Teema ülevaade |
S4BiT
|
postitati 19.06.10 17:05 |
Okey. Lamdasid jälgida, siis tundub et töötavad korralikult, aga vea viskab jah koguaeg sisse mõlemale esimesele. Peab korra tagumised ja esimesed
omavahel ära vahetama, kui nii korda jääb on OK. Ja siis see EGT ka vahetusse yx, ja uuesti proovima.
|
A4TQ
|
postitati 19.06.10 13:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Esimeste lamdade viga näitab ka, see vist ei puutu asjasse. |
Vägagi puutub, tagumistest lambdadest on savi.
|
S4BiT
|
postitati 19.06.10 09:46 |
Jah, kütusefilter küünlad ja kõik sellised asjad on vahetatud. Mingit muud viga peale vigase EGT anduri ei ole küll olnud. Esimeste lamdade viga
näitab ka, see vist ei puutu asjasse.
|
rmm
|
postitati 19.06.10 09:06 |
Kõigepealt vaata, kas veakoode on. Kõrge EGT ei tule mitte vigasest andurist vaid lahjast segust. Kütusefiltrit oled vahetanud?
|
S4BiT
|
postitati 18.06.10 15:58 |
Oleks ma vaid ise selle peale tulnud. Tõepoolest mõni aeg tagasi lahkus üks EGT anduritest, eks ma vahetan selle ära ja näeb siis mis edasi juhtub.
|
rmm
|
postitati 18.06.10 15:21 |
Veakoodid peale seda 230km/h?
Ma arvan, et EGT läheb liiga kõrgeks.
|
S4BiT
|
postitati 13.06.10 11:58 |
Niih, peale rõhulekete eemaldamist auto korraks nagu sõitis väga hästi, aga nüüd tuli see nõksutamine tagasi jälle ja uus asi mis ma avastasin, et
lööb 230km/h fuel cut-i suure plärtsuga. Proovisin päris mitu korda ikka, erinevatel päevadel ka, ja täpselt 230km/h ja pläraki. Äkki nüüd see aitab
midagi uut edasi mõelda, mis võiks mu probleeme tekitada? Ma kaldun nüüd veelgi rohkem selle softi poole, et see on täielik kräpp, mis peale
kirjutati.
|
|