Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
S6, C5 "ujub"
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kristoff[/i] [quote][i]Algselt postitas: niffu[/i] Ei hakanud uut teemat tegema ning küsin siin ühe kõrvalise küsimuse. Mis vahe on lambdal mis asub enne ja pärast katalüsaatorit? Nimelt see mis enne kat-i on sellel on 5 juhet ning teistsugune pistik, ning pärast kat-i oleval on 4 juhet nagu ikka. PS: mootoriks on 1,8 T [/quote] Kas teemade tegemine on tasuline? :) Kui sulle nüüd selle 1.8T lambdade kohta vastus antakse, kuidas siis teab sarnase küsimusega inimene sellele tulevikus S6 ujumise teemast vastust otsida? Sulle võib tunduda, et ühe teema jätkuv kasutamine on mõistlik, aga tegelikkuses teed teistele sellega karuteene. PS. Teine lambda on peamiselt katalüsaatori töö kontrollimiseks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
S6, C5 "ujub"
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.9%
- SQL:
69.1%
]