Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kompressor või turbo lisamine? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4553)
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 23.07.07 11:08 Tsiteeri
Kompressor või turbo lisamine?



Hei

Siia võiks lisada mehed mõningasi mõtteid mida annab tega V8 mootoritega. Kuidas saada kiirelt efektiivselt kätte lisa jõudu või millised on üldse selle mootori võimalused.
Kuna teemat pole käsitletud oleks kindasti paljud V8 mehed tänulikud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 23.07.07 13:19 Tsiteeri


Mitte midagi ei ole võimatut, mitte midagi, millel on materiaalne väärtus.
Lao aga pappi ning räägi nägemusest, mida soovid. Tuningfirmasid on palju, mis tegelevad lisavõimsuse lisamisega tänavaautodele, ka Eestis. Astu aga uksest sisse, räägi ning Sind aidatakse.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.07.07 13:39 Tsiteeri


Sellel lehel olen ikka aeg-ajalt silma peal hoidnud ;)
Endal jääb mõni $$$ tagataskust puudu, et tõsisemalt kaaluda :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 24.07.07 16:14 Tsiteeri


Peaksid alustama ikka mootoriga, et see oleks ideaalis ja siis vaatad edasi turbotamise poole.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 24.07.07 16:26 Tsiteeri


Millegipärast arvan, et nitrotamine on hulga odavam ja töökindlam variant. Ja enne seda võiks olla:
1. Mootor 100%
2. Väljalase Race metallkattidega ja võimalikult otseläbi
3. Sisselase väga korralik CAI
4. Chip
5. Nukad mingid karmimad(V8 RS4?)


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 25.07.07 09:33 Tsiteeri


Sisselaske teemat võiks keegi vähe rohkem lahti seletada, mida võiks teha ja kuidas. Chip see ka keruline teema, milline oleks just see kõige õigem. Moto peaks olema 100% korras. läbisõit 130k ja reaalne, saanud kogu aeg reavli hooldust õige aegselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 25.07.07 09:49 Tsiteeri


Kui 130K sõitnud siis ei ole ju mootor enam 100%


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 25.07.07 10:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Kui 130K sõitnud siis ei ole ju mootor enam 100%

Korralikult hooldatud/mõistlikult kasutatud V8-sale pole see mitte mingi probleem.
Mul omal 260k sõitnud 4.2 ja lahti kakkudes oli nagu uus, surved korras ja erilisi kulumis jälgi ka näha polnud.
IMO on kõik kinni hoolduses ja selles kuidas autot(mootorit) hoitakse.

teemasse veel nii palju, et mine räägi es-tuningu meestega, usun, et mõistliku (jah siiski 6 kohalise summa eest) saab sealt jõudu kätte kenasti. Surveaste on probleem aint. S8-sal oli vist 11.6:1. See tuleks vähemalt 9.0:1 peale saada ja siis juhtimine uus panna mootorile. Kui sul automaat, siis parim lahendus kompressor imo sest, hakkab väga madalaltpöördelt juba ja tugevalt edasi liikuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.07.07 12:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cretzky
Kuidas saada kiirelt efektiivselt kätte lisa jõudu või millised on üldse selle mootori võimalused.

Noh, jääb lahjaks juba? :P Sul ta mõnus 95%-st teistest tänavaautodest niigi kiirem igapäevasõiduauto, oled Sa kindel, et tahad ja viitsid sellest projektikat teha? Kui jah, siis pead alati valmis olema selleks, et ühel hetkel on vaja näiteks uus mootor osta, kuna vanal on kolvid auklikud, kepsud kõverad ja läbi bloki tere öelnud. :)

Xan vast on meil siin kõige suuremate kogemustega V8 piinamisel. Uuri temalt, kui suur ta eelarve juba on. ;)

PS. Ma ei taha sugugi öelda, et V8 edasi arendamine mõttetu üritus oleks - vastupidi, minu arvates kõvasti põnevam kui 2.2T tuunimine. Lihtsalt tuleb arvestada sellega, et kulub roppu moodi pappi ja aega ja knowhow'd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 25.07.07 18:45 Tsiteeri


Alusta siiski mootori kontrollist mõõda võimsus ära.
Siis sealt edasi juba minna.
MAX summa mõtle ka enda jaoks välja mis oled nõus loovutama selle heaks.
Raha alles ei jää sellepärast ei ole vaja tuunides muretseda.
Sama seal kütusega kõik võtab ära mis sisse kallad.
Vähe näppides muutub mootor hellaks.
Arvesta veel lisa väljaminekutega.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.09 21:50 Tsiteeri


http://pes-tuning.com/


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Groundxzero
huviline



Registreerunud 25.03.09
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 14.10.09 17:36 Tsiteeri


Natuke uuendan vanat teemat ja küsin et kas keegi on midagi v8-le aretanud juba?

Mind huvitab selline asi, et kui hakkata superchargerit aut. käigukastiga v8-le paigaldama, kas on olemas mingid hobujõu piirid, kus maal tuleks käigukast,sillad vms ära vahetada.
Et kuhu maani võib stok kasti kasutada.
Näiteks 3,6 aut. teha 400+HP. Kunagi kuskilt midagi uduselt mäletan,et selline teema oli üleval,aga pead ei anna kas oli v8.st jutt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 14.10.09 17:55 Tsiteeri


Millisest automaatkastist jutt? Vana 4-käiguline ei kannata suurt midagi. 450nm on vist lagi, kui õigesti mäletan- ja seda muidugi eeldusel, et kast on igati OK. Aga kui mõtled teha odava lahenduse, siis käigukasti hind on kogu jama juures kõige väiksem mure.
Muide, olen kuulnud seisukohta, et 3,6l V8 on mõistlikum üle laadida (jah, oleneb muidugi kui kangeks), kui 4,2l. Põhjenduseks siis see, et algupäraselt olla see ju kahe 1,8GTI ploki peale tehtud ja "proportsionaalsem" mootor, kui 4,2. Ma ei taha nüüd sellega kirgi üles kütta :), aga üks selline projekt peaks hea õnne korral kunagi Eestis ilmavalgust nägema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Groundxzero
huviline



Registreerunud 25.03.09
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 14.10.09 18:36 Tsiteeri


Peaks olema jah 4-ne kast. samas aga olen lugedes saanud 5 käiku:P(ju siis ühte käiku ei loeta)
auto ise 89a.
silma on jäänud just selline turboclub-ist http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=4
ma leian et kõige lihtsam varjant ongi supercharger. Bi turbodega ei viitsi küll jännata:P
Aga kui kast nii vähe talub, siis pole selle kastiga mõttet. ja võimsama kasti vahelepanemine eeldab ka mingit ullu tööd või?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 15.10.09 14:08 Tsiteeri


Mina olen aru saanud, et manuaal kasti saab sinna kah panna ja no alati saab ju leida mõne s8 või audi v8 biturbo kasti näiteks, kuigi need vist manuaalid?


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]