Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kuidas oleks mõistlikuim lahendada 4.2 V8 õhuvõtt? (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 8898)
maert1
huviline



Registreerunud 01.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.05 18:21 Tsiteeri
Kuidas oleks mõistlikuim lahendada 4.2 V8 õhuvõtt?



ega see otse peale puhuv õhk midagi ei anna,pole mõtet jamada:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 22.05.05 20:44 Tsiteeri


Tere.Ütlen ette ära et kui teemat solgin siis suured vabandused ette ära aga küsimus järgmine.Oman siis ise tavalist vabalthingavat 2.2 mootorit ja endalgi plaanis koonusfilter külge kruvida.Kas oleks kellelgi häid näpunäited või pilte kuidas seda kõige paremini teha.Ette tänades.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
saarlane
huviline



Registreerunud 23.02.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs4

postitati 25.05.05 16:59 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=137319-www_auto24_ee.html
äkki kellelgi sellest abi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.05 17:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saarlane
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=137319-www_auto24_ee.html
äkki kellelgi sellest abi

Täesti mõistmatu kuidas üks opeli müügikuutus siin aidata saab???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.05.05 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: saarlane
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=137319-www_auto24_ee.html
äkki kellelgi sellest abi

Täesti mõistmatu kuidas üks opeli müügikuutus siin aidata saab???

saarlane jõi vist audi opeliks:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
saarlane
huviline



Registreerunud 23.02.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs4

postitati 26.05.05 17:04 Tsiteeri


opeli kuulutuses koonus pandud originaal kopsikusse, seda saaks ka audi peal proovida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.05.05 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saarlane
opeli kuulutuses koonus pandud originaal kopsikusse, seda saaks ka audi peal proovida

Ei taha see asi sinna mahtuda niiväga just... kui just miskit minikoonust ei pane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 26.07.05 18:39 Tsiteeri


Kõik siin ilus-kena aga kas keegi oskab ka öelda, et kust Tartus saada roostevaba toru selle fiiltri paigaldamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.05 11:47 Tsiteeri


Kisume siis päevinäinud teema uuesti päevakorda:P
Kuidas S -i mehed on enda V8 -d paremini hingama pannud?
Eeskät huvitaks just S6 4,2 V8 213 kw konega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.11.05 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Kisume siis päevinäinud teema uuesti päevakorda:P
Kuidas S -i mehed on enda V8 -d paremini hingama pannud?
Eeskät huvitaks just S6 4,2 V8 213 kw konega.


C4 kerel, olenemata mootorist, on väga hea koht koonusfiltrile hea õhu juurdevooluga mootori õlijahutus radika kohal. Õliradiaator tuleks paigutada (vajadusel asendada) mujale ja ja filtirile jääb suurepärane koht sinna, suurepärane õhu juurdevool ja kaitstud mootori kuumuse eest.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.05 13:45 Tsiteeri


Olen Mulgiga nõus, kuna plaanisin sarnast ideed juba ammu aga ma ei taha seda radikat kuhugi viia. Tuleb sinna vahesein teha korralik ja koonus alla poole suunata ning selle külma õhu saab sealt kätte ka siis, kui õliradika ümberolevaid plastikuid ringi ehitada ja natuke oma loomingulisust rakendada.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.05 13:52 Tsiteeri


kas ka V8-l on võimalik sinna ligi pääseda korralikult?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.11.05 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
kas ka V8-l on võimalik sinna ligi pääseda korralikult?


Jah, s6 4.2 on natuke komplitseeritud kahe õhuvõtu toru tõttu.
Samas S6 plus puhul oleks asi just nii nagu mainitud sai. Ei ole kunagi selle 213kw õhuvõtuga kokku puutund, kas sellest on kasu kui õhuvõtt viia ühe jämeda toru peale ja ainult ühele poole?
Eeldused selleks on, kuidas see konkreetselt lahendada võimalik on, sellele saad sa kõige paremini ise vastuse.
Kas 213kw mootoril on MAF , kui ei, kas mootor sallib paranenud (suuremat) õhukogust?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Hydro
huviline



Registreerunud 20.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.05 18:37 Tsiteeri


Balti Laager müüb suht igas mõõdus summuti torusid. 2 meetrit pikad ja tsingitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 02.01.06 09:22 Tsiteeri


mul ei ole küll teemakohane auto aga ehitatud süsteem toimib ja ilma imeviguriteta. 110mm tavaline vent toru (saadaval igas ehituspoes) on toodud paremalt poolt stange alt otse üles ja viidud koonuse ette millele temperatuuri kaitseks keerasin klambriga peale mingi jupi 300mm vent torust. et effekt oleks maksimaalne võtsin välja ka katalüsaatori. saadud jõud on teadmata. aga asja toimimisest annab märku ilmatundlikus e. siis kõige paremini "jookseb" pärast vihma. aga on 2 viga: neid vent torusid tuleb uuendada iga 2000km tagant, eriti koonusepealset ja talvel ei saa seda süsteemi kasutada. aga võin kinnitada et kui jõudu oluliselt juurde ei tulnud siis moment kasvas küll tohutult ja seda mõõtsin 60-100 kiirendamisega.

tasub see asi teha, kütet võtab vähem. autoks oli golf III 2.0 ja küttekulu langes liitri võrra.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 02.01.06 19:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
C4 kerel, olenemata mootorist, on väga hea koht koonusfiltrile hea õhu juurdevooluga mootori õlijahutus radika kohal. Õliradiaator tuleks paigutada (vajadusel asendada) mujale ja ja filtirile jääb suurepärane koht sinna, suurepärane õhu juurdevool ja kaitstud mootori kuumuse eest.


õhu ligipääsu mõttes tõesti hea variant, aga nii madalal tekib risk, et ebasoodsate asjaolude kokkusattumisel võib näiteks sisselaske (ja mootori) vett täis tõmmata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
k6veric
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq

postitati 21.01.06 19:57 Tsiteeri


Selline küsimus, et kui tehase kopsik on tehtud meelega suur selleks kui järsku gaasi vajutada siis on kohe õhku võtta (ei kogu ennast nii kaua) siis kas ei oleks mõtekam see kopsik sinna alles jätta ja selle otsa aretada ikkagi see koonus? Ma saan aru et ühtlaselt kiirendades ei annaks tunda aga just järsku gaasi vajutades tekib väike lisa viivitus. Btw aasta tagasi nägin Accordit millel oli Twister viidud toruga stange sisse ja oli tõmmanud mootori silmini vett täis.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 03.04.06 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: k6veric
Selline küsimus, et kui tehase kopsik on tehtud meelega suur selleks kui järsku gaasi vajutada siis on kohe õhku võtta (ei kogu ennast nii kaua) siis kas ei oleks mõtekam see kopsik sinna alles jätta ja selle otsa aretada ikkagi see koonus? Ma saan aru et ühtlaselt kiirendades ei annaks tunda aga just järsku gaasi vajutades tekib väike lisa viivitus. Btw aasta tagasi nägin Accordit millel oli Twister viidud toruga stange sisse ja oli tõmmanud mootori silmini vett täis.:P


Ma millegipärast ei usu et tehase kopsik on sellepärast suur et järsu vajutamisega õhku väheks ei jääks. See tähendab pappfiltril on suurem takistus ja siis peab ka filtri pind olema suurem õhu normaalseks(mitte heaks) kättesaamiseks.
Teine asi veel tavaliselt on kopsikusse sissetulev toru väike ning käänakutega ja järsu vajutamisega see ava mitte kuidagi suuremaks ei lähe. Järelikult ei saa sealt ka parema tahtmise juures piisav kogus õhku peale tulla s.t mootor n.ö selle õhukopsiku vaakumisse tõmbab.
Kiirenduse poolelt võib ehk öelda nii kui, õhku jätkub madalatel pöördel ei pruugi seda jätkuda kõrgetel pööretel.
See siis peaks tähendama seda et 1500 rpm juures tarbib mootor õhku näit. 1L siis 3000 rpm juures juba 2L (teoreetiliselt).

Sisuliselt on nii panin oma audile peale koonusfiltri ja tean raudselt et mootori töö läks kergemaks. Ma küll ei tea kas ja kui palju neid "hobuseid" juurde tuli aga, seda tean kindlalt öelda, et kiirendus ühtlasem ja parem kuni lõpuni välja.


Ehk ei saanud väga segane ja keeruline jutt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 03.04.06 18:13 Tsiteeri


Järgnev on nyyd kyll suht OT, kuid paremaks arusaamiseks teema arendusel siiski...see originaal kopsik on yhest seisukohast just selleks suur, et tagada mingine öhuvaru pärast filtrit ja teiseks, et summutada sisselaskeöhu poolt tekitatud helisid. Prooviks vöib vötta möne suurema mootoriga diisel kaubiku--viska näit filter ja kopsik ära-- selline tunne nagu sumps olek kuskilt katki läind. Vöi kui omalajal möni pensionääridest paar, kuskil Saksas oleks ostnud endale näit tutikaC4 s4-ja ning seal oleks olnud möni"lärmakas" koonusfilter, siis nad olek esimese proovisöidu kilomeetril järsul gaasi mahalaskmisel, diili pooleli jätt, sest kapotti alt kostub ralliauto häält. Näit veoautodel on see filtri kopsiku valik suur probleem, et sisselaske helid ei häiriks juhti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 03.04.06 19:44 Tsiteeri


Keegi ei oska mõnda head ideed kuidas v8-sal ka S4 4.2 lahendada see õhuvõtu küsimus? Paneel filter? Kas originaal õhu suunajad on isegi juba head või siiski tuleks koonuste ja mingi costum süsteemi peale üle minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 03.04.06 20:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Järgnev on nyyd kyll suht OT, kuid paremaks arusaamiseks teema arendusel siiski...see originaal kopsik on yhest seisukohast just selleks suur, et tagada mingine öhuvaru pärast filtrit ja teiseks, et summutada sisselaskeöhu poolt tekitatud helisid. Prooviks vöib vötta möne suurema mootoriga diisel kaubiku--viska näit filter ja kopsik ära-- selline tunne nagu sumps olek kuskilt katki läind. Vöi kui omalajal möni pensionääridest paar, kuskil Saksas oleks ostnud endale näit tutikaC4 s4-ja ning seal oleks olnud möni"lärmakas" koonusfilter, siis nad olek esimese proovisöidu kilomeetril järsul gaasi mahalaskmisel, diili pooleli jätt, sest kapotti alt kostub ralliauto häält. Näit veoautodel on see filtri kopsiku valik suur probleem, et sisselaske helid ei häiriks juhti.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 03.04.06 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo_
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Järgnev on nyyd kyll suht OT, kuid paremaks arusaamiseks teema arendusel siiski...see originaal kopsik on yhest seisukohast just selleks suur, et tagada mingine öhuvaru pärast filtrit ja teiseks, et summutada sisselaskeöhu poolt tekitatud helisid. Prooviks vöib vötta möne suurema mootoriga diisel kaubiku--viska näit filter ja kopsik ära-- selline tunne nagu sumps olek kuskilt katki läind. Vöi kui omalajal möni pensionääridest paar, kuskil Saksas oleks ostnud endale näit tutikaC4 s4-ja ning seal oleks olnud möni"lärmakas" koonusfilter, siis nad olek esimese proovisöidu kilomeetril järsul gaasi mahalaskmisel, diili pooleli jätt, sest kapotti alt kostub ralliauto häält. Näit veoautodel on see filtri kopsiku valik suur probleem, et sisselaske helid ei häiriks juhti.



sorry. Äkki keegi oskab siis öelda miks minu 2.8 V6 ei mõista seda ralliauto häält teha. Sai koonus pandud aga häält ei midagi. Kas mu autol miskit viga.

Üle jäänud juttu kohta pole minu asi vaielda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.06 18:22 Tsiteeri


Keegi võiks muidugi V8 motost pildi ülesse riputada kus koonus, või koonuseid näaha saab:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.06 09:36 Tsiteeri


Vanale 4,2 -sele kannatab panna ainult paneeli - koonusega jebinine läheks juba päris keerukaks.
Uuemal 4,2 - sel läheb koonus aga MAF-i otsa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.06 19:47 Tsiteeri


Päris huvitav. Paneelist olen teadlik. Ainult kas reaalselt seal ka midagi juurde saadakse see on küsimus? Ise arvan, et v8 sa seda 2-4 kw tagumendiga ei tunne nii kui nii. Aga huvitav oleks kui keegi riputaks kaks koonust sinna otsa (vanemalé motole siis) . Kindlasti annaks teha orig õhuvõtt ümber. Ainult , et kas asjal mõet ka on?:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 68.2% - SQL: 31.8%]