Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 4.2 250kw 2001 käigukastiga probleem (tiptronic) (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3142)
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 27.09.12 14:53 Tsiteeri
S6 4.2 250kw 2001 käigukastiga probleem (tiptronic)



Selline probleem, et hakkasin parklast minema sõitma ja käigukastist käis kerge jõnks läbi. Kohe pärast seda läksid pöörded üles. Selline tunne jääb, et kui kohapealt ära sõita ja normaalselt gaasi vajutada, siis nagu lööks käigu välja. Kui varbaotsaga gaasi vajutada, siis saab kohapealt minema ja vahetab ka käigu läbi häda ära. Ja kui gaasi vajutada siis armatuuris lähevad kõik käigu tuled põlema nagu oleks kõik käigud korraga sees.
Samuti ei tööta tiptronicu osa. Kui tiptronicu peale lülitada, siis ta ei lülitu ümber ja armatuuris ka ei näita tiptronicu käike.
Imelik on see, et hommikuti külma mootoriga töötab kõik kenasti, aga kui mootor soe on ja siis kiirendada, siis käike alla vahetades teine käik sisse ei lähe.

Arvuti näitas kahte veakoodi : 17114 ja 17116

Auto ostsin eelmine neljapäev ja alguses oli kõik korras. Sain sõita kõigest ca 250 km. Ei ole autot retsinud ega tiptronicut kasutanud aga millegipärast käigukast ei toimi enam õigesti.


On kellelgi sellega kokkupuuteid olnud ? Milles võib viga olla ja kui palju remont umbkaudu maksma võib minna ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.09.12 15:47 Tsiteeri


Palju õnne.
Maksma läheb kuni paartuhat eurot...

Vii diagnostikasse automaatkasti remontija juurde esialgu, mõned siin foorumis figureerivad.
Seal võib olla lihtsam probleem solenoidiga, kuid võib ka kapremonti vajada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 24.10.12 06:08 Tsiteeri


Räägi, kuidas asi lahenes. "Kohvipaksu" pealt ennustaks, et ketaste kopsik oli tükid välja visanud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 03.11.12 11:20 Tsiteeri


Hydraulika plokis oli mõra sees olnud. Pandi uus käigukast peale ja auto sõidab jälle :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]