Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kaitm

 postitati 23.05.06 07:26
Ega kellegil juhtumisi vedelemas ei juhtu olema mõnda töökorras pihustit? Aave tõstab nädala viisi tarneaega aga edasi ja millegagi pole enam liikuda, paneks mõneks ajaks analoogi peale, niikaua kui originaal kohale jõuab.
Joel

 postitati 18.05.06 14:38
3,6 PT pihustid on erinevatel andmetel kas 153 või 173 cc. ABH pihustid on erinevatel andmetel kas 173 või 200 cc. Ma olen üritanud selgust saada, aga tõde kipub olema mõlemal juhul ilmselt kuskil vahepeal. Pihusteid saab omavahel vahetada küll, aga ma arvan, et ilma vabama sisse- ja väljalasketa ei jää Sul pihustivõimsusest kindlasti puudu. Ja originaalaju ilmselt ei vaata raua muutustele kuigi hästi. Proovida võid, aga siin saab ilmselt nii olema, et kui originaalvõimsus alles jääb, siis on tuuning korda läinud...
riio

 postitati 18.05.06 14:27
Küsiks siis ise sellist asja, et endal 3.6 moto kas sellele sobivad vana V8 4.2 pihustid ...kas neil on ültse vahet...sammuti Bensu pumba kohta. vorstipoes räägiti mulle sellist jama, et vanale V8 kattuvad A8 ja S8 jupid ja pihustid jne. Vastab see tõele. Kuna endal manuaal kast siis väiksest lisa võimsusest ei ütlek ära....mitte,:D et praegu vähe oleks
rocket

 postitati 17.05.06 09:05
Sa ju ise küsid ja ise vastad .... ;-) Tõenäoliselt peaks silinder tööle minema, aga kui nädal ootad, saad õige läbilaskevõimega ja maksimaalse silindrivõimsuse tagava pihusti. Minu arust ei tasu see kompromiss siin kyll ära ...

Otsi ise kataloogist täpne info etka.auto2.ru
Kaitm

 postitati 17.05.06 08:50
Tere!
Mure audi s8 97.a. 4,2l 250kw mootori pihustiga. Üks pihusti omadega õhtal ja seega üks silinder puudu. Huvitaks asi, et kas 3.7, 4,2 ja s8 4,2 mootorite pihustid on samad st. võib neid omavahel asendada või mitte. Uus pihusti pole kallis ca. 2000eek aga tellimine tervelt nädal aega võtab. Samas oleks väiksemate mootorite pihustid olemas. Mõned asjatundjad arvasid, et käima läheb kindlasti aga pole kindel, kas küttesegu kogus, mis ette antakse ka peale "asenduspihusti" paigalamist ka täiesti õige on.

Ette tänades,
Kaitm

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]