Lehekülgi: 1 2 |
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 22.07.13 18:41
|
|
|
S6, C5 "ujub"
Tere,
Paluks targematel aidata kuna endal suht mõistus otsas mis edasi teha.
Mure siis selline ,et mu S6 ei püsi teel kuidagi otse.
Hakkan algusest pihta oma looga. Soetasin auto mis oli põhjaaluste vigastustega ning tugevama löögi oli saanud parem esimene ratas. Nimelt oli paremal
pool silla detailed kõverad (hoovad). Esisillas sai vahetatud kõik detailid, kuid kokku pannes selgus, et parem käändmik (mille kluge hoovad
kinnituvad) on kõver. Endal oli võtta samasugune alumiinumist käändmik, kuid selle sirgsuses ei olnud ma kindle kuna pärines ka avariilise auto pealt.
Uuesti kokku ja auto tundus silma järgi enamvähem OK. Oli aeg sillastendiks.
Vol.1 : Sai sillastendis käidud kuid kuna inimesed väga ei soovinud asjaga tegeleda ( kuigi ometi on see nende töö) siis suutsid nad paika panna
esisilla kokkujooksu kuid mitte tagasilda esisilla suhtes väitega, et poldid on kinni roostetanud ning võivad lahti keerates katki minna.
Tulemus: Auto sõites äärmiselt rahutu ja iga väiksema jõnksu peal pidin valmis olema ettearvamatuks suunamuutuseks.
Sillastend Vol.2 : Seekord suutsin leida koha kus aeti esisild ja tagasild omavahel sirgeks, kuid selgus ka see, et parem käändmik on vist ikka
"nats" kõver. Nimelt parema esimese ratta külgkalle lubatud max. -1,05 asemel 2,11 (kraadi , minutit).
Tulemus:Auto ei uju enam nii palju kui varem. Kuid sõites käitub nii, et kui sujuvalt sõita hakkab tee perve poole vaikselt vedama ja kui kiirendada
siis teisele poole. Kas tegu võib olla lõtkuga mis sillastendis ei tule välja ning sõites veojõud taga annab tunda piisavalt?
Täna käisin veel ülevaatuspunktis, et lasta mõlemad sillad üle loksutada, et kuskil ebaloomulikke lõtke ei ole. Tulemus oli NULL, väitsid seal, et
kõik korras.
Nüüd olengi jõudnud punkti kus enda mõitus otsas. Plaan on uus parempoolne käändmik leida ja ära vahetada, kuid kas selles võib viga olla?
Kas S6 ja tavalise A6 hoovad erinevad millegi poolest üksteisest?
Kui kellegil on ideid, ettepanekuid mida kontrollida või milles viga siis ärge hoidke ennast tagasi.
Lisan ka viimase sillastendi väljatrüki: http://www.upload.ee/gallery/11474/S6.html?vid=3461610
Kristjan
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 29.07.13 20:50
|
|
|
Tere jälle,
Kirjutan mis vahepeal toimunud on, et ehk keegi nüüd oskab suunata.
Pärast sillastendi vahetasin ära parempoolse käändmiku ning ratta kalle on endise - 2, 11 asemel nüüd -1,45 (kraadi/min). Mis ikka veel ei ole
ideaalne ( - 1, 00 ) kuid asi läks paremaks. Edasisega läheb nüüd raskeks kuna sillast endam midagi reguleerida ei anna.
Ujumine: Kuna tehnoloogia ei suutnud mind aidata siis tuli appi võtta kodused meetodid.
Tõstsin tagumised rattad ühekapua üles, et kontrollida "sõrgkangi" abil lõtke. Vasaku tagumise ratta juurest tuli ülemäära kolksumist mis hilisem
kontrollil avaldus sellega, et amort oli turgilaagri külge nii kinni keeratud, et võtsin padruni ja keerasin mutri lahti sõrmega. Turgilaagri pesa oli
kergelt ovaalseks kulunud, seega oli see seal sellisena juba mõnda aega olnud. Kontrollisin kõik üle ning keerasin amordi tugilaagri külge korralikult
kinni.
Nüüd lähen juba neljandat korda sillastendi kuna amorti ära võttes olin sunnitud alumise õõtshoova lahti laskma ja silla kokkujooks jälle vale.
Annan jälle teada kui miskit muutub.
Vaevalt, et keegi midagi lisada oskab, kuid ise olen vähemalt rahul, et motivatsiooni jätkub veel asjaga tegeleda.
Kristjan
|
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 29.07.13 23:01
|
|
|
Tahaks väga aidata,aga ei ole midagi tarka lisada.
Minul tegi auto imelikke jõnkse siis, kui rehvi mõõt oli väga vale,vaevalt et sinul see viga on.
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.13 23:30
|
|
|
Minevikust meenub vähemalt kaks autot, mis väiksema või suurema avarii läbi elanud ja käändmiku ees seetõttu kõveraks löönud. Ainus tulemus, silmaga
koledam vaadata ja stendis kallet päris paika ei saanud. Kuid kirjeldatud ujumist, veelgi vähem tunnet, et autoga oleks ohtlik sõita, küll ühelgi
masinal ei täheldanud, seda ka väga suurte kiirustega või halva kattega teedel liigeldes (vagudes siis näiteks). Eks muidugi võib ju igasuguseid vigu
olla jne, kuid loodetavasti leiad ikka õiged põhjused üles.
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 30.07.13 05:05
|
|
|
Sry OT. Ühel foorumlasel oli talvel avarii, kus riisirakett tabas juhipoolset esimest ratast. Kindlustus on maksnud ligi 5 kohalise summa remondi
eest, aga asi ikka ei püsi teel. Sillastendijad väidavad et sillad head. Oma huviks võttis mees mõõdulindi ja mõõtis esi ja tagasilla rataste vahe
ära. Esisillas on see 1,5-2 cm vähem.
Lisaks selgus ka, et osad sillajupid olid pressi all sirgeks aetud, kuigi tsekkidel oli kirjas et kõik läks uus. Kas see võib olla põhjuseks? Kuidas
sul antud mõõdud sildade vahel on?
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 30.07.13 05:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Lisaks selgus ka, et osad sillajupid olid pressi all sirgeks aetud, kuigi tsekkidel oli kirjas et kõik läks uus. |
Kui see suur saladus ei ole siis kus sellist käkki tehakse ?
Ning et ei oleks nii OT siis omapoolne kogemus ning tähelepanek. V8 puhul olen täheldanud seda, et sild võib olla ideaalselt paigas kuid mida suurem
velg ning väiksem rehvi kõrgus seda ettearvamatum on ta käitumine. Ning seda just pikiroobastes. Samas panin kõrgema profiiliga rehvi alla,
kontrollisin silla üle stendis (kõik ideaalne) ning ei sikutanud ega kiskunud enam. Äkki võib mingi väike uba seal peituda sul ?
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 30.07.13 08:52
|
|
|
Kui asjaosaline ise seda siia kirjutab, kus sellist remonti teostatakse siis kirjutab. Ma ei hakka ise jagama.
Aga ka tehase etteantud rehvidega ei taha masin kuuletuda.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 30.07.13 14:01
|
|
|
Hetkel peaks all olema 235/40 R18 Et 35 kui nüüd mälu ei peta.
Tsitaat: | Algselt postitas: kelluke
Tahaks väga aidata,aga ei ole midagi tarka lisada.
Minul tegi auto imelikke jõnkse siis, kui rehvi mõõt oli väga vale,vaevalt et sinul see viga on. |
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 30.07.13 14:04
|
|
|
Kusjuures kui külgkalle oli 2,11 ja nüüd 1,4.. siis suurt vahet aru silmaga ei saa ning ratas ei tundu väga kõver värreldes teisega. On ka varem
sõidetud lühiajaliselt pärast sillaremonti autoga ja pärast sillastendis selgus, et jooksud oli täiesti paigast ära, kuid sõitmist see ei seganud.
Sellepärast tundub asi kahtlane minu jaoks.
Pärast neid sillastende ja remonte mis teinud olen on juhitavus märgatavalt paranenud. Nüüd juba saab sõita nii, et ei pea kramplikult kahekäega
roolist kinni hoidma.
Tsitaat: | Algselt postitas: priidik
Minevikust meenub vähemalt kaks autot, mis väiksema või suurema avarii läbi elanud ja käändmiku ees seetõttu kõveraks löönud. Ainus tulemus, silmaga
koledam vaadata ja stendis kallet päris paika ei saanud. Kuid kirjeldatud ujumist, veelgi vähem tunnet, et autoga oleks ohtlik sõita, küll ühelgi
masinal ei täheldanud, seda ka väga suurte kiirustega või halva kattega teedel liigeldes (vagudes siis näiteks). Eks muidugi võib ju igasuguseid vigu
olla jne, kuid loodetavasti leiad ikka õiged põhjused üles. |
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 30.07.13 14:08
|
|
|
Ju olen siis selle mainimatta jätnud, et olen mõõdulindiga kõikvõimalikud asjad üle mõõtnud. Esiratta ja tagaratta vahelised kaugused jne. Mõlemalt
poolt mõõtes on tulemus sama. Minu loogika ütleb, et kui isegi sild viltu all on, kuid nad omahvahel paralleelsed on siis peaks auto vaatamata kõigele
otse sõitma.
Või ma eksin ?
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Sry OT. Ühel foorumlasel oli talvel avarii, kus riisirakett tabas juhipoolset esimest ratast. Kindlustus on maksnud ligi 5 kohalise summa remondi
eest, aga asi ikka ei püsi teel. Sillastendijad väidavad et sillad head. Oma huviks võttis mees mõõdulindi ja mõõtis esi ja tagasilla rataste vahe
ära. Esisillas on see 1,5-2 cm vähem.
Lisaks selgus ka, et osad sillajupid olid pressi all sirgeks aetud, kuigi tsekkidel oli kirjas et kõik läks uus. Kas see võib olla põhjuseks? Kuidas
sul antud mõõdud sildade vahel on? |
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 30.07.13 14:17
|
|
|
S6-l peaks originaalis olema vist 255/40 R 17 ? 102 mm rehvi kõrgus
Minul on hetkel 235/40 R18 94 mm rehvi kõrgus
Kas võib asi tõesti selles olla, rehv nii palju jäigem ja selle võrra annab rohkem tunda ka?
Mainin ära, et koht kuskohas katsetamas käisin on linnast väljas ning suht sile. Kiirusel 100 km /h oli asi enamvähem nagu ma juba varem ütlesin.
Suurematel kiirustel (jätan kiiruse enda teada) ei olnud kindlustunne enam nii suur.
Tsitaat: | Algselt postitas: rkrimm
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Lisaks selgus ka, et osad sillajupid olid pressi all sirgeks aetud, kuigi tsekkidel oli kirjas et kõik läks uus. |
Kui see suur saladus ei ole siis kus sellist käkki tehakse ?
Ning et ei oleks nii OT siis omapoolne kogemus ning tähelepanek. V8 puhul olen täheldanud seda, et sild võib olla ideaalselt paigas kuid mida suurem
velg ning väiksem rehvi kõrgus seda ettearvamatum on ta käitumine. Ning seda just pikiroobastes. Samas panin kõrgema profiiliga rehvi alla,
kontrollisin silla üle stendis (kõik ideaalne) ning ei sikutanud ega kiskunud enam. Äkki võib mingi väike uba seal peituda sul ? |
|
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 30.07.13 15:33
|
|
|
Mul hetkel ka 235x40x18,ja käitub igati korralikult.
|
|
|
raul55
huviline
Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 30.07.13 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Hetkel peaks all olema 235/40 R18 Et 35 kui nüüd mälu ei peta. |
ET40 peaks offset olema.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 30.07.13 20:19
|
|
|
No offset sõltub ikka velje laiusest. Minu 2002 aasta S6-l on all 8,5 laiad 18" originaalveljed, offset 30. Rehvi mõõt samuti originaal 255/35.
Mingit ujumist ei ole. Mis seisukorras amordid on? Mul on üle üks vägagi kõlbulik originaalamortide ja vedrude komplekt, kui huvi peaks olema. Enda
omal vahetasin uute originaalide vastu lihtsalt põhimõtte pärast. Pekkis amordid (või 1 pekkis amort) võivad vabalt juhitavuse ebamäärasust
põhjustada.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 31.07.13 06:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
No offset sõltub ikka velje laiusest. Minu 2002 aasta S6-l on all 8,5 laiad 18" originaalveljed, offset 30. Rehvi mõõt samuti originaal 255/35.
Mingit ujumist ei ole. Mis seisukorras amordid on? Mul on üle üks vägagi kõlbulik originaalamortide ja vedrude komplekt, kui huvi peaks olema. Enda
omal vahetasin uute originaalide vastu lihtsalt põhimõtte pärast. Pekkis amordid (või 1 pekkis amort) võivad vabalt juhitavuse ebamäärasust
põhjustada. |
Mul RS6-e replicad mis on 8 " laiad. Ja ET on 35 (sama mis all olnud original 17 " velgedel). Seega see ei tohiks nüüd mõjutada.
Tänud mõtte eest. Seni pole midagi aru saanud, et amortidega miskit valesti võiks olla. Kuid lähen käin ülevaatuspunktis ära ja lasen amordid läbi
väristada. Siis saab selle ka selgeks.
Kristjan
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 31.07.13 06:49
|
|
|
Tugeva vedru korral, nagu S6-l ka on, ei pruugi vedelast amordist sõites eriti aru saada - vedru kompenseerib piisavalt. Aga tegelik ujumise põhjus
võib muidugi olla ka mitmete väiksemate vigade summa... Mul on analoogne kogemus ka ühe neliveolise bmw-ga - selle näite korral põhjustasid äärmist
ebakonkreetsust tagasilla õõtsade kulunud puksid. Tunda hakkas andma peale vedrude ja amortide vahetust - puksid olid ära vajunud auto järgi mingi
asendi võtnud ja kui uued vedrud autot tõstsid, keeras juhitavuse pekki. Sillastendi järgi oli kõik OK.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 31.07.13 07:28
|
|
|
Üks mõte veel - vaat üle, kas kõikidel velgedel on ET ikka sama. Replicaid tehakse erinevate ET-dega ja äkki on mõni velg mingil põhjusel erinev.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 31.07.13 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Üks mõte veel - vaat üle, kas kõikidel velgedel on ET ikka sama. Replicaid tehakse erinevate ET-dega ja äkki on mõni velg mingil põhjusel erinev.
|
Konttollin üle. Kuigi enne kui need veljed soetasin veeresid need C5 4, 2 all. Aga üle kontrollin ikka.
Silla puksid loksutasin kõik üle nii, et rattad lennus maast ja pärast ka nii, et rattad maas. Mingeid märkimisväärseid lõtke ei tubastanud. Kuigi ega
lähiajal neid keegi vahetanud ei ole.
Tänud soovituste eest.
|
|
|
|
Zann0
huviline
Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant TFSI 2006
|
postitati 31.07.13 10:52
|
|
|
Proovi teisi velgi rehvidega. Välistaks üksjagu!
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 31.07.13 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zann0
Proovi teisi velgi rehvidega. Välistaks üksjagu! |
Nädalavahtusel saaksin proovida 225/ 40 R18, ET 42
Kuid need hoiavad liiga koopasse. Ise kahtlustan, et kuna ET siis liiga suur siis vedrustus ei toimi nii nagu peab.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.07.13 17:27
|
|
|
Mis Sul nende Et on, mis all olid, kui carfix-is trehvasime? Kuidagi väääga koopas istusid s-i kohta?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 31.07.13 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mis Sul nende Et on, mis all olid, kui carfix-is trehvasime? Kuidagi väääga koopas istusid s-i kohta? |
ET on neil 35. Endale tundub ka , et istuvad liiga koopas. Kuigi minu teada peaks ju S-l ET olema 35. Seega võiks nad suht normaalselt seal koopas
asetseda.
|
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.13 23:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Minu 2002 aasta S6-l on all 8,5 laiad 18" originaalveljed, offset 30. Rehvi mõõt samuti originaal 255/35. |
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Mul RS6-e replicad mis on 8 " laiad. Ja ET on 35 (sama mis all olnud original 17 " velgedel). |
Siia see koer justkui maetud oleks, miks niffu auto rattad liiga koopas istuvad. Et kitsam velg sama palju välja ulatuks võrreldes 0,5" laiematega,
siis antud juhul peaks ET 20 olema. Kuigi mms-i originaalvelgedega kompott ka 5 mm rohkem sissepoole ulatub, siis lõppkokkuvõttes kui palju niffu
praegused sõidumugavust mõjutada saavad, on iseasi. Muidugi võimalusel eelistaks alati originaalmõõte.
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 01.08.13 03:20
|
|
|
2000 a. S6-el on originaalis 17x8 velg,ET-35 ja rehv 255x40x17.Aga liiga koopas istuvad nad ikkagi,kohe kole vaadata.
Mina kasutan hetkel 18x8 velge ET-40,koos 20mm flantsiga ja selline kompott on paeaegu kena silmale vaadata.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 01.08.13 16:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kelluke
2000 a. S6-el on originaalis 17x8 velg,ET-35 ja rehv 255x40x17.Aga liiga koopas istuvad nad ikkagi,kohe kole vaadata.
Mina kasutan hetkel 18x8 velge ET-40,koos 20mm flantsiga ja selline kompott on paeaegu kena silmale vaadata. |
Tänud,
Hakkasin juba korra mõtlema, et kas ma mäletan õigesti.
Samas kui tehas näeb ette talle ET 35 siis peaks ju ta suutma sellise ET-ga täiesti normaalselt sõita.
Käin veelkord sillastendis ära ja vaatan mis saab. Kui seekord ka tulemus ei muutu siis asun arvatavasti tagasilla pukside kallale.
Tänud kõigile kaasa mõtlemast.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |