Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Samzik

 postitati 15.10.09 14:08
Mina olen aru saanud, et manuaal kasti saab sinna kah panna ja no alati saab ju leida mõne s8 või audi v8 biturbo kasti näiteks, kuigi need vist manuaalid?
Groundxzero

 postitati 14.10.09 18:36
Peaks olema jah 4-ne kast. samas aga olen lugedes saanud 5 käiku:P(ju siis ühte käiku ei loeta)
auto ise 89a.
silma on jäänud just selline turboclub-ist http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=4
ma leian et kõige lihtsam varjant ongi supercharger. Bi turbodega ei viitsi küll jännata:P
Aga kui kast nii vähe talub, siis pole selle kastiga mõttet. ja võimsama kasti vahelepanemine eeldab ka mingit ullu tööd või?
MartinCS

 postitati 14.10.09 17:55
Millisest automaatkastist jutt? Vana 4-käiguline ei kannata suurt midagi. 450nm on vist lagi, kui õigesti mäletan- ja seda muidugi eeldusel, et kast on igati OK. Aga kui mõtled teha odava lahenduse, siis käigukasti hind on kogu jama juures kõige väiksem mure.
Muide, olen kuulnud seisukohta, et 3,6l V8 on mõistlikum üle laadida (jah, oleneb muidugi kui kangeks), kui 4,2l. Põhjenduseks siis see, et algupäraselt olla see ju kahe 1,8GTI ploki peale tehtud ja "proportsionaalsem" mootor, kui 4,2. Ma ei taha nüüd sellega kirgi üles kütta :), aga üks selline projekt peaks hea õnne korral kunagi Eestis ilmavalgust nägema.
Groundxzero

 postitati 14.10.09 17:36
Natuke uuendan vanat teemat ja küsin et kas keegi on midagi v8-le aretanud juba?

Mind huvitab selline asi, et kui hakkata superchargerit aut. käigukastiga v8-le paigaldama, kas on olemas mingid hobujõu piirid, kus maal tuleks käigukast,sillad vms ära vahetada.
Et kuhu maani võib stok kasti kasutada.
Näiteks 3,6 aut. teha 400+HP. Kunagi kuskilt midagi uduselt mäletan,et selline teema oli üleval,aga pead ei anna kas oli v8.st jutt.
Maku

 postitati 10.09.09 21:50
http://pes-tuning.com/
puna

 postitati 25.07.07 18:45
Alusta siiski mootori kontrollist mõõda võimsus ära.
Siis sealt edasi juba minna.
MAX summa mõtle ka enda jaoks välja mis oled nõus loovutama selle heaks.
Raha alles ei jää sellepärast ei ole vaja tuunides muretseda.
Sama seal kütusega kõik võtab ära mis sisse kallad.
Vähe näppides muutub mootor hellaks.
Arvesta veel lisa väljaminekutega.
Black

 postitati 25.07.07 12:16
Tsitaat:
Algselt postitas: cretzky
Kuidas saada kiirelt efektiivselt kätte lisa jõudu või millised on üldse selle mootori võimalused.

Noh, jääb lahjaks juba? :P Sul ta mõnus 95%-st teistest tänavaautodest niigi kiirem igapäevasõiduauto, oled Sa kindel, et tahad ja viitsid sellest projektikat teha? Kui jah, siis pead alati valmis olema selleks, et ühel hetkel on vaja näiteks uus mootor osta, kuna vanal on kolvid auklikud, kepsud kõverad ja läbi bloki tere öelnud. :)

Xan vast on meil siin kõige suuremate kogemustega V8 piinamisel. Uuri temalt, kui suur ta eelarve juba on. ;)

PS. Ma ei taha sugugi öelda, et V8 edasi arendamine mõttetu üritus oleks - vastupidi, minu arvates kõvasti põnevam kui 2.2T tuunimine. Lihtsalt tuleb arvestada sellega, et kulub roppu moodi pappi ja aega ja knowhow'd.
altz1

 postitati 25.07.07 10:34
Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Kui 130K sõitnud siis ei ole ju mootor enam 100%

Korralikult hooldatud/mõistlikult kasutatud V8-sale pole see mitte mingi probleem.
Mul omal 260k sõitnud 4.2 ja lahti kakkudes oli nagu uus, surved korras ja erilisi kulumis jälgi ka näha polnud.
IMO on kõik kinni hoolduses ja selles kuidas autot(mootorit) hoitakse.

teemasse veel nii palju, et mine räägi es-tuningu meestega, usun, et mõistliku (jah siiski 6 kohalise summa eest) saab sealt jõudu kätte kenasti. Surveaste on probleem aint. S8-sal oli vist 11.6:1. See tuleks vähemalt 9.0:1 peale saada ja siis juhtimine uus panna mootorile. Kui sul automaat, siis parim lahendus kompressor imo sest, hakkab väga madalaltpöördelt juba ja tugevalt edasi liikuma.
puna

 postitati 25.07.07 09:49
Kui 130K sõitnud siis ei ole ju mootor enam 100%
cretzky

 postitati 25.07.07 09:33
Sisselaske teemat võiks keegi vähe rohkem lahti seletada, mida võiks teha ja kuidas. Chip see ka keruline teema, milline oleks just see kõige õigem. Moto peaks olema 100% korras. läbisõit 130k ja reaalne, saanud kogu aeg reavli hooldust õige aegselt.
veekaheksa

 postitati 24.07.07 16:26
Millegipärast arvan, et nitrotamine on hulga odavam ja töökindlam variant. Ja enne seda võiks olla:
1. Mootor 100%
2. Väljalase Race metallkattidega ja võimalikult otseläbi
3. Sisselase väga korralik CAI
4. Chip
5. Nukad mingid karmimad(V8 RS4?)
puna

 postitati 24.07.07 16:14
Peaksid alustama ikka mootoriga, et see oleks ideaalis ja siis vaatad edasi turbotamise poole.
kps

 postitati 23.07.07 13:39
Sellel lehel olen ikka aeg-ajalt silma peal hoidnud ;)
Endal jääb mõni $$$ tagataskust puudu, et tõsisemalt kaaluda :P
jõuvanker

 postitati 23.07.07 13:19
Mitte midagi ei ole võimatut, mitte midagi, millel on materiaalne väärtus.
Lao aga pappi ning räägi nägemusest, mida soovid. Tuningfirmasid on palju, mis tegelevad lisavõimsuse lisamisega tänavaautodele, ka Eestis. Astu aga uksest sisse, räägi ning Sind aidatakse.
cretzky

 postitati 23.07.07 11:08
Hei

Siia võiks lisada mehed mõningasi mõtteid mida annab tega V8 mootoritega. Kuidas saada kiirelt efektiivselt kätte lisa jõudu või millised on üldse selle mootori võimalused.
Kuna teemat pole käsitletud oleks kindasti paljud V8 mehed tänulikud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 24.4% - SQL: 75.6%]