Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 10.10.12 17:08
044 kohta uuendus, et mul ta undas, kuna oli valesti paigaldatud.
Kui ta korralikult paigaldada kronsteiniga, siis ei ole midagi kuulda :)
repsu007

 postitati 30.01.12 16:08
Kodus midagi teha ei olnud vaatasin ja uurisin pumpa ja toppisin tagasi ja auto käis. Proovisin uuesti käima panna enam ei läinud. Ja sain teada et kui surve üleval siis pump enam lüüa ei jõua mis pumbal juhtus, et selline viga tekkis?
Võtsin uuesti lahti et vaatan kas ringi käib proovisin ise labadest liigutada ja murdsin ühe kogematta ära nüüd siis lähen hakkan uut otsima.
repsu007

 postitati 25.01.12 12:44
Ei tahaks just seda sobitamist mudu pärast on nii nagu mul a8-l ja a4-l on, et seier on veidi punase peale jõudnud ja kompu näitab 30km sõita veel aga pill teeääres. Aga prj oskad ehk öelda mida peaks vaatama kui oma pumba kaasa võtan ja forssi lähen ja tahan samade mõõtudega pumpa?
Et palju peaks minutis pumpama ja palju rõhku olema peaks? Võtsin enda pumba maha ja mingikohapeal jääb kinni kui proovisin otse voolu alla panna.
prj

 postitati 25.01.12 12:24
044 ma ei soovita panna.
Rõvedalt undab ning salongis on ka kuulda, kui muusika ei mängi (enda RS-l on peal).
Seda on reaalselt vaja siis, kui võimsused juba 600hp-ni hakkavad jõudma.

Sa võid proovida sinna ühte neist sobitada:
http://www.ebay.co.uk/itm/GS341-HRC-Peformance-255-LPH-fuel-pump-Compatible-Walbro-/260922819053?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_S M&hash=item3cc03641ed#ht_2629wt_1141

http://www.ebay.co.uk/itm/GS342-HRC-HF-290-LPH-fuel-pump-Race-Grade-not-255lph-compatible-Walbro-/260922819048?pt=UK_CarsParts_Vehic les_CarParts_SM&hash=item3cc03641e8#ht_2641wt_1398

http://www.ebay.co.uk/itm/GS340-HRC-HF-340-LPH-fuel-pump-340-lph-not-255lph-compatible-Walbro-/250966640840?pt=UK_CarsParts_Vehicles _CarParts_SM&hash=item3a6ec708c8#ht_2489wt_1398

Ma olen selle esimese (255 LPH) lasknud päris palju paigaldada erinevatele projektikatele ning võin öelda julgelt, et kuni 2.3 bari ülerõhku ja kuni 470hp kestab ilusti 2.2T peal 4 barise küttesurvega.
Rohkem ei ole testinud, kuid müüja väidab, et ka chipitud RS6-e (C5) peal töötab see pump ilusti ning küttesurve ära ei lange. Minu praktika põhjal ei ole mitte mingit põhjust tema öeldus kahelda.

Kõikidest pumpadest, mis minu soovitusel on projektikatele paigaldatud (üle 20tk) ei ole ükski üles öelnud, seda siis ca pooleteise aasta jooksul. Tegemist on Jaapanis toodetud Nippondenso pumpadega. Müüja saadab kauba välja väga kiiresti, alati on max nädalaga kohal olnud.
B5 kerele pole ma neid pannud, aga arvestades, et ta on väiksem kui originaal, siis ei tohiks sobitamine väga keeruline olla.

Soovitan...
repsu007

 postitati 25.01.12 12:18
Ma mõtlesin pagasnikus voolu anda talle ja testriga sain mõõdetud, et voolu tuleb sinna ja järelikult pump õhtal. Kes nüüd pakub kust saaks hea pumba sinna, sest originaal on forsis 380euri. :o:o:(
rocket

 postitati 25.01.12 11:47
Bensupumbale otse voolu saad anda läbi vastava kaitsmepesa, mis elektriskeemil järgneb vahetult releele.
Otse relee taga ei ole eraldi bensupumba pistikut, kuna relee asub ühisel kanduril ja voolujaoturil.

Pumba plussjuhe peaks olema roheline enne kaitset ja pärast kaitset roheline kollase triibuga.
Pruun on pea alati kereühendus.
repsu007

 postitati 25.01.12 11:26
Esimene kõige väiksem nr 53 siis teine 370 natuke suurem aga pmst samasuur. Kolmas tühi aga neljas neist kõige suurem ja nr 372 ja klemme kolm sees. Need ilusti puhtad aga asi ikka samasugune, et taga soolu vähe.
Oskab keegi öelda millised neist neljast juhtmest mis taha tulevad on pumba omad? Kaks jämedat pruuni üks jämedam rohelisega ja üks peenem sinisega tulevad sinna pistikusse. Annaks otse bensupumbale voolu, et vaadata kas pump õhtal aga ei taha seda lahti arutada.
rocket

 postitati 24.01.12 22:49
Relee asub rooli all alumisel releekanduril vasakult neljandas augus. Kolmas auk on üldiselt alati tühi.
repsu007

 postitati 24.01.12 19:23
Mul andis kah nüüd vist bensiini pump otsad või relee. Oskab keegi relee nri öelda? Tundub testriga mõõtes, et taha jõuab 1.81 volti aind.
Dan

 postitati 31.08.09 20:42
Kuna sain alles siit teada, et see pump reaalselt ka korpusesse istus ja toimetab siis jagan teistele B5 biturbo omanikele ka infot. Külge läks sinna siis A8/S8 pump mida on saada ka Pierburgi oma.
saarlane

 postitati 31.08.09 17:27
Auto siis korras. Forsist 1400kr Itaalia pump peale, originaalist veidi väiksem, ringi muutma palju ei pidanud ja praegu sõidab ideaalselt.
A4TQ

 postitati 16.08.09 12:58
Mul oli selline pumba korpus üle.Seest uuristasin nii palju et 044 pump sinna sisse ilusti ära mahuks.
A6 korpust tuli vähem lõigata. Pmst saab originaal korpuse sisse ka pumpa aretada kui tahtmist on.
Loomulikult võib 034 motorspordist pumba koos korpusega tellida aga see võtab nädalaid aega ja ametlikult tellides maksab ka rohkem kui Eestist originaal pump osta.
jõuvanker

 postitati 16.08.09 11:11
A6/C5 masina benapumba korpus, masin, millel on tehasepoolt Webasto peal, on suurema pumbakorpusega. 044 istub ilusti sisse, lisaks sobib see pumbakorpus RS4/B5 benapaaki, suht ilusti. Pmts paigaldamisvaev. Oli vist nii, kui mälu hetkel ei peta. Hr. A4TQ võib täpsemalt pajatada, küsi temalt, kui huvi suurem:)
saarlane

 postitati 16.08.09 10:57
Kas see a6 korpus on teistsugune, et selle valisid? 044 diameeter on vist 62 mm, korpuse auk ainult 53 mm. Seda 9mm sealt suht raske lisaks saada. http://www.034motorsport.com/index.php?cPath=24_78 veel siis selline asi kah müüa.
A4TQ

 postitati 14.08.09 18:40
Tsitaat:
Algselt postitas: saarlane
Kas see bosch pump sobib ka rs4 b5 le peale? Kas peab väga palju ringi tegema (kui sobib)? Endal andis ka otsad,hommikul lihtsalt mitte üks piuks.


Bosch 044 pumpa saab paigaldada küll aga pumba korpus tuleb ümber teha, mina tegin selle A6 c5 pumba korpusest. Hinnavahe on piisavalt suur et tasub aretada.
saarlane

 postitati 10.08.09 18:33
Kas see bosch pump sobib ka rs4 b5 le peale? Kas peab väga palju ringi tegema (kui sobib)? Endal andis ka otsad,hommikul lihtsalt mitte üks piuks.
cilaper

 postitati 27.07.09 05:58
Bosch 044 Fuel Pump Specs:
Bosch Part Number: 0 580 254 044
Minimum Current: 12 Volts
Operating Pressure: 72.5 PSI (5 Bar)
Minimum Flow @ Outlet: 80 GPH (300 LPH)
Fuel Pump Location: In-Line
High Temperature Reduction: 8 GPH (30 LPH)
Weight: 1030 Grams (2.27 Pounds)
Hind: 199,99 usd



Bosch 040 Fuel Pump Specs:
Bosch Part Number: 0 580 254 040
Minimum Current: 12 Volts
Operating Pressure: 94 PSI (6.5 Bar)
Minimum Flow @ Outlet: 80 GPH (300 LPH)
Fuel Pump Location: In Tank
High Temperature Reduction: 8 GPH (30 LPH)
Weight: 930 Grams (2.05 Pounds)
Hind: 169,99 usd
basssoundman

 postitati 23.07.09 18:12
Mina soovitaks siis juba boschi 044 pumpa, kuid seal peab natukene juppe ka siis vahetama, et see suurem pump sinna paaki istuks.
ext

 postitati 26.03.07 09:28
Mitu liitrit see 2.7T orign. pump tunnis lüüa võib? (lph)
kas seda oleks võimalik näiteks Walbro GSS 341 vastu välja vahetada.
Kiilus kinni endal kurat.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 65.7% - SQL: 34.3%]