Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ATE123

 postitati 06.05.14 06:16
Eile sai siis visuaalselt kõiki vaakumvoolikuid kapoti alla üle vaadatud ja ka massi ühendused. Midagi defektset nagu ei leidnud, peale selle et vasak esimene cooler on siiski õline. Kalibreerisin uuesti klapi ära. Hommikul külmalt käivitades täpselt sama teema EPC põles ja mootor puterdas nagu töötaks avariireziimis, siis võtsin korra süüte välja ja panin uuesti käima, siis EPC enam ei põlenud aga jälle pööre kõrge ja samad veakoodid.
Kas kogu seda anomaaliat võib põhjustada lekkiv cooler? Samas sõites kui pähe anda siis hoiab nagu ilusti boosti 1,0 bari.
ATE123

 postitati 04.05.14 12:40
Ok tänud.
Katsun selle vaakumi poole siis üle kontrollida.
prj

 postitati 04.05.14 11:06
Täpselt sama asja põhjustab lihtlabane vaakumleke, koos nende samade veakoodidega.
S4BiT

 postitati 04.05.14 10:28
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17579/P1171/004465
yanekk

 postitati 04.05.14 10:25
Siis võiksid vaadata üle juhtmestiku ja mootori massi ühendused.
ATE123

 postitati 04.05.14 09:07
Tere.

Autoks siis S4 2,7 bit 1999a. Probleem siis selles, et mingi täiesti suvalise aja tagant autot käivitades läheb EPC põlema ja mootoripöörded jäävad kuskile 1100 kanti ka sooja mootoriga. Tester sai külge pandud ja veakoodideks siis P1568 Throttle valve control unit mechanical mafunction ja teine viga on P1171 Throttle drive angel sensor 2 implausible signal. Olen siis vead ära kustutanud ja drosselklapi uuesti ära kalibreerinud siis on mingiks ajaks jälle korras. Nüüd viimasel ajal on see jama eriti tihti, üle päeva praktiliselt. Ja olen ka võtnud teise samasuguse töötava auto pealt drosselklapi prooviks aga ikka sama jama. Ja selle auto drosselklapi panin sellele teisele külge ja tal sellist jama ei ole.
Kas kellegil on mingit taolist probleemi olnud või oskab öelda mida ma võiksin veel teha/kontrollida?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 46.4% - SQL: 53.6%]