Lehekülgi: 1 2 |
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.04 17:03
|
|
|
Nõrgad kohad
Kas kellegil on olnud probleeme 2,2 turbo mootori (aby) süütepoolidega?
Kui on siis mis hinnaga need said,jne?
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 19.02.04 17:10
|
|
|
on olnud s4(aan) mootori süütepoolidega. Aasta jooksul neli tükki on läbi läinud - põhjust ei tea.
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.04 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja samru
on olnud s4(aan) mootori süütepoolidega. Aasta jooksul neli tükki on läbi läinud - põhjust ei tea. |
See siis ca 10 000 eeki?
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 19.02.04 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja samru
on olnud s4(aan) mootori süütepoolidega. Aasta jooksul neli tükki on läbi läinud - põhjust ei tea. |
Äkki valed küünlad, vigased piibud
Toomas
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.04 21:10
|
|
|
3b/Aby/Aan Nukkvõlli rihmaratas
2,2T mootoril tundub olema suht nõrk koht nukkvõlli rihmaratas...
Endal 2 mootorit kummalgi pole see korras..
Kas on see tavaline nähtus kui tõmbab kiilu ära?
Mille tagajärg see võiks olla ...liiga kõrged pöörded?
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.04 07:10
|
|
|
Seda polti keerataksegi väga tugevalt kinni, nii umbes meetrise võtmega ja lisaks veel kõik ühendused liimitakse aga ikkagi ei pea see hammasratta
kiil minu autol vastu...
Tigedaks ajab see, et suht odava hammasratta vahetus on ikka päris kirves, kuna terve auto nina tuleb iga kord lahti katkuda...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.04 10:17
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
PS! Kuidas selle hoorattaga jääb mida lubasid paariks päevaks laenata?
|
Saab ...niinagu jutt jäi...
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 11.06.04 11:27
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Nukkvõlli rihmarattaga probleeme ei ole olnud aga vämtvõlli rihmaratast on aasta jooksul juba 4 korda vahetatud.
Nüüd on jälle katki ja saab viies rihmaratas pandud... 
|
A-DATA soovitab(nõuab), et väntvõlli rihmaratas kinnitatakse uute poltidega. Võibolla asi selles...
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 12.06.04 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja inc13
2,2T mootoril tundub olema suht nõrk koht nukkvõlli rihmaratas...
Endal 2 mootorit kummalgi pole see korras..
Kas on see tavaline nähtus kui tõmbab kiilu ära?
Mille tagajärg see võiks olla ...liiga kõrged pöörded? |
Ise arvan, et see võib olla tingitud väntvõlli väändevõngetast. Kui sund väändevõnkumised saavad võrdseks oma väändevõnkumistega siis tekib
resonants ja miskit peab järele andma, nt. väntvõll pooleks. Kuid ilmselt saab nõrgemaks teguriks hammasrihma ratas ja see läheb katki. Katki võivad
minna ka nukkvõllid ja hammasrihm.
Väändevõngete summutamiseks kasutatakse nn. demfreid, mis kinnitatakse väntvõlli otsa ( audil on kiilrihma seibi süüdamik selleks, kummist )
Päästaks sellest asjast veel hooratta kergemaks tegemine.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 03.07.04 13:01
|
|
|
Vastus ühene. Nukvõlli otsas ei hoia ratast kiil vaid otsa polt.
24võtmega (mina olen tavaliselt peale võlli paigaldamist nukvõllist vene torutangidega kinni võtnud ja 24 padruniga poldi kinni pingutanud.)
Seejärel paigaldan rihma. (mõnel VW nukkvõllil ei olegi kiilu on koonus ots)
Kui kellegil on ilma kiiluta nukkvõlli otsa rihma rattaid OSTAKS ÄRA ERITI OODATUD S-4/S-6
Olen ennegi kiile keevitades restaureerinud ja seni peavad.
Zaana@hot.ee
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.07.04 13:10
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja forsin
vastus ühene nukvõlli otsas ei hoia ratast kiil vaid otsa polt 24võtmega kui kellegil on ilma kiiluta nukkvõlli otsa rihma rattaid OSTAKS ÄRA ERITI
OODATUD S-4/S-6 olen ennegi neid korda teind seni peavad.
Zaana@hot.ee |
Polt hoiab teda piki telge liikumast, kiil takistab võlli otsas pöörlemist. Kuidas see asi ilma kiiluta välja näeks? Vägistatakse poldiga nii kõvasti
kinni, et pole kiilu vajagi?
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 28.08.04 15:59
|
|
|
Juba viies rihmaseib/hooratas väntvõlli otsas.
Kas ostsid avariilise auto saksast mille pauk oli vända otsa ära löönud????????
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 02.03.05 05:13
|
|
|
Ostes S4 pead arvestama järgmiste detailide vahetusega:
Esimesed õõtshoovad(Paremal juhul piisab pukside vahetusest)
Esimesed pooltelje kattekummid.
Esiamordid
Tagumiste õõtsade eesmised ja sisemised puksid.
Tagumised reguleer vardad.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 02.03.05 05:57
|
|
|
Kindlasti tuleks kontrollida esipidurikettaid, eriti "ufode" puhul ja välja laskekollektorit, et ei oleks liiga pragusid täis (väike pragu seal
üldjuhul on). S4 -jal ja S6-l eriti suuri erinevusi käiguosas ei ole. Aga targem on lasta auto üle vaadata mõnel autoremondiettevõttel, kes sellist
autot ei näe mitte esimest korda.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.03.05 06:24
|
|
|
Kindlasti tasub suuremat tähelepanu pöörata pidurivoolikutele, esisilla poolraami puksidele ( mis on enamustel katki! )
PS! Ei tasu "rimakat" osta, vastasel korral maksad ennast hiljem remontimise näol "sodiks", pigem vaata korralikult ostetav isend üle ja mõtle!
|
|
|
Cyberlord
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 TDI 2011
|
postitati 05.04.05 12:49
|
|
|
vabandust, et vana teemat torgin aga käisin just Revalis ostueelset kontrolli ühele 92a S4`ale tegemas ja tulemus oli selline:
Vasaku õõtshoova sisemine puks lahti
Parem õõtshoob suure lõtkuga
Lisa veepump lekib jahutusvedeliku
Tagumise diffri parem simmerling lekib õli
Parem tagumine piduri kelk kinni
Tagumise õõtshoova esimesed puksid lahtised
Ilma tööta tuli summa ~8k kanti.
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.05 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cyberlord
vabandust, et vana teemat torgin aga käisin just Revalis ostueelset kontrolli ühele 92a S4`ale tegemas ja tulemus oli selline:
Vasaku õõtshoova sisemine puks lahti
Parem õõtshoob suure lõtkuga
Lisa veepump lekib jahutusvedeliku
Tagumise diffri parem simmerling lekib õli
Parem tagumine piduri kelk kinni
Tagumise õõtshoova esimesed puksid lahtised
Ilma tööta tuli summa ~8k kanti. |
See pole eriti hull, sai ise lastud üht S4 seal ülevaadatud ja sain kokku vigu ca 30k eest. Need ülalloetletud vead on suht lihtsalt ja palju
odavamalt kõrvaldada võimalik.
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
rands005
huviline
Registreerunud 07.11.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4
|
postitati 18.04.05 05:30
|
|
|
Tagumise tifri simmerring lekib.Olen endal selle vea niimodi kõrvaldanud et pingutasinlihtsalt vedru rõngast ja oligi nii lihtne.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 20.05.05 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rax
põhiviga on S4 puhul ostmata jätmine |
On üks parimaid sõidunautijate autosid
-parim juhitavus teel püsivus
-mugav
- sõidad nagu tava audiga aga vajutades tekib turbo minek
kulutades ainult siis rohkem bentsu ja mitte nagu ameeriklased kes rüüpavad koguaeg palju.
-aga on üks miinus natuke peab oskama rooli keerata kui vajutad liiga palju pedaali ja turbo paneb kõik neli paput kraapima. olen ennegi mõne sellise
romu jupideks ostnud.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.06 11:34
|
|
|
nõrgad kohad 2
Mida kontrollida saab lihtsalt:
1. bypass (sellest võib mõne järelduse teha);
2. turbo (lõdvik maha, lõtku ja õli kontrollida);
3. võiks sooja mootoriga mõõta kompressiooni;
4. käikudega mängida (otsida vigu vedavatelt mehhanismidest);
5. kontrolli õli karteris (mis värvi ja kui palju);
6. kontrolli kõikide lisade toimivust (el. aknad jne);
7. katsu istmete polstreid;
8. loe veakoode. Kustuta, sõida ja loe uuesti;
9. umbes 60km/h vingerda teel suurelt ja kuula, kas kuskilt hakkab undama (arvatavasti rattalaager siis);
10. roni auto alla (kanal, tõstuk). Kontrolli tagadifrit, käimarit ja karterit. Kas on puhtad, kuivad. Kontrolli ka summutajat;
11. sõida halval teel ja kuula kust koliseb;
12. pidurid - sõida, pidurda. Kontrolli klotse ja kettaid;
13. hinda üldist seisukorda (värvi kahjustused, uste liikuvused, auto puhtus, kapoti alune, pagass).
Esialgu rohkem meelde ei tule.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
wussup
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007
|
postitati 27.02.06 17:44
|
|
|
s4 2.2t süütepool
kas võib kahtlustada, et süütepool on surnud, kui viies pütt ainukesena ei löö. Kontrollisin nii nagu oskasin st. proovisin kõik küünlaga läbi, kuid
ainukesena ei löönud viies.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.06 17:52
|
|
|
kahtlustada võib loomulikult, aga ...
... kontrollida võid ka kommutaatorit. Endal oli täpselt sama jama, ainult, et 3-s ei töötanud, lõpuks sai ühel kommukal pistikud ringi tõstetud ja
asi töötas jälle.
piipe proovisid ümber tõsta?
|
|
|
wussup
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007
|
postitati 27.02.06 18:06
|
|
|
Piipe proovisin tõsta kuid ei mõjunud. Muus asjas suht roheline, kas kommutaatorid need mis plastkaitse all peidus ja kuis peaks neid proovima( ümber
tõstma )
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |