cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 23.07.07 10:08
|
|
|
Kompressor või turbo lisamine?
Hei
Siia võiks lisada mehed mõningasi mõtteid mida annab tega V8 mootoritega. Kuidas saada kiirelt efektiivselt kätte lisa jõudu või millised on üldse
selle mootori võimalused.
Kuna teemat pole käsitletud oleks kindasti paljud V8 mehed tänulikud.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 23.07.07 12:19
|
|
|
Mitte midagi ei ole võimatut, mitte midagi, millel on materiaalne väärtus.
Lao aga pappi ning räägi nägemusest, mida soovid. Tuningfirmasid on palju, mis tegelevad lisavõimsuse lisamisega tänavaautodele, ka Eestis. Astu aga
uksest sisse, räägi ning Sind aidatakse.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 24.07.07 15:14
|
|
|
Peaksid alustama ikka mootoriga, et see oleks ideaalis ja siis vaatad edasi turbotamise poole.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 24.07.07 15:26
|
|
|
Millegipärast arvan, et nitrotamine on hulga odavam ja töökindlam variant. Ja enne seda võiks olla:
1. Mootor 100%
2. Väljalase Race metallkattidega ja võimalikult otseläbi
3. Sisselase väga korralik CAI
4. Chip
5. Nukad mingid karmimad(V8 RS4?)
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 25.07.07 08:33
|
|
|
Sisselaske teemat võiks keegi vähe rohkem lahti seletada, mida võiks teha ja kuidas. Chip see ka keruline teema, milline oleks just see kõige õigem.
Moto peaks olema 100% korras. läbisõit 130k ja reaalne, saanud kogu aeg reavli hooldust õige aegselt.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 25.07.07 08:49
|
|
|
Kui 130K sõitnud siis ei ole ju mootor enam 100%
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 25.07.07 09:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
Kui 130K sõitnud siis ei ole ju mootor enam 100% |
Korralikult hooldatud/mõistlikult kasutatud V8-sale pole see mitte mingi probleem.
Mul omal 260k sõitnud 4.2 ja lahti kakkudes oli nagu uus, surved korras ja erilisi kulumis jälgi ka näha polnud.
IMO on kõik kinni hoolduses ja selles kuidas autot(mootorit) hoitakse.
teemasse veel nii palju, et mine räägi es-tuningu meestega, usun, et mõistliku (jah siiski 6 kohalise summa eest) saab sealt jõudu kätte kenasti.
Surveaste on probleem aint. S8-sal oli vist 11.6:1. See tuleks vähemalt 9.0:1 peale saada ja siis juhtimine uus panna mootorile. Kui sul automaat,
siis parim lahendus kompressor imo sest, hakkab väga madalaltpöördelt juba ja tugevalt edasi liikuma.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.07.07 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cretzky
Kuidas saada kiirelt efektiivselt kätte lisa jõudu või millised on üldse selle mootori võimalused. |
Noh, jääb lahjaks juba? Sul ta mõnus 95%-st teistest tänavaautodest niigi
kiirem igapäevasõiduauto, oled Sa kindel, et tahad ja viitsid sellest projektikat teha? Kui jah, siis pead alati valmis olema selleks, et ühel hetkel
on vaja näiteks uus mootor osta, kuna vanal on kolvid auklikud, kepsud kõverad ja läbi bloki tere öelnud. 
Xan vast on meil siin kõige suuremate kogemustega V8 piinamisel. Uuri temalt, kui suur ta eelarve juba on. 
PS. Ma ei taha sugugi öelda, et V8 edasi arendamine mõttetu üritus oleks - vastupidi, minu arvates kõvasti põnevam kui 2.2T tuunimine. Lihtsalt tuleb
arvestada sellega, et kulub roppu moodi pappi ja aega ja knowhow'd.
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 25.07.07 17:45
|
|
|
Alusta siiski mootori kontrollist mõõda võimsus ära.
Siis sealt edasi juba minna.
MAX summa mõtle ka enda jaoks välja mis oled nõus loovutama selle heaks.
Raha alles ei jää sellepärast ei ole vaja tuunides muretseda.
Sama seal kütusega kõik võtab ära mis sisse kallad.
Vähe näppides muutub mootor hellaks.
Arvesta veel lisa väljaminekutega.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.09.09 20:50
|
|
|
http://pes-tuning.com/
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Groundxzero
huviline
Registreerunud 25.03.09
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 14.10.09 16:36
|
|
|
Natuke uuendan vanat teemat ja küsin et kas keegi on midagi v8-le aretanud juba?
Mind huvitab selline asi, et kui hakkata superchargerit aut. käigukastiga v8-le paigaldama, kas on olemas mingid hobujõu piirid, kus maal tuleks
käigukast,sillad vms ära vahetada.
Et kuhu maani võib stok kasti kasutada.
Näiteks 3,6 aut. teha 400+HP. Kunagi kuskilt midagi uduselt mäletan,et selline teema oli üleval,aga pead ei anna kas oli v8.st jutt.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 14.10.09 16:55
|
|
|
Millisest automaatkastist jutt? Vana 4-käiguline ei kannata suurt midagi. 450nm on vist lagi, kui õigesti mäletan- ja seda muidugi eeldusel, et kast
on igati OK. Aga kui mõtled teha odava lahenduse, siis käigukasti hind on kogu jama juures kõige väiksem mure.
Muide, olen kuulnud seisukohta, et 3,6l V8 on mõistlikum üle laadida (jah, oleneb muidugi kui kangeks), kui 4,2l. Põhjenduseks siis see, et
algupäraselt olla see ju kahe 1,8GTI ploki peale tehtud ja "proportsionaalsem" mootor, kui 4,2. Ma ei taha nüüd sellega kirgi üles kütta , aga üks selline projekt peaks hea õnne korral kunagi Eestis ilmavalgust
nägema.
|
|
|
Groundxzero
huviline
Registreerunud 25.03.09
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 14.10.09 17:36
|
|
|
Peaks olema jah 4-ne kast. samas aga olen lugedes saanud 5 käiku (ju siis
ühte käiku ei loeta)
auto ise 89a.
silma on jäänud just selline turboclub-ist http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=4
ma leian et kõige lihtsam varjant ongi supercharger. Bi turbodega ei viitsi küll jännata
Aga kui kast nii vähe talub, siis pole selle kastiga mõttet. ja võimsama kasti vahelepanemine eeldab ka mingit ullu tööd või?
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 15.10.09 13:08
|
|
|
Mina olen aru saanud, et manuaal kasti saab sinna kah panna ja no alati saab ju leida mõne s8 või audi v8 biturbo kasti näiteks, kuigi need vist
manuaalid?
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|