Teema ülevaade |
EgertP
|
postitati 03.11.12 11:20 |
Hydraulika plokis oli mõra sees olnud. Pandi uus käigukast peale ja auto sõidab jälle
|
Jann
|
postitati 24.10.12 06:08 |
Räägi, kuidas asi lahenes. "Kohvipaksu" pealt ennustaks, et ketaste kopsik oli tükid välja visanud.
|
prj
|
postitati 27.09.12 15:47 |
Palju õnne.
Maksma läheb kuni paartuhat eurot...
Vii diagnostikasse automaatkasti remontija juurde esialgu, mõned siin foorumis figureerivad.
Seal võib olla lihtsam probleem solenoidiga, kuid võib ka kapremonti vajada.
|
EgertP
|
postitati 27.09.12 14:53 |
Selline probleem, et hakkasin parklast minema sõitma ja käigukastist käis kerge jõnks läbi. Kohe pärast seda läksid pöörded üles. Selline tunne jääb,
et kui kohapealt ära sõita ja normaalselt gaasi vajutada, siis nagu lööks käigu välja. Kui varbaotsaga gaasi vajutada, siis saab kohapealt minema ja
vahetab ka käigu läbi häda ära. Ja kui gaasi vajutada siis armatuuris lähevad kõik käigu tuled põlema nagu oleks kõik käigud korraga sees.
Samuti ei tööta tiptronicu osa. Kui tiptronicu peale lülitada, siis ta ei lülitu ümber ja armatuuris ka ei näita tiptronicu käike.
Imelik on see, et hommikuti külma mootoriga töötab kõik kenasti, aga kui mootor soe on ja siis kiirendada, siis käike alla vahetades teine käik sisse
ei lähe.
Arvuti näitas kahte veakoodi : 17114 ja 17116
Auto ostsin eelmine neljapäev ja alguses oli kõik korras. Sain sõita kõigest ca 250 km. Ei ole autot retsinud ega tiptronicut kasutanud aga
millegipärast käigukast ei toimi enam õigesti.
On kellelgi sellega kokkupuuteid olnud ? Milles võib viga olla ja kui palju remont umbkaudu maksma võib minna ?
|
|