waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 26.11.08 16:45
|
|
|
S4 4,2 manuaal 93 a. mure kütusekuluga
Tervitused,
Tean, et on natuke imelik nuriseda selle auto kütusekulu kohta aga ikkagi.
probleem siis selline:
vahetasin autol suvel mootori kuna eelmisel olid õlirõngad kinni.
eelmisel mootoril oli aga nukid lühemad nn. tuunitud.
autol on ka chip peal ja väljalase ei ole originaal.
CO2 on nii suur, et ülevaatusel ei andnud aparaat nii palju välja ja kütusekulu on ka suurenenud.
Kas peaks panema sellele mootorile vana mootori pealt nukid ( et bena ära põleks) või chipiga midagi ettevõtma.
Kas asi võib olla ka pihustites?
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 26.11.08 16:53
|
|
|
mis veakoodid ajus on? alusta sealt
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 26.11.08 19:33
|
|
|
vaest annab lambda viga muid vigu ei anna
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.11.08 19:37
|
|
|
Siin, netiteel ei pane keegi diagnoosi, võimatu, mõttetu. Mine diagnosti, näiteks Truumu diagnostikasse, endises Boschi diagnosti ruumides. Saad
teada, miks auto niimoodi käitub, lihtne.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 26.11.08 19:37
|
|
|
Siis vaheta see lambda ära - või sõida sama kütusekuluga edasi. Lihtne.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 26.11.08 20:00
|
|
|
Pigem tegelikult ei otsigi täpset diagnoosi, loodan, et kellegil on sarnaseid kogemusi ja oskavad soovitada mis võiks viga olla.
Alustaks, siis sellest:
Kas chipitud aju ja sport nukid võivad omavahel seotud olla?
Kas aju kontrollib pihustitest tulevat kütusekogust ja mootorisse minevat õhu hulka?
Kindlasti on siin foorumis ka tuunijaid kes on igasuguseid katseid teinud- loodan nendele.
diagnostika soovitused jne. neil pole mõtet, seda võib iga küsimuse peale kirjutada.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.11.08 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: waixu
Pigem tegelikult ei otsigi täpset diagnoosi, loodan, et kellegil on sarnaseid kogemusi ja oskavad soovitada mis võiks viga olla.
Alustaks, siis sellest:
Kas chipitud aju ja sport nukid võivad omavahel seotud olla?
Kas aju kontrollib pihustitest tulevat kütusekogust ja mootorisse minevat õhu hulka?
Kindlasti on siin foorumis ka tuunijaid kes on igasuguseid katseid teinud- loodan nendele.
diagnostika soovitused jne. neil pole mõtet, seda võib iga küsimuse peale kirjutada. |
See, et igaüks meist hakkab sulle pajatama, mis võib peetis olla, sina muudkui vahetades juppe, ei vii kaugele - kulukas.
Lihtsaim, lollikindlaimviis on diagnostika, nagu soovitasin.
Sul võivad olla katalüsaatorid umbes vms. Süüteprobleemid, lekked sisselakses jne jne.
Jah, aju kontrollib nii mootorisse mienvat õhku kui ka sellele vastvatat pihustatavat kütusekogust.
Mõttetu on leiutada jalgratast, mine diagnostikasse, on parim vastus.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 27.11.08 13:09
|
|
|
Aga mis te sellest arvate, kui vahetan uuel mootoril blokikaaned ( lihvitud) ja nukid ära.
tegelikkuses mind kütusekulu nii väga ei häiri, kui kulub siis kulub. Tahaksin lihtsalt, et see kütus kõik ära ka põleks, mis peale pritsitakse,
minekut peaks siis ju juurde tulema.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.11.08 14:17
|
|
|
Kui see soft ( chip ) on kirjutatud neid "teravaid" nukkasid arvestades, siis nii ka peab olema, ehksiis, tõsta nukad ja chip sellel töötavale
mootorile peale, jälgi ,et ülejäänud asjadki saaks samad, mis eelmisel mootorile ( pihustid, benarõhu regulaator jms )
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 27.11.08 14:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Kui see soft ( chip ) on kirjutatud neid "teravaid" nukkasid arvestades, siis nii ka peab olema, ehksiis, tõsta nukad ja chip sellel töötavale
mootorile peale, jälgi ,et ülejäänud asjadki saaks samad, mis eelmisel mootorile ( pihustid, benarõhu regulaator jms ) |
see vist peaks kõige õigem lahendus olema.
Soft, väljalase, nukid ja plokikaaned on vist kõik pandud kunagi koos toimima. ( MTM tuuningu poolt).
Huvitav kas Eestist saab kuskilt uusi ,, teravaid´´ nukke osta ja palju need maksavad.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.11.08 16:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: waixu
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Kui see soft ( chip ) on kirjutatud neid "teravaid" nukkasid arvestades, siis nii ka peab olema, ehksiis, tõsta nukad ja chip sellel töötavale
mootorile peale, jälgi ,et ülejäänud asjadki saaks samad, mis eelmisel mootorile ( pihustid, benarõhu regulaator jms ) |
see vist peaks kõige õigem lahendus olema.
Soft, väljalase, nukid ja plokikaaned on vist kõik pandud kunagi koos toimima. ( MTM tuuningu poolt).
Huvitav kas Eestist saab kuskilt uusi ,, teravaid´´ nukke osta ja palju need maksavad. |
Kahtlane Eestist leida nukkvõlle, kuisiis MTM esindajalt uurida. Miks sa ei võta vanalt mootorilt nukkasid ja ei tõsta ringi? Või lase vanal mootoril,
mis maas, kaante täisremont teha ja tõsta kapotiall olevale mootorile värkselt uuendatud kaaned koos nende "teravate" nukkadega peale, lihtne, või
mis?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
a.l.
huviline
Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 4,2 V8 -93
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 12.12.08 19:20
|
|
|
mis see catcamsi suurusjärk umbes rahaliselt on?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 12.12.08 19:54
|
|
|
20vt puhul väga ümmarguselt 1k EUR komplekt.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 12.12.08 21:01
|
|
|
Natuke teemast kõrvale ja jätkaks nukkade teemal, netist väheke lugedes siis osad targemad mehed räägivad et 3.6l pt mootorile tasuks 4.2l nukad
installida, et lõpust midagi juurde pigistada. Kuid ma ei lugend välja kuskilt miks need siis paremad peaksid olema. Ehk keegi targem valgustaks mind
lühinägelikku.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.12.08 03:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: waixu
vaest annab lambda viga muid vigu ei anna |
Mõõda veel analoogvoltmeetriga üle ja kui ikka uimane on, siis vaheta ära. Ma olen 90% kindel, et põlemata bensu viga on just seal, mitte nukkades.
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 13.12.08 03:43
|
|
|
niipalju kui mu väike kogemus on näidanud, siis lambdal ja lambdal on ikka vahe sees. Segukella pealt seda hästi näha. Auto arvates töötav
lambda oli tegelt oluliselt aeglasem, kui uus..Seega võid seda varianti proovida. Kui on selline suht rariteetne kompott, kus on septs nukad ja vastav
soft, siis ma küll ei söandaks seda tükeldada...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.12.08 12:33
|
|
|
Seda peaks ka muidugi arvesse võtma, et sel mootoril on lambdasonde 2 tk. Mõlemaid peaks kontrollima ja nad peaks võrdselt hästi toimima. Testrist
täpsem ja ülevaatlikum on muidugi ostsilloskoop. Diagnostikakohtades peaks neid leiduma küll.
Tuuningnukad on tegelikult enamasti ikka pikemad/teravamad, et klapitõus oleks suurem ja värsket laengut mahuks rohkem. Või mõtled sa lameduse all
seda, et välja- ja sisselaske ülekate on suurem? Muidugi võiks raud ja soft ikka kooskõlas olla. Samas hetkel see kütusekulusse ilmselt niivõrd ei
mõju, pigem üldisesse performance'ise.
|
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 13.12.08 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Seda peaks ka muidugi arvesse võtma, et sel mootoril on lambdasonde 2 tk. Mõlemaid peaks kontrollima ja nad peaks võrdselt hästi toimima. Testrist
täpsem ja ülevaatlikum on muidugi ostsilloskoop. Diagnostikakohtades peaks neid leiduma küll.
Tuuningnukad on tegelikult enamasti ikka pikemad/teravamad, et klapitõus oleks suurem ja värsket laengut mahuks rohkem. Või mõtled sa lameduse all
seda, et välja- ja sisselaske ülekate on suurem? Muidugi võiks raud ja soft ikka kooskõlas olla. Samas hetkel see kütusekulusse ilmselt niivõrd ei
mõju, pigem üldisesse performance'ise. |
S4 v8 mootoril ehk ABH ja AEC-l on tegelt 1 lambda andur, kuid jah olen 100% nõus et ka korras lambdal ja lambdal on vahe sees(reageerimis kiirus),
jällegi omalnahal ja rahal tunda saanud korduvalt, et õige lambda on ikka UUS boschi originaal, universaalid unustage ära - kestab väga vähe, kui
üldsel.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.12.08 03:30
|
|
|
Õige jah, S4-l on ju vist veel V8-laadselt see X-pipe, mille keskel on üks lambda.
|
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 14.12.08 07:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Õige jah, S4-l on ju vist veel V8-laadselt see X-pipe, mille keskel on üks lambda. |
3.6l on seal üks, 4.2l on teistmoodi ja kahe lambdaga.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
waixu
huviline
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 c5 2003
|
postitati 16.12.08 21:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Seda peaks ka muidugi arvesse võtma, et sel mootoril on lambdasonde 2 tk. Mõlemaid peaks kontrollima ja nad peaks võrdselt hästi toimima. Testrist
täpsem ja ülevaatlikum on muidugi ostsilloskoop. Diagnostikakohtades peaks neid leiduma küll.
Tuuningnukad on tegelikult enamasti ikka pikemad/teravamad, et klapitõus oleks suurem ja värsket laengut mahuks rohkem. Või mõtled sa lameduse all
seda, et välja- ja sisselaske ülekate on suurem? Muidugi võiks raud ja soft ikka kooskõlas olla. Samas hetkel see kütusekulusse ilmselt niivõrd ei
mõju, pigem üldisesse performance'ise. |
Jah, nukid on ikka pikemad, ajasin ise sassi. Vaatasin seda CATCAMSI, seal ei olnud nuki kõrguse mõõte kirjas, arvan, et äkki on need tavalise ABH
nukad. Kui need alates 1k eurist maksavad, siis paneb natuke mõtlema, et peaks ikka vanad peale panema. 
|
|
|