Tsitaat: | Algselt postitas: KasparD
Olen mõnda aega proovinud mootoriviga enda autol leida. OBD annab veakoodi system too rich mõlemal süütepoolel (P0172 ja P0175). Kõigepealt tehti
kindlaks, et intercoolerid lekivad. Sai lekkivad vahejahutid ära vahetatud uute KWE vastu. Enam ei ole vea põhjus siis
rõhulekkes. |
Vale!
Kui intercoolerid lekivad nii, et mingit rõhku süsteem ei hoia, siis ei ole võimalik midagi muud kontrollida.
Kas peale intercoolerite vahetust on rõhulekketest uuesti tehtud ning kõik peab?
Tsitaat: | Samas pole veakoodid ega mootori jõuetus (limp mode) ära kadunud. Hetkel annab parem mootoripadi veokoodi (P1575). Kas oskab
keegi nõu anda kuidas edasi toimetada?
Esiteks, kas vahetada mootoripadjad või piisab lihtsalt takistite vahelepanemisest? Takisti peaks ECU "ära lollitama" ja ei anna veakoodi, lastes
mootoril normaalsetel pööretel töötada. Padjad ise ei leki ja liigset mootorivärinat autos ei ole ehk siis pigem tundub et elektroonika on liiga
tundlik. |
1. Mootoripadja veakood ei mõjuta jõudlust.
2. Selle saab ajust välja kirjutada kui väga vaja on
3. Asenda lihtsalt mootoripadi uue originaaliga. Igasugused aftermarket padjad EI OLE "paremad". Nende kõigiga lööb rämeda vibra sisse. "Racing
värk", mis tavakasutuses oleval autol on täiesti mõttetu.
Tööde järjekord selline:
1. Rõhulekketest (veenduda, et reaalselt peab).
2. Diagnostika (ja ma ei mõtle veakoodide lugemist).
|
|