Teema ülevaade |
Zerter
|
postitati 04.01.09 18:06 |
Tahan küll, pane kinni üks.
Asun ise ka Mustamäel. akadeemia tee 7
|
kivialune
|
postitati 04.01.09 12:24 |
Vag kaablit saan mina pakkuda, kui soovid
VAG (siin foorumis)
|
priidik
|
postitati 29.12.08 15:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Zerter
Kas siit see 590.- kaabel sobib. kui kaabel olemas, siis otsid programmi
ikka ju. |
Ilmselt
|
Zerter
|
postitati 29.12.08 12:43 |
Kas 1999 aasta S4 on ka Check engine tulukese võimalus?
|
Zerter
|
postitati 26.12.08 20:45 |
Aga jah, millest see tingitud võib olla, et aju ei saada isegi mitte impulsse?
|
Zerter
|
postitati 26.12.08 15:06 |
Kas siit see 590.- kaabel sobib. kui kaabel olemas, siis otsid programmi
ikka ju.
|
priidik
|
postitati 26.12.08 14:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Zerter
Juhet tahaks järele küll, oleks isegi nõus soetama, aga missugune sinna läheb, kas see 409.1 läheb?
|
See kas 409.1 sobib, ei sõltu autost vaid programmi versiooni (antud juhul siis 409.1) ning kaabli kokkusobivusest.
Ehk maakeeli, kui programm olemas tuleb sul vastav kaabel leida. Keisei-racing müüs neid.
|
Zerter
|
postitati 26.12.08 14:45 |
Impulsse poolidesse ei tule. Eile nagu tuli, aga täna ei tule, mitu korda sai veel üle vaadatud. Juhet tahaks järele küll, oleks isegi nõus soetama,
aga missugune sinna läheb, kas see 409.1 läheb?
Mille järgi aju üldse impulsse saadab? Kas selle nukkvõlli asendianduri?
|
juks11
|
postitati 26.12.08 14:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Ikkagi, veakoodide lugemine aitab.
Samas kui Sa ütlesid, et impulsid tulevad poolidesse, siis peaks ju säde olemas ja seda saab kontrollida ka ju. (keerad pooli maha ja paned mingi
küünla otsa ja proovid)...
Vaata kõik pistikud kapoti all läbi..
Huvitav, kas rihma pealepanekuga midagi mööda ei ole nii võimalik panna, et üks rida ei tööta? |
Muidugi on, samuti võivad ketid valesti olla aga ega esmalt peab alustama diagnostikaga, läbi neti võibki jääda asju huupi pakkuma...
|
MartinCS
|
postitati 26.12.08 14:30 |
Ikkagi, veakoodide lugemine aitab.
Samas kui Sa ütlesid, et impulsid tulevad poolidesse, siis peaks ju säde olemas ja seda saab kontrollida ka ju. (keerad pooli maha ja paned mingi
küünla otsa ja proovid)...
Vaata kõik pistikud kapoti all läbi..
Huvitav, kas rihma pealepanekuga midagi mööda ei ole nii võimalik panna, et üks rida ei tööta?
|
Zerter
|
postitati 26.12.08 14:24 |
Kommutaatorid töötavad mõlemad. Aga asi selles, et aju ei saada impulsse ikkagi. Millest see tingitud võib olla? Üks pool käib samamoodi ikka.
|
Zerter
|
postitati 26.12.08 00:31 |
Eks hommikul vaatab kommukad üle. Palju muidu need maksta võiks? Samas kust seda Vag-com kaablit saaks ja mis versiooni täpsemalt kas kuni 409.1 saab
hakkama?
|
altz1
|
postitati 26.12.08 00:01 |
Pakuks ka kommukat...aga mis puutub VAG-com-i siis bi-turbo S4 omanikul peaks selline asi küll igaksjuhks kindalaekas koguaeg olema
|
MartinCS
|
postitati 25.12.08 22:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Zerter
Veakoode ei tea, kas kuidagi armatuurile on võimalik ka neid kuvada?
Kus see kommutaator asub? |
Kindlasti selle auto puhul on see koht kust alustada. See on kindel tõde. Aga kommutaatoreid on kaks tükki kõrvuti ja kõrvalistujapoolse
mootoriplastiku all nad asuvad. Sealt jooksevad juhtmed poolidesse. Sellised väiksed umb. 5x5x1 cm mustad junnid kus kahes otsas pistikud.
Usun, et saad aru kui ma ütlen, seal ligidal kus kolm kõrvuti jooksvat voolikut on. Seal õhufiltrikospiku juures (äkki olidki kopsiku peale
kinnitatud... ei mäleta täpselt)
Aga rõhutan veelkord- arvuti järgi!! VAG-COM-iga loeb sellel autol juba enamus vead välja, isegi süütepoolide vead. Enne ei tasu üldse pead vaevama
hakata. Kõige lihtsam.
Kui omal proget pole, palu mõnelt kohalikult klubiliselt abi, raudselt saad .
|
Zerter
|
postitati 25.12.08 22:15 |
Veakoode ei tea, kas kuidagi armatuurile on võimalik ka neid kuvada?
Kus see kommutaator asub?
|
MartinCS
|
postitati 25.12.08 22:00 |
Veakoodid?
Pakuks kommukat, kuna 1 kommukas dirigeerib 3-e silindrit. Rohkem ei julge midagi pakkuda
|
Zerter
|
postitati 25.12.08 21:36 |
Lõpuks sai sai mootori tööle, aga ainult juhipoolsed silindrid töötavad. Pihustid sai üle kontrollitud, poolid peaks ka töötama, impulsid tulevad ka
pooli sisse, küünlad kontrollitud, aga töötavad ainult pooled. Milles võib probleem olla?
|