Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Heinakuhi

 postitati 05.07.09 20:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Keerata ikka tuleks latti, kuidas sa muidu lati seest selle välja saad. Aga ka nii saab, et ostad uut õli varuga. Vana õli lased potsikust välja, siis täidad potsiku uue õliga, kuid tagasivooluvooliku suunad mingisse kogumisnõusse. Mootor tööle ja keerad ka rooli ning kui niimoodi 2 või pluss liitrit läbi ajad, peaks vahetunud olema.


Vot sellest ma saan aru. Pumpa tühjalt ei tahaks kunagi lasta käia. Aga nagu ütlesin: rohkem seda õli ei olnud :D
cilaper

 postitati 05.07.09 20:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Keerata ikka tuleks latti, kuidas sa muidu lati seest selle välja saad. Aga ka nii saab, et ostad uut õli varuga. Vana õli lased potsikust välja, siis täidad potsiku uue õliga, kuid tagasivooluvooliku suunad mingisse kogumisnõusse. Mootor tööle ja keerad ka rooli ning kui niimoodi 2 või pluss liitrit läbi ajad, peaks vahetunud olema.

Väga õige teguviis. Siis ei käi pump tühjalt.
cilaper

 postitati 05.07.09 20:42
Said vist vähe valesti aru, mida ma mõtlesin korralikult õli välja saamise all.
Lased voolikud lahti, tühjendad anuma, käivitad auto, keerad rooli mõlemale poole põhja 2 korda, jätad auto seisma.

Siis peaks enamus õli väljas olema.
Teemo

 postitati 05.07.09 20:41
Keerata ikka tuleks latti, kuidas sa muidu lati seest selle välja saad. Aga ka nii saab, et ostad uut õli varuga. Vana õli lased potsikust välja, siis täidad potsiku uue õliga, kuid tagasivooluvooliku suunad mingisse kogumisnõusse. Mootor tööle ja keerad ka rooli ning kui niimoodi 2 või pluss liitrit läbi ajad, peaks vahetunud olema.
Heinakuhi

 postitati 05.07.09 20:37
Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Minul kulus pea 3L vahetuse peale.

Vana korralikult välja, uus sisse.
10 minti kõva roolikeeramist ja uuesti kõik välja.
Uuesti uus õli sisse, tase normi ilusti ja valmis.


aa sedasi, et ikka õli sees ka vahepeal, kui rooli keerad, eks. No siis muidugi. aa mul ainult liitrine purk seda oli ja poed ammu kinni. Vist uuesti rabelema ikkagi ei hakka :) kanistris õli küll täiesti roheline. Mingit värvi muutnud ei olnud. Eks mõne päeva pärast vaatan uuesti.
cilaper

 postitati 05.07.09 20:31
Minul kulus pea 3L vahetuse peale.

Vana korralikult välja, uus sisse.
10 minti kõva roolikeeramist ja uuesti kõik välja.
Uuesti uus õli sisse, tase normi ilusti ja valmis.
Heinakuhi

 postitati 05.07.09 20:27
Ei julge keerata. Arvan, et see ei ole hea mõte. Aga igaüks teeb oma moodi :) Aga ei oleks uskunud ka, et siis selline erinevus kohe rooli keerates on, kui uus õli sees. Nii kerge :D
cilaper

 postitati 05.07.09 20:24
Kui järgmine kord vahetad siis keera mõleale poole korra põhja ka rool, saad veel pool liitrit õli;).
Heinakuhi

 postitati 05.07.09 20:22
No välja tuli ka liiter. Kuda siis ma seda sinna rohkem suruma peaksin :) Rooli kohe kindlasti ära keera. Auto kaheks sekundiks tööle pannes surub pump viimasegi piisa sealt välja. Tegelikult panin pärast seda veel kaheks sekundiks tööle, et veel midagi välja tuleks, aga enam ei tulnud.
cilaper

 postitati 05.07.09 20:18
No mis nipiga sul teda ainult liiter läks?
Mismoodi vahepeal ei keera? Kuidas see vana õli sealt välja peaks tulema siis?
Heinakuhi

 postitati 05.07.09 20:07
Võin oma tänase kogemuse kirja panna, kuidas C4-jal seda teha. Läks 1L seda õli (tegelikult oli sealt nati juba varem valatud). Tegime sõbraga nii, et selle õli kanistri võtsime autost välja (see tuleb liugudelt maha, kui ülespoole tõsta. Kruvidega kinni ei ole). Kallad vana õli mõnesse topsikusse. Kaks voolikut jookseb kanistrisse. Võtad need lahti. Väiksem on siis äravoolutoru. Selle äravoolutoru panin tühja 0,5 kaljapudelisse ja auto kaheks sekundiks käima. Rooli siis muidugi see aega EI KEERA! Oma pooleldi sai kalja pudeli täis küll. Puhastasime ja pühkisime kanistrit korralikult ja filtrit ka rätikuga puhastasin. Kui kõik läikis, siis voolikud tagasi otsa ja see kanister tagasi omale kohale. Õli sisse ja auto tööle korra kaheks sekundiks. Siis läheb kõvasti õli sinna pumbasse ka. Siis valasin viimane kui tilk ära ja auto uuesti käima. Viis korda vasemale-paremale ja korras. Õli näit täpselt keskel. Arvan, et uut pudelit ostma ei pea - liiter tuli, liiter läks. Kasutasin seda õiget G 002 000 tähistusega õli. Ma tegelikult alles nüüd avastasin, et kanistri peal on ka kirjas see tähistus.
http://www.upload.ee/image/122389/Foto-0032.jpg
Jann

 postitati 16.04.08 14:26
Mul tekkis selline küsimus, et palju seda õli seal süsteemis üldse on?
Mu autol see anum suht väike, korraga saab välja imeda ainult u. 300 ml. Kolm korda tõmbasin vana õli välja ja uus roheline mineraalõli jälle peale nagu eespool kirjeldatud, kuid eriti palju see värv rohekamaks küll ei muutunud. Millegipärast tundus, et see õli pole küll kunagi roheline olnud, mis mul süsteemis oli. Pigem oli ta veits määrdunud kollane. Paisupaagi peal on kood G 002000 ja kiri "nur mineralöl" vms. Poes oli müügil ka mingi audi ja volkari jaoks mõeldud sünt. õli (kollakas). Nüüd kuri kahtlus, et äkki oligi see sisse pandud. Ühesõnaga küsimusi jätkub:).
Süsteem ise selline: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A6Q/1999/262/52/3374827/
OnuJack

 postitati 12.04.08 11:30
roolivõimu õlipotskule pääsed ligi? Kui jah, siis proovi õli välja imeda - suht tühjaks peaks saama süsteemi. Vana õli eemaldamiseks Saad plastpudelist nö pumba teha ise.

Otsid tugevamast plastist pudeli mida annab kokku pigistada. Ehitad väikese vooliku otsa ja imed välja nagu süstlaga. Kuskilt mingeid voolikuid lahti harutama hakata ei ole vast mõtet.

Enda C4 V6 motol sai vana jama välja imetud. Uus õli 2x sisse. Iga vahetuse korral moto käima ja rooli keerata mõlemale poole põhja nii 4-5 korda. Endal oli vaja 2x uus õli panna, kuna süsteemi oli vaja vanast pasast loputada. Esimese raksuga tuli sealt vahutava kohvi sarnast ollust välja...
krimix

 postitati 11.04.08 21:02
ostsin siis siiski originaali.
Käisin täna ka auto all aga kuidagi ei mõlnud välja kuidas vana välja õli välja lasta. siit ka küsimus on keegi sama mootoriga autol rv õli vahetand äki oskab mõme hea nipi öelda.
A4TQ

 postitati 11.04.08 10:59
Sorry.On jah Castroli valikus LHM.Mõned aastad tagasi vähemalt Eestis seda saadaval polnud.
Tegu on PSA grupi autode hüdraulika õliga.Castrol otseselt Audi roolivõimu seda ei soovita.Küll aga on see sisuliselt sama õli mis originaal.Isegi hinnaklass on sama.
Vabalt võib Audi roolivõimu LHM õli panna, midagi ei juhtu.
Aga nagu jõuvanker soovitas on originaal parem;)
jõuvanker

 postitati 11.04.08 09:13
Audile roolivõimendisse originaalõli parim on.
krimix

 postitati 11.04.08 09:05
aga on ju olemas castroli LHM õli kas see siis ei sobi?

kumb on parem kas originaal õli või castroli lhm
OnuJack

 postitati 10.04.08 21:17
endal sai vahetatud nii, et potsikust õli välja imetud (lõpus ootad mõned korrad ja imed uuesti kuna seda valgub veel juurde). Edasi uus õli sisse, moto käima ja rooli keerama 4-5x mõlemale poole põhja.

vaatad mis nägu õli on ning kui asi ikka kahtlane, siis uus ring samamoodi. (endal jäi normaalne peale kolmandat ringi).

Õli imeja saad ise ka meisterdada - mingi plastpudel ja voolik otsa - tekitad vaakumi ja otsapidi õlipotskusse...

Endal toimis hästi ning midagi lahti ei pidanud keerama. Jälgisin ka seda, et kui palju vanast õlist sisse jäi iga kord - kaduv väike osa...

Rohelist õli saad ka suht igast tanklast (ise ostsin statoilist ja peal oli kiri Citröeni hüdraulikale, Rohelist värvi pudel. Õli tähistus oli õige, seega peaks Audile ka sobima). Selle rohelise õli kohta on siin foorumis pikemalt ka juttu olnud - täpsemalt, et mis asi see on ja mis tähistused, kes toodab jne...

Edu!
A4TQ

 postitati 10.04.08 17:00
Tsitaat:
Algselt postitas: krimix
Aga nüüd küsimus et kuskohas castroli roolivõimu õli müüakse. Või oskab keegi mõnd paremat õli soovitada.

Kahjuks Castrol ei tooda rohelist hüdraulika õli.
Osta Revalist,tänapäeval maksab seal õli u.150 eek 1l.
krimix

 postitati 10.04.08 16:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain
Siin teemas juttu selles. Loe läbi natuke abi ikka.


tänud!

Aga nüüd küsimus et kuskohas castroli roolivõimu õli müüakse. Või oskab keegi mõnd paremat õli soovitada.
Rain

 postitati 08.04.08 19:56
Siin teemas juttu selles. Loe läbi natuke abi ikka.
krimix

 postitati 08.04.08 19:45
kuidas vahetada roolivõimu õli.
autoks S6 c4 1995 213kw.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]