Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Nõrgad kohad (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 5086)
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.04 18:03 Tsiteeri
Nõrgad kohad



Kas kellegil on olnud probleeme 2,2 turbo mootori (aby) süütepoolidega?
Kui on siis mis hinnaga need said,jne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.02.04 18:10 Tsiteeri


on olnud s4(aan) mootori süütepoolidega. Aasta jooksul neli tükki on läbi läinud - põhjust ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.04 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
on olnud s4(aan) mootori süütepoolidega. Aasta jooksul neli tükki on läbi läinud - põhjust ei tea.


See siis ca 10 000 eeki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 19.02.04 21:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
on olnud s4(aan) mootori süütepoolidega. Aasta jooksul neli tükki on läbi läinud - põhjust ei tea.


Äkki valed küünlad, vigased piibud:(


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.04 22:10 Tsiteeri
3b/Aby/Aan Nukkvõlli rihmaratas



2,2T mootoril tundub olema suht nõrk koht nukkvõlli rihmaratas...
Endal 2 mootorit kummalgi pole see korras..

Kas on see tavaline nähtus kui tõmbab kiilu ära?
Mille tagajärg see võiks olla ...liiga kõrged pöörded?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.04 07:49 Tsiteeri


Nukkvõlli rihmarattaga probleeme ei ole olnud aga vämtvõlli rihmaratast on aasta jooksul juba 4 korda vahetatud.

Nüüd on jälle katki ja saab viies rihmaratas pandud... :(

PS! Kuidas selle hoorattaga jääb mida lubasid paariks päevaks laenata? :)


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 11.06.04 07:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer

Nüüd on jälle katki ja saab viies rihmaratas pandud... :(



Keskmine polt tuleks keerata 450Nm:o, vastava rakise abil 350Nm


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.04 08:10 Tsiteeri


Seda polti keerataksegi väga tugevalt kinni, nii umbes meetrise võtmega ja lisaks veel kõik ühendused liimitakse aga ikkagi ei pea see hammasratta kiil minu autol vastu...

Tigedaks ajab see, et suht odava hammasratta vahetus on ikka päris kirves, kuna terve auto nina tuleb iga kord lahti katkuda...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.04 11:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
PS! Kuidas selle hoorattaga jääb mida lubasid paariks päevaks laenata? :)


Saab ...niinagu jutt jäi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 11.06.04 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Nukkvõlli rihmarattaga probleeme ei ole olnud aga vämtvõlli rihmaratast on aasta jooksul juba 4 korda vahetatud.

Nüüd on jälle katki ja saab viies rihmaratas pandud... :(



A-DATA soovitab(nõuab), et väntvõlli rihmaratas kinnitatakse uute poltidega. Võibolla asi selles...;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 12.06.04 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja inc13
2,2T mootoril tundub olema suht nõrk koht nukkvõlli rihmaratas...
Endal 2 mootorit kummalgi pole see korras..

Kas on see tavaline nähtus kui tõmbab kiilu ära?
Mille tagajärg see võiks olla ...liiga kõrged pöörded?


Ise arvan, et see võib olla tingitud väntvõlli väändevõngetast. Kui sund väändevõnkumised saavad võrdseks oma väändevõnkumistega siis tekib resonants ja miskit peab järele andma, nt. väntvõll pooleks. Kuid ilmselt saab nõrgemaks teguriks hammasrihma ratas ja see läheb katki. Katki võivad minna ka nukkvõllid ja hammasrihm.
Väändevõngete summutamiseks kasutatakse nn. demfreid, mis kinnitatakse väntvõlli otsa ( audil on kiilrihma seibi süüdamik selleks, kummist )
Päästaks sellest asjast veel hooratta kergemaks tegemine.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 03.07.04 14:01 Tsiteeri


Vastus ühene. Nukvõlli otsas ei hoia ratast kiil vaid otsa polt.
24võtmega (mina olen tavaliselt peale võlli paigaldamist nukvõllist vene torutangidega kinni võtnud ja 24 padruniga poldi kinni pingutanud.)
Seejärel paigaldan rihma. (mõnel VW nukkvõllil ei olegi kiilu on koonus ots)
Kui kellegil on ilma kiiluta nukkvõlli otsa rihma rattaid OSTAKS ÄRA ERITI OODATUD S-4/S-6
Olen ennegi kiile keevitades restaureerinud ja seni peavad.
Zaana@hot.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.07.04 14:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja forsin
vastus ühene nukvõlli otsas ei hoia ratast kiil vaid otsa polt 24võtmega kui kellegil on ilma kiiluta nukkvõlli otsa rihma rattaid OSTAKS ÄRA ERITI OODATUD S-4/S-6 olen ennegi neid korda teind seni peavad.
Zaana@hot.ee

Polt hoiab teda piki telge liikumast, kiil takistab võlli otsas pöörlemist. Kuidas see asi ilma kiiluta välja näeks? Vägistatakse poldiga nii kõvasti kinni, et pole kiilu vajagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 28.08.04 16:59 Tsiteeri


Juba viies rihmaseib/hooratas väntvõlli otsas.
Kas ostsid avariilise auto saksast mille pauk oli vända otsa ära löönud????????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 02.03.05 06:13 Tsiteeri


Ostes S4 pead arvestama järgmiste detailide vahetusega:

Esimesed õõtshoovad(Paremal juhul piisab pukside vahetusest)
Esimesed pooltelje kattekummid.
Esiamordid
Tagumiste õõtsade eesmised ja sisemised puksid.
Tagumised reguleer vardad.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 02.03.05 06:57 Tsiteeri


Kindlasti tuleks kontrollida esipidurikettaid, eriti "ufode" puhul ja välja laskekollektorit, et ei oleks liiga pragusid täis (väike pragu seal üldjuhul on). S4 -jal ja S6-l eriti suuri erinevusi käiguosas ei ole. Aga targem on lasta auto üle vaadata mõnel autoremondiettevõttel, kes sellist autot ei näe mitte esimest korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.03.05 07:24 Tsiteeri


Kindlasti tasub suuremat tähelepanu pöörata pidurivoolikutele, esisilla poolraami puksidele ( mis on enamustel katki! )
PS! Ei tasu "rimakat" osta, vastasel korral maksad ennast hiljem remontimise näol "sodiks", pigem vaata korralikult ostetav isend üle ja mõtle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cyberlord
huviline



Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3.0 TDI 2011

postitati 05.04.05 13:49 Tsiteeri


vabandust, et vana teemat torgin aga käisin just Revalis ostueelset kontrolli ühele 92a S4`ale tegemas ja tulemus oli selline:

Vasaku õõtshoova sisemine puks lahti

Parem õõtshoob suure lõtkuga

Lisa veepump lekib jahutusvedeliku

Tagumise diffri parem simmerling lekib õli

Parem tagumine piduri kelk kinni

Tagumise õõtshoova esimesed puksid lahtised


Ilma tööta tuli summa ~8k kanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alr
huviline



Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.05 14:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cyberlord
vabandust, et vana teemat torgin aga käisin just Revalis ostueelset kontrolli ühele 92a S4`ale tegemas ja tulemus oli selline:

Vasaku õõtshoova sisemine puks lahti

Parem õõtshoob suure lõtkuga

Lisa veepump lekib jahutusvedeliku

Tagumise diffri parem simmerling lekib õli

Parem tagumine piduri kelk kinni

Tagumise õõtshoova esimesed puksid lahtised


Ilma tööta tuli summa ~8k kanti.


See pole eriti hull, sai ise lastud üht S4 seal ülevaadatud ja sain kokku vigu ca 30k eest. Need ülalloetletud vead on suht lihtsalt ja palju odavamalt kõrvaldada võimalik.


2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rands005
huviline



Registreerunud 07.11.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 18.04.05 06:30 Tsiteeri


Tagumise tifri simmerring lekib.Olen endal selle vea niimodi kõrvaldanud et pingutasinlihtsalt vedru rõngast ja oligi nii lihtne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 20.05.05 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rax
põhiviga on S4 puhul ostmata jätmine


On üks parimaid sõidunautijate autosid
-parim juhitavus teel püsivus
-mugav
- sõidad nagu tava audiga aga vajutades tekib turbo minek
kulutades ainult siis rohkem bentsu ja mitte nagu ameeriklased kes rüüpavad koguaeg palju.

-aga on üks miinus natuke peab oskama rooli keerata kui vajutad liiga palju pedaali ja turbo paneb kõik neli paput kraapima. olen ennegi mõne sellise romu jupideks ostnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.06 12:34 Tsiteeri
nõrgad kohad 2



Mida kontrollida saab lihtsalt:
1. bypass (sellest võib mõne järelduse teha);
2. turbo (lõdvik maha, lõtku ja õli kontrollida);
3. võiks sooja mootoriga mõõta kompressiooni;
4. käikudega mängida (otsida vigu vedavatelt mehhanismidest);
5. kontrolli õli karteris (mis värvi ja kui palju);
6. kontrolli kõikide lisade toimivust (el. aknad jne);
7. katsu istmete polstreid;
8. loe veakoode. Kustuta, sõida ja loe uuesti;
9. umbes 60km/h vingerda teel suurelt ja kuula, kas kuskilt hakkab undama (arvatavasti rattalaager siis);
10. roni auto alla (kanal, tõstuk). Kontrolli tagadifrit, käimarit ja karterit. Kas on puhtad, kuivad. Kontrolli ka summutajat;
11. sõida halval teel ja kuula kust koliseb;
12. pidurid - sõida, pidurda. Kontrolli klotse ja kettaid;
13. hinda üldist seisukorda (värvi kahjustused, uste liikuvused, auto puhtus, kapoti alune, pagass).

Esialgu rohkem meelde ei tule.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wussup
huviline



Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007

postitati 27.02.06 18:44 Tsiteeri
s4 2.2t süütepool



kas võib kahtlustada, et süütepool on surnud, kui viies pütt ainukesena ei löö. Kontrollisin nii nagu oskasin st. proovisin kõik küünlaga läbi, kuid ainukesena ei löönud viies.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.06 18:52 Tsiteeri


kahtlustada võib loomulikult, aga ...
... kontrollida võid ka kommutaatorit. Endal oli täpselt sama jama, ainult, et 3-s ei töötanud, lõpuks sai ühel kommukal pistikud ringi tõstetud ja asi töötas jälle.

piipe proovisid ümber tõsta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wussup
huviline



Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007

postitati 27.02.06 19:06 Tsiteeri


Piipe proovisin tõsta kuid ei mõjunud. Muus asjas suht roheline, kas kommutaatorid need mis plastkaitse all peidus ja kuis peaks neid proovima( ümber tõstma )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]