Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Kuidas oleks mõistlikuim lahendada 4.2 V8 õhuvõtt?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: aivo_[/i] [quote][i]Algselt postitas: k6veric[/i] Selline küsimus, et kui tehase kopsik on tehtud meelega suur selleks kui järsku gaasi vajutada siis on kohe õhku võtta (ei kogu ennast nii kaua) siis kas ei oleks mõtekam see kopsik sinna alles jätta ja selle otsa aretada ikkagi see koonus? Ma saan aru et ühtlaselt kiirendades ei annaks tunda aga just järsku gaasi vajutades tekib väike lisa viivitus. Btw aasta tagasi nägin Accordit millel oli Twister viidud toruga stange sisse ja oli tõmmanud mootori silmini vett täis.:P [/quote] Ma millegipärast ei usu et tehase kopsik on sellepärast suur et järsu vajutamisega õhku väheks ei jääks. See tähendab pappfiltril on suurem takistus ja siis peab ka filtri pind olema suurem õhu normaalseks(mitte heaks) kättesaamiseks. Teine asi veel tavaliselt on kopsikusse sissetulev toru väike ning käänakutega ja järsu vajutamisega see ava mitte kuidagi suuremaks ei lähe. Järelikult ei saa sealt ka parema tahtmise juures piisav kogus õhku peale tulla s.t mootor n.ö selle õhukopsiku vaakumisse tõmbab. Kiirenduse poolelt võib ehk öelda nii kui, õhku jätkub madalatel pöördel ei pruugi seda jätkuda kõrgetel pööretel. See siis peaks tähendama seda et 1500 rpm juures tarbib mootor õhku näit. 1L siis 3000 rpm juures juba 2L (teoreetiliselt). Sisuliselt on nii panin oma audile peale koonusfiltri ja tean raudselt et mootori töö läks kergemaks. Ma küll ei tea kas ja kui palju neid "hobuseid" juurde tuli aga, seda tean kindlalt öelda, et kiirendus ühtlasem ja parem kuni lõpuni välja. Ehk ei saanud väga segane ja keeruline jutt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Kuidas oleks mõistlikuim lahendada 4.2 V8 õhuvõtt?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.0%
- SQL:
62.0%
]