Teema ülevaade |
prj
|
postitati 28.06.15 01:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: KasparD
Olen mõnda aega proovinud mootoriviga enda autol leida. OBD annab veakoodi system too rich mõlemal süütepoolel (P0172 ja P0175). Kõigepealt tehti
kindlaks, et intercoolerid lekivad. Sai lekkivad vahejahutid ära vahetatud uute KWE vastu. Enam ei ole vea põhjus siis
rõhulekkes. |
Vale!
Kui intercoolerid lekivad nii, et mingit rõhku süsteem ei hoia, siis ei ole võimalik midagi muud kontrollida.
Kas peale intercoolerite vahetust on rõhulekketest uuesti tehtud ning kõik peab?
Tsitaat: | Samas pole veakoodid ega mootori jõuetus (limp mode) ära kadunud. Hetkel annab parem mootoripadi veokoodi (P1575). Kas oskab
keegi nõu anda kuidas edasi toimetada?
Esiteks, kas vahetada mootoripadjad või piisab lihtsalt takistite vahelepanemisest? Takisti peaks ECU "ära lollitama" ja ei anna veakoodi, lastes
mootoril normaalsetel pööretel töötada. Padjad ise ei leki ja liigset mootorivärinat autos ei ole ehk siis pigem tundub et elektroonika on liiga
tundlik. |
1. Mootoripadja veakood ei mõjuta jõudlust.
2. Selle saab ajust välja kirjutada kui väga vaja on
3. Asenda lihtsalt mootoripadi uue originaaliga. Igasugused aftermarket padjad EI OLE "paremad". Nende kõigiga lööb rämeda vibra sisse. "Racing
värk", mis tavakasutuses oleval autol on täiesti mõttetu.
Tööde järjekord selline:
1. Rõhulekketest (veenduda, et reaalselt peab).
2. Diagnostika (ja ma ei mõtle veakoodide lugemist).
|
indro
|
postitati 27.06.15 21:28 |
Minu omal oli ka ostes ühe mootoripadja viga aga marsuudil Leedu-Eesti see auto käitumist küll kuidagi ei mõjutanud. Kuna peale koju jõudmist sai uus
OEM padi külge keeratud, siis paraku rohkem kommenteerida ei oska. See on küll vaid minu arvamus aga minu arust ei maksa see padi nii palju, et peaks
mingite takistite ja muu taolise juraga tegelema hakkama.
|
Kaits
|
postitati 27.06.15 20:00 |
Mul on ka hetkel padja veakood sees:
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1577 - 004 - Open Circuit
Pole aru saanud, et see kuidagi mootori tööd mõjutaks... Kuigi olen lugenud, et see viga võib laaderõhku piirata. Et "mootorit aiste vahelt ära ei
väänaks" Samas keegi kätt piiblile ei pane, et see viga rõhku piirab.
Padja sees pidavat olema "pulk", mis väntsutamise peale ära murdub ja siis veakoodi annab. Tihti ei pidavat padjal endal veel midagi viga olemagi.
|
KasparD
|
postitati 27.06.15 17:49 |
Olen mõnda aega proovinud mootoriviga enda autol leida. OBD annab veakoodi system too rich mõlemal süütepoolel (P0172 ja P0175). Kõigepealt tehti
kindlaks, et intercoolerid lekivad. Sai lekkivad vahejahutid ära vahetatud uute KWE vastu. Enam ei ole vea põhjus siis rõhulekkes.
Samas pole veakoodid ega mootori jõuetus (limp mode) ära kadunud. Hetkel annab parem mootoripadi veokoodi (P1575). Kas oskab keegi nõu anda kuidas
edasi toimetada?
Esiteks, kas vahetada mootoripadjad või piisab lihtsalt takistite vahelepanemisest? Takisti peaks ECU "ära lollitama" ja ei anna veakoodi, lastes
mootoril normaalsetel pööretel töötada. Padjad ise ei leki ja liigset mootorivärinat autos ei ole ehk siis pigem tundub et elektroonika on liiga
tundlik.
Otsingute põhjal tundub, et antud seade oleks kõige õigem: http://www.europaparts.com/034motorsport-motor-mount-resistor-bypass-v8.html ? Seal pole küll RS6 C5-e märgitud, aga need
isendid väidetavalt samad, mis B6 S4-l.
Kas neid saab Audi esindusest (või kuskilt Euroopast) ka osta?
Kui ikkagi peab padjad ära vahetama, siis milliseid isendeid soovitate osta? Tundub, et aftermarket variandid on originaalides paremad ja suhtselt
sama hinnaga: http://www.europaparts.com/034motorsport-motor-mount-set-street-density-v8.html
http://www.apikol.com/index.php/stern-s4-rs6-pro-mount-motor-mounts.html
|
|