Teema ülevaade |
ATE123
|
postitati 06.05.14 06:16 |
Eile sai siis visuaalselt kõiki vaakumvoolikuid kapoti alla üle vaadatud ja ka massi ühendused. Midagi defektset nagu ei leidnud, peale selle et vasak
esimene cooler on siiski õline. Kalibreerisin uuesti klapi ära. Hommikul külmalt käivitades täpselt sama teema EPC põles ja mootor puterdas nagu
töötaks avariireziimis, siis võtsin korra süüte välja ja panin uuesti käima, siis EPC enam ei põlenud aga jälle pööre kõrge ja samad veakoodid.
Kas kogu seda anomaaliat võib põhjustada lekkiv cooler? Samas sõites kui pähe anda siis hoiab nagu ilusti boosti 1,0 bari.
|
ATE123
|
postitati 04.05.14 12:40 |
Ok tänud.
Katsun selle vaakumi poole siis üle kontrollida.
|
prj
|
postitati 04.05.14 11:06 |
Täpselt sama asja põhjustab lihtlabane vaakumleke, koos nende samade veakoodidega.
|
S4BiT
|
postitati 04.05.14 10:28 |
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17579/P1171/004465
|
yanekk
|
postitati 04.05.14 10:25 |
Siis võiksid vaadata üle juhtmestiku ja mootori massi ühendused.
|
ATE123
|
postitati 04.05.14 09:07 |
Tere.
Autoks siis S4 2,7 bit 1999a. Probleem siis selles, et mingi täiesti suvalise aja tagant autot käivitades läheb EPC põlema ja mootoripöörded jäävad
kuskile 1100 kanti ka sooja mootoriga. Tester sai külge pandud ja veakoodideks siis P1568 Throttle valve control unit mechanical mafunction ja teine
viga on P1171 Throttle drive angel sensor 2 implausible signal. Olen siis vead ära kustutanud ja drosselklapi uuesti ära kalibreerinud siis on mingiks
ajaks jälle korras. Nüüd viimasel ajal on see jama eriti tihti, üle päeva praktiliselt. Ja olen ka võtnud teise samasuguse töötava auto pealt
drosselklapi prooviks aga ikka sama jama. Ja selle auto drosselklapi panin sellele teisele külge ja tal sellist jama ei ole.
Kas kellegil on mingit taolist probleemi olnud või oskab öelda mida ma võiksin veel teha/kontrollida?
|