rohkem kui suvaline 2.2T S4 kuid hetkel turgu uurides on korraliku S4 2.2t hind ca 75k
samal ajal kui S4 v8 saab juba 50-60k kätte., mõtlesin lihtsalt , et v8 moto mahamüües ja 2.2t vahele pistes väga palju rahaliselt ei kaota. Kere kah
vbla jah armsaks saanud kunad sillad kap-rem-itud ning kõik lisad ja sisu on täpselt see mida vaja mulle. ´
Kõik võimalused ja ka oskused omal see töö teostamiseks olemas aga võibolla tõesti natuke mõtetu see mootori vahetus....
Mis hinnaga 2.7tt muidu võiks kätte saada? Äkki keegi teab?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.06 16:26
|
|
|
2.7 t mina lugu ei pea. Liiga keeruline juhtimine ja liiga palju elektrit. Vist jõuvanker oskab sulle rääkida. 2.7 on minu teada raskem sinna istudada
kui 2.2...ja 2.7 on magusalt kallis lõbu kuigi räägitakse, et sealt annab magusaid hobuseid võluda kuhjaga. Pole aga kursis kas 2.7 mootori ja
käigikastina liigub. Pole kusagil silma hakkanud, ilmselt liiga uus asi.
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 04.02.07 15:49
|
|
|
kas ei ole mõelnud 3,6 biturbost? suht sama rahaga peaksid hakkama saama VIST 
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.07 18:26
|
|
|
http://www.s6plus.de
EUR 4.400
Selle raha eest peaks siin olema jupp küllaga
Väidetavalt korras mootor + käigukast
rääkimata salongidetailidest nagu istmed, kliima ja armatuur jne


EDIT: Sorry mehed, se isend müüdud,
|
|
|
|
berg
huviline
Registreerunud 21.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6, Allroad, Patrol, Valiant
|
postitati 18.02.07 12:07
|
|
|
olen natuke uurinud 3,6 mootori järeleaitamisest, ning siiani ainus mõistlik lahendus oleks ikkagi bi-turbo. enda v8 kapoti alla vaadates, ei kujuta
ette, kuhu need turbod veel mahuksid. leidsin ka mingi projekti, kus selline asi tehtud, küll aga 80 kere peal. riio võibolla saad siit
inspiratsiooni, kuhu poole pürgida?
AUDI 80 V8 BITURBO
PS! Lugesin siit foorumist, et soomes pidi olema kaks 1000hp audi V8? Kas liigub nende kohta ka mingisugust informatsiooni?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
berg
huviline
Registreerunud 21.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6, Allroad, Patrol, Valiant
|
postitati 24.02.07 13:24
|
|
|
See siis s8 moto v8 vahel?

CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 24.02.07 15:56
|
|
|
Mitte ilmtingimata S8. Aga uuema tüübi V8 on ta küll. Kes kurat seda teab, millised need plastkaanealused erinevused täpselt on. Ma pakun, et see pole
5V, kuigi pead ei anna.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 24.02.07 22:19
|
|
|
Krt neid kaanealuseid erinevusi on jah isiklikku kogemust omamata raske määratleda. Rihmakaaned näevad täpselt 32v moodi välja, samas on tegemist COP
süütega mootoriga, millel on uuema tüübi variable intake manifold. veekaheksa, kisu omal plastkaas maha ja vaata ega see siin pildil äkki AHK
pole. Arvesse võttes et AHK (st S6+ mootor) kinnitused on samad mis vanal
V8'l ja rihmakaaned ja õlikork tunduvad ka analoogilised, siis võib ju olla...
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 25.02.07 08:37
|
|
|
Ignition coilid (edit by Maku: süütepoolid) on täpselt samasugused. Seda kaanealust näinuna ma just mõtlesin, et see võib olla alates AHK(S6+) motost.
Kuid kes teeb kindlaks, mis ta täpselt on Võib olla ka AKH(S8) või A8 4.2
või siis ntx mõni C5 4.2 motodest. Neile pandi juba 5 klapiseid.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.07 08:59
|
|
|
Minule isiklikult V8 meeldib, kui kapott välja jätta. See on tobe minu arvates. Mina paneksin 200 kapoti peale aga see selleks.
Mis mootorisse puutub, siis ei hakkaks ka mina seda vahetama. Isegi, kui vahetamiseks juba läheks, siis kindlasti koos uuema tüübi käigukastiga. Need
vanad neljased kastid venitavad vastikult käike.
Nüüdseks on S8 piisavalt odav, et seda osta. Kui piisavalt eeltööd teha, siis võid S8 juba 7500 euroga kätte saada. Seda pole ju palju selle lõbu
eest, mida see auto pakub. Raigo rääkis üks päev, et keegi tuttav olla saanud Saarel (driving experience) uusi Audisid proovida ja S8 olla kõige
parema mulje jätnud. Kui sul on minekut ja mugavust ühes autos, siis ajab ikka naeru näole küll.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.07 09:50
|
|
|
Kui arvestada seda, et V8 mul jääb hobi masinaks (sest müüa pole mõtet ja kellele?) ja peres üks 1.9td vana volks niisama liikuriks. Siis võib aimata,
et v8 on juba 100% saamas ainult hobimasinaks. Masin on olnud minu käes täpselt aasta ja selle aja jooksul läbi sõit olnud vaid 5000 km. See pole ju
kõige rohkem. Enam jaolt seisab masin soojas garaazis ja vaja mõtteid koguda, et mis edasi teha .
Kuigi on mul veel nokitsemist kuid ei tea kust alata. Vaja Ufodest lahti saada , TT soovitas mulle S6 esimesi püstakuid nende asendamiseks. Kuigi neidki ei liigu turul palju seega hoiab silmad lahti
Miks just moto vahetuse teemaks läks siis motod koos käimariga on odavalt saadavalt ja see 3.6 on ikke natuke lahja mulle seega vaja midagi välja mõelda mõistuse piiridesse.
Mõte oli algselt just selline nagu näha Bergi pildilt
|
|
|
berg
huviline
Registreerunud 21.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6, Allroad, Patrol, Valiant
|
postitati 25.02.07 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Isegi, kui vahetamiseks juba läheks, siis kindlasti koos uuema tüübi käigukastiga. Need vanad neljased kastid venitavad vastikult käike.
|
JUST! ma oleksin sigarahul ainult teravama kastiga juba, kuna see audi vana automaat on üks uimane värk. sama aasta mersud ja bmwd teevad silmad
ette... okei see et vahetab käiku aeglaselt, kuid mulle ei meeldi see, et kickdown'i ajal ei vaheta kahte käiku alati, vaid vahest satub täpselt
sinna 4000 pöörde alla, kus veel 300-400 pööret kogub ja alles siis otsustab, et lähme.
Kas on kellegil infot, kas on PT mootori otsa miskit uuemat kasti panna? kas on bolt-on lahendus, või tuleb siiski miskiseid vaheflantse ja asu
teha... kahju et ise pean v8 igapäevaselt liikuma, muidu võtaks ta täiesti seibideks ja teeks korralikult korda ja eelkõige tahaks kapotialuse puhtaks
saada. vahetasin aava juures tihendeid ja rihmad, kuid mootorit isegi ei tehtud puhtaks eestotsast 
Riio sulle aga thumbs up heade mõtete kohapealt 
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.07 15:14
|
|
|
Kompressori kit peale panna ja on juba päris normaalne ka selle vana 4-se kasti otsas.
* PS! oma olemuse poolest on sama ajajärgu Audi V8 ja BMW V12 kastid ühed ja samad - ZF 4HP24
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.02.07 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Minule isiklikult V8 meeldib, kui kapott välja jätta. See on tobe minu arvates. Mina paneksin 200 kapoti peale aga see selleks. |
Mille krdi pärast Sa oma kunagisele B3-le B4 kapoti panid siis? 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |