Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 2,7 biturbo 1999a tühikäigupööre liiga kõrge (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 5454)
ATE123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.06.13
Asukoht: Talinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1,8T 132kw

postitati 04.05.14 08:07 Tsiteeri
S4 2,7 biturbo 1999a tühikäigupööre liiga kõrge



Tere.

Autoks siis S4 2,7 bit 1999a. Probleem siis selles, et mingi täiesti suvalise aja tagant autot käivitades läheb EPC põlema ja mootoripöörded jäävad kuskile 1100 kanti ka sooja mootoriga. Tester sai külge pandud ja veakoodideks siis P1568 Throttle valve control unit mechanical mafunction ja teine viga on P1171 Throttle drive angel sensor 2 implausible signal. Olen siis vead ära kustutanud ja drosselklapi uuesti ära kalibreerinud siis on mingiks ajaks jälle korras. Nüüd viimasel ajal on see jama eriti tihti, üle päeva praktiliselt. Ja olen ka võtnud teise samasuguse töötava auto pealt drosselklapi prooviks aga ikka sama jama. Ja selle auto drosselklapi panin sellele teisele külge ja tal sellist jama ei ole.
Kas kellegil on mingit taolist probleemi olnud või oskab öelda mida ma võiksin veel teha/kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 04.05.14 09:25 Tsiteeri


Siis võiksid vaadata üle juhtmestiku ja mootori massi ühendused.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 04.05.14 09:28 Tsiteeri


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17579/P1171/004465


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.05.14 10:06 Tsiteeri


Täpselt sama asja põhjustab lihtlabane vaakumleke, koos nende samade veakoodidega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ATE123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.06.13
Asukoht: Talinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1,8T 132kw

postitati 04.05.14 11:40 Tsiteeri


Ok tänud.
Katsun selle vaakumi poole siis üle kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ATE123
huviline

Avatar


Registreerunud 23.06.13
Asukoht: Talinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1,8T 132kw

postitati 06.05.14 05:16 Tsiteeri


Eile sai siis visuaalselt kõiki vaakumvoolikuid kapoti alla üle vaadatud ja ka massi ühendused. Midagi defektset nagu ei leidnud, peale selle et vasak esimene cooler on siiski õline. Kalibreerisin uuesti klapi ära. Hommikul külmalt käivitades täpselt sama teema EPC põles ja mootor puterdas nagu töötaks avariireziimis, siis võtsin korra süüte välja ja panin uuesti käima, siis EPC enam ei põlenud aga jälle pööre kõrge ja samad veakoodid.
Kas kogu seda anomaaliat võib põhjustada lekkiv cooler? Samas sõites kui pähe anda siis hoiab nagu ilusti boosti 1,0 bari.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.4% - SQL: 73.6%]