Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
2.2T 20v kolvirõngad
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] [quote][i]Algselt postitas: cilaper[/i] Korras mootori rõhud oleksid siis 13? Või isegi kõrgemad? [/quote] Väga heas korras mootor on minu meelest ca 11.5 +/-0.5 bari juures. J6uvanker elab teises maailmas, ära pane tema juttu tähele ;) No hard feelings Kristjan edit: Nii ja see kompressioon ei näita veel täit t6tt mootori tiheduse kohta. Palju olulisem on näiteks "Leak down",traditsiooniliste r6ngastega mootor, kus leke on kuni 10% ,on väga heas korras mootor. Siingi pole isegi 20-30% leke veel katastroof, palju olulisem oleks, et k6ikide silindrite näidud oleks v6imalikult sarnased. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
2.2T 20v kolvirõngad
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
19.9%
- SQL:
80.1%
]