Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
Nõrgad kohad
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Esialgne postitaja inc13[/i] 2,2T mootoril tundub olema suht nõrk koht nukkvõlli rihmaratas... Endal 2 mootorit kummalgi pole see korras.. Kas on see tavaline nähtus kui tõmbab kiilu ära? Mille tagajärg see võiks olla ...liiga kõrged pöörded? [/quote] Ise arvan, et see võib olla tingitud väntvõlli väändevõngetast. Kui sund väändevõnkumised saavad võrdseks oma väändevõnkumistega siis tekib resonants ja miskit peab järele andma, nt. väntvõll pooleks. Kuid ilmselt saab nõrgemaks teguriks hammasrihma ratas ja see läheb katki. Katki võivad minna ka nukkvõllid ja hammasrihm. Väändevõngete summutamiseks kasutatakse nn. demfreid, mis kinnitatakse väntvõlli otsa ( audil on kiilrihma seibi süüdamik selleks, kummist ) Päästaks sellest asjast veel hooratta kergemaks tegemine. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
Nõrgad kohad
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
19.9%
- SQL:
80.1%
]