Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
waixu

 postitati 14.01.09 19:08
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Küsimus oleks siis selline,et kui hull raketiteadus oleks selline mootor maha võtta ja algosadeks teha ja siis taas kokku ja peale panna?


mul läks lihtsalt mootori vahetus peaaegu 30k. :D

Mismoodi selline summa õnnestus kõiges moto vahetuse peale kulutada?


teiselt maha võtmine ka tegelikult aga mingi 22 k. pakun, mingeid muid töid oli ka.
altz1

 postitati 13.01.09 19:55
Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Küsimus oleks siis selline,et kui hull raketiteadus oleks selline mootor maha võtta ja algosadeks teha ja siis taas kokku ja peale panna?


mul läks lihtsalt mootori vahetus peaaegu 30k. :D

Mismoodi selline summa õnnestus kõiges moto vahetuse peale kulutada?
waixu

 postitati 12.01.09 23:30
Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Küsimus oleks siis selline,et kui hull raketiteadus oleks selline mootor maha võtta ja algosadeks teha ja siis taas kokku ja peale panna?


mul läks lihtsalt mootori vahetus peaaegu 30k. :D
uko

 postitati 06.01.09 17:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Minu auto praegune mootor käis tükkideks, ainus mida ei tehtud oli see, et kolbe silindritest välja ei võétud. (seda on tehtud ühe mu teise V8 4,2 plokiga, kuhu läksid uued õngad sisse). Ma julgen väita, et selle raha eest oleks ma saanud teise samasuguse auto osta.

Kuna minu huvi oli, et mootor saaks kestma ja seda ka nitroshotiga, siis ise ma seal mootoris midagi ei teinud. Vaid lasin kõik kogemustega inimestel teha. Ja sai hea :)

PS. alumiiniumplokkide pinnarikastust saab lasta teha soomes R-Koneistus OY. Ja kui mina seda paar aastat tagasi uurisin, siis väga hull selle töö hind ei olnudki, oli kuskil 5k meie raha ringis V8 plokk.


Seda ma usun,et odav see mootori uuendamine ei ole.Sellepärast ma maad uuringi,et teaks milliste numbritega peaksin arvestama.Ja seda on näha,et sinna kapoti alla on nii "mõnigi" kroon investeeritud.On olnud võimalus kõrvuti startida ja mis seal ikka tahta.Ega 14,2-ga 12,7-e vastu ei saa:D
Xan

 postitati 05.01.09 20:53
Minu auto praegune mootor käis tükkideks, ainus mida ei tehtud oli see, et kolbe silindritest välja ei võétud. (seda on tehtud ühe mu teise V8 4,2 plokiga, kuhu läksid uued õngad sisse). Ma julgen väita, et selle raha eest oleks ma saanud teise samasuguse auto osta.

Kuna minu huvi oli, et mootor saaks kestma ja seda ka nitroshotiga, siis ise ma seal mootoris midagi ei teinud. Vaid lasin kõik kogemustega inimestel teha. Ja sai hea :)

PS. alumiiniumplokkide pinnarikastust saab lasta teha soomes R-Koneistus OY. Ja kui mina seda paar aastat tagasi uurisin, siis väga hull selle töö hind ei olnudki, oli kuskil 5k meie raha ringis V8 plokk.
ellar

 postitati 05.01.09 19:50
Hindadest ei oska kaasa rääkida.
Unustasin väga tähtsa asja, mis võib hiljem saatuslikuks saada kui jääb tegemata. Peale ploki ja plokikaante pesu lase KINDLASTI kõiksugused suuremad ja väiksemad õli ja tosoolikanalid suruõhuga üle. Igasugu leotused võtavad ka sellise s...a kanalites lahti , mis muidu seal püsima jäänud ja niisama õliga liikvele ei lähe enam. Õli kanalid ongi need kõige tähtsamad, mis 100% peavad avatud olema.
arsi

 postitati 05.01.09 19:44
Miks on mul tunne , et peale kalkulatsiooni sa enam seda mootorit noorendada ei taha ;)
Vihjeks niipalju : maksin oma v8 mootori ülemise otsa noorendamise eest 33 tuhat eesti raha :mad:
uko

 postitati 05.01.09 17:51
Tarkuseteri tuleb nagu muda:Dväga hea.aga kuna ma seda mootorile noorenduskoori "homme" tegema ei hakka siis ma uurin alles veel seda asja:cool:.Oskab keegi öelda mis hinnavahemikku jääb kasutaja ellar-i koostatud "nimekiri"?Ja kõike seda ma tahan teha sellepärast,et mootor on alt õline(ei tea põhjust) ja kätte hakkab jõudma ka rihmade ja rullikute vahetamise aeg.Seega mõtlesin,et võiks teha mootorile värskenduskuuri ja ehk ka midagi magusamat(paremat) sisse panna:D
altz1

 postitati 04.01.09 19:37
Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Küsimus oleks siis selline,et kui hull raketiteadus oleks selline mootor maha võtta ja algosadeks teha ja siis taas kokku ja peale panna?

Mida sa täpsemalt teada tahaksid? Ma olen lammutanud/kokku ladunud konkreetset mootorit päris mitu korda.Kui enne pole teinud, siis arvesta sellega, et paljud "vene-aja teadmised" ei tööta selliste konede puhul ja erinevaid protseduure peab läbi viima täpselt nii nagu tehas ette näeb (eriti hammasrihm ja klapiajam). Vastasel juhul võib tulemus olla vanaraud. Ehk igasugu vanakooli teadjamehed ei pruugi sulle alati õiget infot anda kui peaksid jänni jääma mingil põhjusel.

Aga plokk, kolvid ja rõngad...kui just väga suurt vajadust pole, siis mina neid ei näpiks. Põhjus? tegemist on aluplokiga isegi kui paneksid uued rem. mõõdus kolvid ja rõngad, siis selle ploki mõõtu puurimine on keeruline , sest kaob ära nn tugevpind (alusil) kui ma nimetusega ei eksi ja Eestis seda pinda ei taastata. Saaled võib ju vahetada, kui selleks on vajadus.
Samas...igasugune kaante "värskendamine" tihendite vahetuse/ klappide sooveldamise/jms uute detailide näol annab päris head efekti palju sõitnud v8 puhul.
Aga et mitte ära hirmutada, siis erilist raketiteadust küll ei ole, suht kiviaja mootor juba tänaseks hetkeks;)

Edu.
ellar

 postitati 04.01.09 18:12
Kui ennem ikka mingisuguseid motosi lahti-kokku lapanud oled siis võiksid isegi mõelda sellele, aga asjal peab ikka mingi point ka olema, miks sa seda teha tahad. Niisama lammutamisel küll mõtet pole.
Kui ikka vajadus on remondile, siis paar soovitust:
1. Lahti võttes nummerda kõik detailid, mida on palju (kolvid kepsud, nukad, nuka kaelad jne jne) et need leiaksid oma vana koha kindlasti.
2.Kindlasti vaheta motos kõik detailid, mis on otseses hõõrdumises (rõngad, klapisääre tihendid, saaled, klapi kaelad jne)
3. Puhasta kõik moto detailid üksipulki (desopesu, plokk kuuma vee survepesuga näiteks.....alternatiive palju)
4. Ära vaheta kindlasti õlipump, veepump, rullikud, rihmad
5. Igaks juhuks tee pilte erinevatest etappidest.
6. Poltide mutrite kinni keeramisel soovitaksin kasutata jõuvõtit....ja ka tehasepoolt ette antud max Nm siis erinevatel detailidel (plokikaane poldid, kepsu mutrid mis võiksid ka uued soetada jne, ....)
7. Lase kindlasti ka klapid soobeldada ja kaaned lihvida kui juba lahti on.
8. Vaheta kõik tihendid, niipalju kui neid motos on üldse.
9. Ära lase remondil pikale venida.
TÕENÄOLISELT EI TAHA SA PIKKA AEGA ENAM MOTOT TEHA:P

Oh jah....kindlasti on siit palju vajaliku infi veel puudu....aga algatuseks abiks seegi.
andrec

 postitati 04.01.09 14:06
Mis viga on, et vaja lahti võtta? Või tahad lihtsalt end proovile panna? Kui vajalikud abinõud ja teadmised olemas, siis ei tohiks võimatu olla see.
uko

 postitati 04.01.09 13:54
Eks ma natuke kardan ka seda ettevõttmist.Sel kuramusel on ju igasugu elektroonikat piisavalt ja ei ole just mingi võrri mootor ka mis koosneks 5-st jupist:D.aga ootaks veel vastuseid nendelt kes on asjaga kokku puutunud.
olbert

 postitati 03.01.09 17:04
mis seal ikka rasket on? ise ei ole küll sellist teinud aga kui peaksin käpad külge ajama siis arvatavasti ajaksin hea meelega. sai siin suvel ka RX7 (mazda) rootormootorit remonditud ja töötab ka see väga hästi.

kui lipsu ees pole ja käsi ei karda määrida siis võib ju proovida küll, kui oled ka mees pärast kokku panema.


muidu aga jõudu:D
Kuits

 postitati 03.01.09 15:52
Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Küsimus oleks siis selline,et kui hull raketiteadus oleks selline mootor maha võtta ja algosadeks teha ja siis taas kokku ja peale panna?


mehel/naisel,kel mootori kohta tehniline taip kodus on,pole mingi raketiteadus.
algosadeks suudavad ka oskamatud selle muuta,kuid kokkupanemisega jäävad jänni ja edasi teadagi mis.
sapika mootorit isegi lammutanud ja kokku pannud,kuid audi V-d ei julge puutudagi.
laiali ja kokku vöid ehk teda panna,kuid iseasi on see,et kui ilusti tolle uuesti tiksuma saad,kui saad.
eks teostatav ole köik,nagu arsi räägib,kuid löpptulemus ei ole alati see mida taheti.
arsi

 postitati 03.01.09 15:46
Ma ise olen alati lähtunud sellest , et inimesed on selle kokku pannud ja järelikult on see igati teostatav ;)
uko

 postitati 03.01.09 15:39
Küsimus oleks siis selline,et kui hull raketiteadus oleks selline mootor maha võtta ja algosadeks teha ja siis taas kokku ja peale panna?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 26.9% - SQL: 73.1%]