Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
waixu

 postitati 16.12.08 22:09
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Seda peaks ka muidugi arvesse võtma, et sel mootoril on lambdasonde 2 tk. Mõlemaid peaks kontrollima ja nad peaks võrdselt hästi toimima. Testrist täpsem ja ülevaatlikum on muidugi ostsilloskoop. Diagnostikakohtades peaks neid leiduma küll.

Tuuningnukad on tegelikult enamasti ikka pikemad/teravamad, et klapitõus oleks suurem ja värsket laengut mahuks rohkem. Või mõtled sa lameduse all seda, et välja- ja sisselaske ülekate on suurem? Muidugi võiks raud ja soft ikka kooskõlas olla. Samas hetkel see kütusekulusse ilmselt niivõrd ei mõju, pigem üldisesse performance'ise.


Jah, nukid on ikka pikemad, ajasin ise sassi. Vaatasin seda CATCAMSI, seal ei olnud nuki kõrguse mõõte kirjas, arvan, et äkki on need tavalise ABH nukad. Kui need alates 1k eurist maksavad, siis paneb natuke mõtlema, et peaks ikka vanad peale panema. :)
Black

 postitati 14.12.08 16:32
Nojah, aga 4.2 S4-l on seal jälle see X-pipe: http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=139&unit=8920028D
Kenwood

 postitati 14.12.08 08:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Õige jah, S4-l on ju vist veel V8-laadselt see X-pipe, mille keskel on üks lambda.

3.6l on seal üks, 4.2l on teistmoodi ja kahe lambdaga.
Black

 postitati 14.12.08 04:30
Õige jah, S4-l on ju vist veel V8-laadselt see X-pipe, mille keskel on üks lambda.
altz1

 postitati 13.12.08 20:57
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Seda peaks ka muidugi arvesse võtma, et sel mootoril on lambdasonde 2 tk. Mõlemaid peaks kontrollima ja nad peaks võrdselt hästi toimima. Testrist täpsem ja ülevaatlikum on muidugi ostsilloskoop. Diagnostikakohtades peaks neid leiduma küll.

Tuuningnukad on tegelikult enamasti ikka pikemad/teravamad, et klapitõus oleks suurem ja värsket laengut mahuks rohkem. Või mõtled sa lameduse all seda, et välja- ja sisselaske ülekate on suurem? Muidugi võiks raud ja soft ikka kooskõlas olla. Samas hetkel see kütusekulusse ilmselt niivõrd ei mõju, pigem üldisesse performance'ise.

S4 v8 mootoril ehk ABH ja AEC-l on tegelt 1 lambda andur, kuid jah olen 100% nõus et ka korras lambdal ja lambdal on vahe sees(reageerimis kiirus), jällegi omalnahal ja rahal tunda saanud korduvalt, et õige lambda on ikka UUS boschi originaal, universaalid unustage ära - kestab väga vähe, kui üldsel.
Black

 postitati 13.12.08 13:33
Seda peaks ka muidugi arvesse võtma, et sel mootoril on lambdasonde 2 tk. Mõlemaid peaks kontrollima ja nad peaks võrdselt hästi toimima. Testrist täpsem ja ülevaatlikum on muidugi ostsilloskoop. Diagnostikakohtades peaks neid leiduma küll.

Tuuningnukad on tegelikult enamasti ikka pikemad/teravamad, et klapitõus oleks suurem ja värsket laengut mahuks rohkem. Või mõtled sa lameduse all seda, et välja- ja sisselaske ülekate on suurem? Muidugi võiks raud ja soft ikka kooskõlas olla. Samas hetkel see kütusekulusse ilmselt niivõrd ei mõju, pigem üldisesse performance'ise.
MartinCS

 postitati 13.12.08 04:43
niipalju kui mu väike kogemus on näidanud, siis lambdal ja lambdal on ikka vahe sees. Segukella pealt seda hästi näha. Auto arvates töötav lambda oli tegelt oluliselt aeglasem, kui uus..Seega võid seda varianti proovida. Kui on selline suht rariteetne kompott, kus on septs nukad ja vastav soft, siis ma küll ei söandaks seda tükeldada...
Black

 postitati 13.12.08 04:09
Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
vaest annab lambda viga muid vigu ei anna

Mõõda veel analoogvoltmeetriga üle ja kui ikka uimane on, siis vaheta ära. Ma olen 90% kindel, et põlemata bensu viga on just seal, mitte nukkades.
Kenwood

 postitati 12.12.08 22:01
Natuke teemast kõrvale ja jätkaks nukkade teemal, netist väheke lugedes siis osad targemad mehed räägivad et 3.6l pt mootorile tasuks 4.2l nukad installida, et lõpust midagi juurde pigistada. Kuid ma ei lugend välja kuskilt miks need siis paremad peaksid olema. Ehk keegi targem valgustaks mind lühinägelikku.
Taavi

 postitati 12.12.08 20:54
20vt puhul väga ümmarguselt 1k EUR komplekt.
altz1

 postitati 12.12.08 20:20
mis see catcamsi suurusjärk umbes rahaliselt on?
a.l.

 postitati 12.12.08 19:07
CATCAMS teeb sellele mootorile nukkasid ja US PARTS on Tlnas edasi müüja.http://www.catcams.be/index.htm
jõuvanker

 postitati 27.11.08 17:13
Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kui see soft ( chip ) on kirjutatud neid "teravaid" nukkasid arvestades, siis nii ka peab olema, ehksiis, tõsta nukad ja chip sellel töötavale mootorile peale, jälgi ,et ülejäänud asjadki saaks samad, mis eelmisel mootorile ( pihustid, benarõhu regulaator jms )


see vist peaks kõige õigem lahendus olema.
Soft, väljalase, nukid ja plokikaaned on vist kõik pandud kunagi koos toimima. ( MTM tuuningu poolt).
Huvitav kas Eestist saab kuskilt uusi ,, teravaid´´ nukke osta ja palju need maksavad.



Kahtlane Eestist leida nukkvõlle, kuisiis MTM esindajalt uurida. Miks sa ei võta vanalt mootorilt nukkasid ja ei tõsta ringi? Või lase vanal mootoril, mis maas, kaante täisremont teha ja tõsta kapotiall olevale mootorile värkselt uuendatud kaaned koos nende "teravate" nukkadega peale, lihtne, või mis?
waixu

 postitati 27.11.08 15:36
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kui see soft ( chip ) on kirjutatud neid "teravaid" nukkasid arvestades, siis nii ka peab olema, ehksiis, tõsta nukad ja chip sellel töötavale mootorile peale, jälgi ,et ülejäänud asjadki saaks samad, mis eelmisel mootorile ( pihustid, benarõhu regulaator jms )


see vist peaks kõige õigem lahendus olema.
Soft, väljalase, nukid ja plokikaaned on vist kõik pandud kunagi koos toimima. ( MTM tuuningu poolt).
Huvitav kas Eestist saab kuskilt uusi ,, teravaid´´ nukke osta ja palju need maksavad.
jõuvanker

 postitati 27.11.08 15:17
Kui see soft ( chip ) on kirjutatud neid "teravaid" nukkasid arvestades, siis nii ka peab olema, ehksiis, tõsta nukad ja chip sellel töötavale mootorile peale, jälgi ,et ülejäänud asjadki saaks samad, mis eelmisel mootorile ( pihustid, benarõhu regulaator jms )
waixu

 postitati 27.11.08 14:09
Aga mis te sellest arvate, kui vahetan uuel mootoril blokikaaned ( lihvitud) ja nukid ära.
tegelikkuses mind kütusekulu nii väga ei häiri, kui kulub siis kulub. Tahaksin lihtsalt, et see kütus kõik ära ka põleks, mis peale pritsitakse, minekut peaks siis ju juurde tulema.
jõuvanker

 postitati 26.11.08 21:13
Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
Pigem tegelikult ei otsigi täpset diagnoosi, loodan, et kellegil on sarnaseid kogemusi ja oskavad soovitada mis võiks viga olla.

Alustaks, siis sellest:
Kas chipitud aju ja sport nukid võivad omavahel seotud olla?
Kas aju kontrollib pihustitest tulevat kütusekogust ja mootorisse minevat õhu hulka?

Kindlasti on siin foorumis ka tuunijaid kes on igasuguseid katseid teinud- loodan nendele.

diagnostika soovitused jne. neil pole mõtet, seda võib iga küsimuse peale kirjutada.



See, et igaüks meist hakkab sulle pajatama, mis võib peetis olla, sina muudkui vahetades juppe, ei vii kaugele - kulukas.

Lihtsaim, lollikindlaimviis on diagnostika, nagu soovitasin.

Sul võivad olla katalüsaatorid umbes vms. Süüteprobleemid, lekked sisselakses jne jne.

Jah, aju kontrollib nii mootorisse mienvat õhku kui ka sellele vastvatat pihustatavat kütusekogust.

Mõttetu on leiutada jalgratast, mine diagnostikasse, on parim vastus.
waixu

 postitati 26.11.08 21:00
Pigem tegelikult ei otsigi täpset diagnoosi, loodan, et kellegil on sarnaseid kogemusi ja oskavad soovitada mis võiks viga olla.

Alustaks, siis sellest:
Kas chipitud aju ja sport nukid võivad omavahel seotud olla?
Kas aju kontrollib pihustitest tulevat kütusekogust ja mootorisse minevat õhu hulka?

Kindlasti on siin foorumis ka tuunijaid kes on igasuguseid katseid teinud- loodan nendele.

diagnostika soovitused jne. neil pole mõtet, seda võib iga küsimuse peale kirjutada.
veekaheksa

 postitati 26.11.08 20:37
Siis vaheta see lambda ära - või sõida sama kütusekuluga edasi. Lihtne.
jõuvanker

 postitati 26.11.08 20:37
Siin, netiteel ei pane keegi diagnoosi, võimatu, mõttetu. Mine diagnosti, näiteks Truumu diagnostikasse, endises Boschi diagnosti ruumides. Saad teada, miks auto niimoodi käitub, lihtne.
waixu

 postitati 26.11.08 20:33
vaest annab lambda viga muid vigu ei anna
MartinCS

 postitati 26.11.08 17:53
mis veakoodid ajus on? alusta sealt
waixu

 postitati 26.11.08 17:45
Tervitused,

Tean, et on natuke imelik nuriseda selle auto kütusekulu kohta aga ikkagi.
probleem siis selline:
vahetasin autol suvel mootori kuna eelmisel olid õlirõngad kinni.
eelmisel mootoril oli aga nukid lühemad nn. tuunitud.
autol on ka chip peal ja väljalase ei ole originaal.

CO2 on nii suur, et ülevaatusel ei andnud aparaat nii palju välja ja kütusekulu on ka suurenenud.

Kas peaks panema sellele mootorile vana mootori pealt nukid ( et bena ära põleks) või chipiga midagi ettevõtma.
Kas asi võib olla ka pihustites?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]