Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - hooldus
»
Jahutusvedelik läheb kuumaks, keema
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: OnuJack[/i] Mul need kliima koodid näitavad üldse aiateibaid. Just eile vaatasin koode 49 ja 51 - mõlemad annavad ajuvabad väärtused. VCDS kasutades näitab aga ilusti kõike ja kliima töös ei ole ka anomaaliaid siiani täheldanud. Muidugi on ka variant, et ma teen midagi valesti, kui läbi kliima neid asju ajan. Näiteks C5 kelladeploki temp. näidik ise on paras petis tegelt (vähemalt TDI puhul) - see seisab 90 peal isegi siis, kui temperatuur on juba 100 kraadi (vähemalt ühes ing. keelses foorumis oli selline info). Oletan, et see kehtib ka bensukate puhul samamoodi - võimalik, et S4 samamoodi toimetab. Kindel, et asi anduris on? On temp. andureid mitu sellel mootoril? Kui on vaid üks andur, kas siis mootori töös ei peaks mingit muutust olema, kui aju saab vale signaali? Kui on mitu andurit, siis uuri välja, kumb see kood 49 alla läheb - ilmselt see probleeme tekitabki. Kelladeploki külmjooted tekitavad samuti igasuguseid anomaaliaid - mida soojem on õhk, seda hullem tavaliselt. Sinu masina puhul kelladeploki probleemi vist ei ole, kuna kliimaploki näit oli korrelatsioonis sellega, mida kelladplokk tegi. Küsimus: kui see temperatuur kliima järgi sul uuesti 40 peale kukkus, kas siis kukkus temperatuuri näidik samamoodi? Kui sul tavaline tester olemas, siis keeda seda temp. andurit potis ja hoia takistusel silm peal. Kas tekivad mingid anomaaliad? Teine variant on ka sõidu ajaks arvuti taha panna ja VCDS logima panna. Pärast võrdled tulemusi sellega, mida temp. näidik tegi. Võid muidugi ka praegu kohe uue temp. anduri panna. Kui selgub, et temp. andur korras, siis vaata juhtmed/kelladeplokk üle. Juhtmete ja pistikute probleemide puhul peaks vist ajusse veateade ka jääma. [quote][i]Algselt postitas: Creative[/i]. Siit minu küsimus, mida erinevat mõõdavad 49'sas ja 51'ne kliimakompuutrist? Mainin juurde veelkord, et 51'ne püsib alati 90 peal ning ei kõigu-liigu. Ja mulle väga tundub, et see mingi anduri teema ning reaalselt see temperatuur niimoodi ei kõigu? [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - hooldus
»
Jahutusvedelik läheb kuumaks, keema
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
46.0%
- SQL:
54.0%
]