Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Kuidas oleks mõistlikuim lahendada 4.2 V8 õhuvõtt?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kps[/i] Ühildun juba ammu eelpool öelduga, et tavahingava puhul ei tunne ei pee, ega ka ET'ga seda vahet :P Kas tõesti on siis paneeli lihtsam lobistada pesuvandites, lasta korralikult kuivada ja mitte kasutada "kiirkuivatusmeetodeid" filtri struktuuri mitte rikkumiseks, peale seda filtriõliga lödistada nii et maa ja ilm on täis ja seda jama kõigest mõnesaja eegu eest uut tavafiltrit ostmata (ega filtriõli ju ei maksa midagi)... Oeh, ja kõike seda lõbu ainult selleks, et 5500rpm+ saaks auto käigu viimaseks hetkeks natuke paremini õhku kätte ;) Üks väike ots kruusateed, kus sõidetakse teise auto tolmus ja paneel või koonus koos oma õliga on kinni nagu kitt ja kogu jama ronib sisselaskesse ja krõbistab möödaminnes õhulugejat:D Kas keegi on nagu reaalselt vaadanud, kui palju kannatab v8'ga sõita 5500+rpm juures tavaliikluses ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Kuidas oleks mõistlikuim lahendada 4.2 V8 õhuvõtt?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.7%
- SQL:
62.3%
]