Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
S6, C5 "ujub"
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: niffu[/i] Tere, Paluks targematel aidata kuna endal suht mõistus otsas mis edasi teha. Mure siis selline ,et mu S6 ei püsi teel kuidagi otse. Hakkan algusest pihta oma looga. Soetasin auto mis oli põhjaaluste vigastustega ning tugevama löögi oli saanud parem esimene ratas. Nimelt oli paremal pool silla detailed kõverad (hoovad). Esisillas sai vahetatud kõik detailid, kuid kokku pannes selgus, et parem käändmik (mille kluge hoovad kinnituvad) on kõver. Endal oli võtta samasugune alumiinumist käändmik, kuid selle sirgsuses ei olnud ma kindle kuna pärines ka avariilise auto pealt. Uuesti kokku ja auto tundus silma järgi enamvähem OK. Oli aeg sillastendiks. Vol.1 : Sai sillastendis käidud kuid kuna inimesed väga ei soovinud asjaga tegeleda ( kuigi ometi on see nende töö) siis suutsid nad paika panna esisilla kokkujooksu kuid mitte tagasilda esisilla suhtes väitega, et poldid on kinni roostetanud ning võivad lahti keerates katki minna. Tulemus: Auto sõites äärmiselt rahutu ja iga väiksema jõnksu peal pidin valmis olema ettearvamatuks suunamuutuseks. Sillastend Vol.2 : Seekord suutsin leida koha kus aeti esisild ja tagasild omavahel sirgeks, kuid selgus ka see, et parem käändmik on vist ikka "nats" kõver. Nimelt parema esimese ratta külgkalle lubatud max. -1,05 asemel 2,11 (kraadi , minutit). Tulemus:Auto ei uju enam nii palju kui varem. Kuid sõites käitub nii, et kui sujuvalt sõita hakkab tee perve poole vaikselt vedama ja kui kiirendada siis teisele poole. Kas tegu võib olla lõtkuga mis sillastendis ei tule välja ning sõites veojõud taga annab tunda piisavalt? Täna käisin veel ülevaatuspunktis, et lasta mõlemad sillad üle loksutada, et kuskil ebaloomulikke lõtke ei ole. Tulemus oli NULL, väitsid seal, et kõik korras. Nüüd olengi jõudnud punkti kus enda mõitus otsas. Plaan on uus parempoolne käändmik leida ja ära vahetada, kuid kas selles võib viga olla? Kas S6 ja tavalise A6 hoovad erinevad millegi poolest üksteisest? Kui kellegil on ideid, ettepanekuid mida kontrollida või milles viga siis ärge hoidke ennast tagasi. Lisan ka viimase sillastendi väljatrüki: http://www.upload.ee/gallery/11474/S6.html?vid=3461610 Kristjan [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
S6, C5 "ujub"
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.8%
- SQL:
55.2%
]