Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tl470487

 postitati 06.01.14 17:31
1. Tootekood ei tähenda välimuselt identsusele mittevastavat komponenti, mis tähendab seda, et andurite pistik võib olla täiesti identne.

2. Mida tähendab, kui takistus on lõpmata suur? Füüsika keelest tõlgituna maakeeli tähendab see eelkõige katkestust ahelas. Seega anduri sisetakistuse mõõtmisega ei tuvasta midagi.
Andur(id) võivad täiesti elus olla ja viga näiteks kuskil juhtmestikus.
niffu

 postitati 06.01.14 17:14
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Originaalis kannavad need detailid sama lähtekoodi 35 ja (35), mis lubab järeldada, et ka originaalis on need pistikud sama kujuga. Samuti mõjutavad need mõlemad kütuse segu ehk seega ka mootori tööd.
Varuosa kataloog detail 35.
http://www.upload.ee/thumb/3793640/lambda.jpg


Kuna endal sarnane mure. Aga mul vigane B2 S1 resistance to high, siis vaatasin su postitatud tabelit erilise huviga.

Mulle tundub küll, et need andurid on erinevad. Kui võtta 8 sil. siis enne kati. kood: 077906265J ning pärast : 077906265AA


Küsin enda küsimuse ka ära.

Kas resistance to high tähendab, et lambda hakkab otsa saama? Takitus on olemas, mõõtsin ära. Ükspäev testides kustutasin vead ära ning ca. 20-30 km sõiduga tagasi ei tulnud. Päev hiljem pikemal sõidul (ca. 180km) oli viga tagasi.

Ning kui vahetada, kas tasub korraga mõlemad vahetada või ainult see mis viga annab?
tl470487

 postitati 29.12.13 17:42
Originaalis kannavad need detailid sama lähtekoodi 35 ja (35), mis lubab järeldada, et ka originaalis on need pistikud sama kujuga. Samuti mõjutavad need mõlemad kütuse segu ehk seega ka mootori tööd.
Varuosa kataloog detail 35.
http://www.upload.ee/thumb/3793640/lambda.jpg
jaanus.lepik

 postitati 28.12.13 19:34
Hei,

Just ongi näha,et b1s1 lahti nüüd.


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
See ehk esimene lambda mõjutab kindlasti ka mootori tööd.
Kumma lahti võtsid, peaks põhimõtteliselt ka ju veakoodide (ja nende täpsustavate kirjelduste) järgi näha olema.

rocket

 postitati 28.12.13 19:07
See ehk esimene lambda mõjutab kindlasti ka mootori tööd.
Kumma lahti võtsid, peaks põhimõtteliselt ka ju veakoodide (ja nende täpsustavate kirjelduste) järgi näha olema.
jaanus.lepik

 postitati 28.12.13 18:25
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
, et hetkel otsustasin üldse lambda juhtme järelt võtta ja vaadata, kas siis on ka 16.5 või midagi muud, kuniks vahetus tehtud saab.


Tagumise lambda lahtiühendamine segu regulatsiooni katkestada ei tohiks.


Unustasin mainida võtsin ära juhtme B1S1 lambdal.
rocket

 postitati 28.12.13 16:57
Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus.lepik
, et hetkel otsustasin üldse lambda juhtme järelt võtta ja vaadata, kas siis on ka 16.5 või midagi muud, kuniks vahetus tehtud saab.


Tagumise lambda lahtiühendamine segu regulatsiooni katkestada ei tohiks.
rocket

 postitati 28.12.13 16:51
Lisaks erinevale värvile, on pistikutel ka pisut erinev kuju. Nad on n-ö füüsilise võtmega kodeeritud.
Seda juhul, kui tegemist on tehases paigaldatud originaalidega.
Varuosa originaalidel võivad kaasas olla sarnased kuid kodeerimata pistikud (nii isane kui ka emane). B-osade kohta ei hakkaks sõna võtma.

Ülaltoodud pildil kujutatud pruun ja väikse soone ja nagaga pistik ei sobi sellisesse pesasse.

http://zap99.ru/images/vag/3a0973204.jpg

Küll aga sobib sinna ilma modifitseerimata ülaltoodud pildil kujutatud must pistik.
jaanus.lepik

 postitati 28.12.13 16:39
Hei,


Tänud vastuste eest, jah saab segamini minna, pistikud ühesugused, kõrvuti vasakul kapoti all mul ilusti, kakkusin neid järelt ära, et tuvastada, mis on mis ja kuna otsad kõigil lambdadel mustad, siis igaksjuhuks küsin, et kui varem keegi äkki valesti pannud, juhtmed jooksevad kokku ja raske tuvastada, mis kuhu jookseb. Antud hetkel siis "Response too slow" viga sees B1S1 lambdal (maanteel 16.5L/sajale/3-me paagi tulemus), et hetkel otsustasin üldse lambda juhtme järelt võtta ja vaadata, kas siis on ka 16.5 või midagi muud, kuniks vahetus tehtud saab.
Jann

 postitati 28.12.13 16:30
Enne katti S1:


http://ecx.images-amazon.com/images/I/31mKRQxG9JL._SL500_AA300_.jpg

Ja peale katti S2:



http://ecx.images-amazon.com/images/I/41qeQ0bXDRL._SL500_AA300_.jpg

Tundub, et võib segi minna küll.
rocket

 postitati 28.12.13 15:45
See pole esiteks füüsiliselt võimalik, kuna pistikud ja juhtmete arv on erinevad.

Esimesed ehk ülemised on tavaliselt lairiba lambdad ja alumised ehk tagumised on juba puhtalt (katalüsaatorite) kontroll-lambdad.
tl470487

 postitati 28.12.13 14:14
Natuke mõttematerjali:
http://o2sensors.com.au/static/o2-sensor-identification-and-locations

V: Parempoolse silindrite rea kütuse segu väärtus saab rämps olema, sest mõõtetulemuse sisendväärtus ECU-le on rämps, seega ka ECU vastav väljundväärtus saab ainult rämps olla.

http://www.upload.ee/image/3791446/bank1212.jpg
jaanus.lepik

 postitati 28.12.13 12:46
Tere,

Selline lihtne küsimus, mis juhtub, kui B1 S1 ja B1 S2 pistikud omavahel vastupidi ühendada? Et S2 läheb S1 omasse näiteks?
Tegemist V8 4.2 mootoriga 2002.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 68.1% - SQL: 31.9%]