Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
waixu

 postitati 12.01.09 23:36
Tsitaat:
Algselt postitas: krimix
Tsitaat:
Algselt postitas: krimix
sai muretsetud omale kasutatud roolilatt. küsiks siis et kas läheb mingeid erilisi tööriistu ka vaja selle vahetamiseks ja kas tasuks mingid asjad veel kohe ära vahetada. ja kui suur töö see üldse on?

äkki on kellegil mõningaid häid näpunäiteid.


no nii sai alustatud lati vahetust, sain kõik poldid asjad lahti aga nüüd küsimus et kus kohast ma ta välja saan?


tervist,

kas said lati vahetatud ja kas enam ei vigise?
mul endal sama mure, arvasin, et viga on roolivõimus ja vahetasin ära aga paremaks ei läinud.
roolilati vahetuse kohta üteldi nii palju, et mootor maha ja alles siis saab selle kätte.
krimix

 postitati 29.06.08 10:16
Tsitaat:
Algselt postitas: krimix
sai muretsetud omale kasutatud roolilatt. küsiks siis et kas läheb mingeid erilisi tööriistu ka vaja selle vahetamiseks ja kas tasuks mingid asjad veel kohe ära vahetada. ja kui suur töö see üldse on?

äkki on kellegil mõningaid häid näpunäiteid.


no nii sai alustatud lati vahetust, sain kõik poldid asjad lahti aga nüüd küsimus et kus kohast ma ta välja saan?
krimix

 postitati 25.06.08 19:55
sai muretsetud omale kasutatud roolilatt. küsiks siis et kas läheb mingeid erilisi tööriistu ka vaja selle vahetamiseks ja kas tasuks mingid asjad veel kohe ära vahetada. ja kui suur töö see üldse on?

äkki on kellegil mõningaid häid näpunäiteid.
kps

 postitati 19.06.08 19:00
Kas voolikud pole kuskilt millegi kokku ladumisel "sõlme" keeratud? Survevoolikuid iseenesest nii lihtne pole krussi ajada, aga teatud nurga alla surudes võib neist vähem kui vaja läbi liikuda küll. Pingutid ikka korras? Variant on, et pingutus "takerdub" ja sel ajal muutub rihm lõdvemaks korraks, seda peaks muidugi kokku ladudes ja rihma peale ajades vaikselt tunda olema kui pinguti mingil moel liigutades takerdub. V8 muidugi ruumi pole samuti, et väga seal midagi tunda kannataks kui jubinaid üritatakse günekoloogi moodusel ilma esiosa avardamata vahetada :(
krimix

 postitati 19.06.08 18:51
ei oska keegi nõu anda?
krimix

 postitati 17.06.08 20:29
Mure siis selline, ettalve alguses sai las lastud autol vahetatud kõik rihmad ja muu selle juurde kuuluv. Töökojast välja sõites hakkas rool nagu kinnikiiluma ja rihm vilisema. Läksin järgmine päev tagasi ja öeldi et roolivõimu pump kiilub kinni ja juhustekokku langedes olevat see remondi ajal ära lagunend ( mitte siis nende süül). Kapotialla vaadates oli näha jah et pumba rull jääb seisma ja rihm libiseb lissalt üle. No ok uskusin siis seda juttu ja sai ka muretsetud uus roolivõimupump,ja uus õli pandud kuid jama endine.

Kas asi võib olla roolilatis või kas piduripomm võib ka kuidagi keeramist mõjutada. Vahest viskab ka töölepannes armatuuri põlema (!) märgi. Ja piduri pedaal ka kuidagi väriseb.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 9.5% - SQL: 90.5%]