Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 28.03.09 04:43
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Hmm... tekib tegelikult küsimus, et kas ajust üldse bensiinipumba releele juhtsignaal tuleb, kui Halli anduri signaali puudumise tõttu säde puudub?

Tsitaat:
Algselt postitas: kcl
Säde on ,kütus on aga tööle ei lähe vaid ujutab kohe küünlad üle.

genekas

 postitati 28.03.09 01:01
Hmm... tekib tegelikult küsimus, et kas ajust üldse bensiinipumba releele juhtsignaal tuleb, kui Halli anduri signaali puudumise tõttu säde puudub? Endal on kunagi nii juhtunud, et Halli anduri probleemidest tulenevalt lisaks sädeme puudumisele ei lülitunud pump ka taha ehk siis kõik oli "surnud".

Üks võimalus võib olla veel selline, et ajus on signaalid paigas, aga süütepooli ahelas on midagi nihu...
jõuvanker

 postitati 20.03.09 17:57
Vaata igaksjuhuks ennem üle vändamärgid kui tõttad uue hallianduri järgi, viga võib hoopis peituda vales ajastuse võllide suhtes.;)
kcl

 postitati 20.03.09 16:26
Kallid töökaaslased üllatasid täna ja muretsesid vag-com kaabli. Esimese hooga vurises ajust terve hunnik veakoode. Nende elimineerimisel ja uuesti proovimisel jäi sõelale siiski üks ning ikka see mida esmalt kahtlustatud sai ,ehk siis halliandur.Loodan ,et hallika vahetamisel jamad kaovad ja saab jälle linna peale boostima minna :)

Tänan omaltpoolt kõiki vastajaid ja abistajaid!
Kaspar
kcl

 postitati 19.03.09 19:19
Ärge näkku lööge,kuna pole ikka veel jõudnud vag com kaablit osta aga täna igavusest natuke nokitsesin jälle s-i kallal ja sain ta mingi ime läbi lõpuks käima. Segu on aga igast asendist meeletult rikas ja puterdab.Kiirendades on penapilv järel ,edasi ei käi ning gaasi maha lastes sureb välja.
Järgmise kuu alguses püüan raali taha masina saada,seni on aga igasugused spekulatsioonid oodatud :)

Kaspar
jõuvanker

 postitati 12.03.09 08:10
Juhe järgi, saad edasi mõelda, vigasid võib mitmeid olla, niisama, lambist ei soovita juppe uute vastu vahetama hakata, lootuses, et ehk joppab ja saab käima.
kcl

 postitati 11.03.09 22:15
Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Bensiini regulaatoriga ei juhtundud miskit? Vaakumiga? Kui küte ja säde olemas on siis mitte käivitumine tuleneb nende ebaõigest "kohtumisest" või ebaõigetest kogustest, bensiini palju, säde nõrk...
Järjekord on kindlasti õige? Kirjelda seda õige olemist... Mis suunas ringiratast mis numbriga juhtmed lähevad?


Regulaatorit ja vaakumit pole torkinud. Silma järgi on ilus erksinine säde kõikidel silindritel.
Järjekord peaks ju olema 1,2,4,5,3!? Või olen millestki valesti aru saanud?
outlaw

 postitati 11.03.09 21:41
Bensiini regulaatoriga ei juhtundud miskit? Vaakumiga? Kui küte ja säde olemas on siis mitte käivitumine tuleneb nende ebaõigest "kohtumisest" või ebaõigetest kogustest, bensiini palju, säde nõrk...
Järjekord on kindlasti õige? Kirjelda seda õige olemist... Mis suunas ringiratast mis numbriga juhtmed lähevad?
kcl

 postitati 11.03.09 21:33
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Süütejärjekord kindlasti õige?


Süütejärjekord on kindlasti õige(kontrollitud korduvalt)
kcl

 postitati 11.03.09 21:32
Eks ma uurin seda soo tänava diagnosti siis kui lähiajal ise sellest kotermannist jagu ei saa.
Tänud Eero.
Lisaks veel sellise asja ,et auto käivitub korraks juhul kui peale suurt käiamist pihustid tagant ära võtta.
altz1

 postitati 11.03.09 21:32
Süütejärjekord kindlasti õige?
kcl

 postitati 11.03.09 21:14
Jagajakaas sai õigesti.
Jagaja jäi märki.
Hallika pistik/juhtmed on korralikud(eelmine auto omanik on neid juba korra vahetanud)
Küünlad on originaalid ja tutikad.
Küünlavahed ei ole kontrollitud.( Vanade küünaldega ka ei tööta)
Mingeid muid toiminguid ei teinud.
Eero

 postitati 11.03.09 21:12
Hallikas sai sellel autol viimati tutika vastu vahetatud ja hallika vea puhul ei olnud autol ka sädet.
Hallikal vahetasin ära ka juhtmed, klemmid sai forssist tutikad sinna ja ilusti isoleeritud - tegin hallika juhtmele vahele klemmid, et oleks võimalik hallika signaali lihtsamini jälgida.

Küünlad vahetasin sellel autol viimati 2006 oktoobris, peale mida nad jõudsid ~10k km sõita, ei usu, et neil midagi viga oleks pidanud olema, küünlajuhtmed olid tõesti kahtlased ja nende vahetus oli mõistlik.

Vigadeotsinguks soovitaks ma sul stock aju osta, nagu tegin seda mina. See jp tuningu tsipp ei lase veakoodidele vag-com kaabliga otse ligi, ainult vwtooliga oli võimalik infot lugeda.

Kui ise hakkama ei saa, siis julgen soo tänava autodiagnosti soovitada, neile on see auto tuttav ja elektriprobleemid on seal enamasti lahenduse saanud.
outlaw

 postitati 11.03.09 20:42
Jagajakaas sai õigesti tagasi?
Jagaja jäi märki?
Hallika pistik/juhtmed korralikud?
Küünlad orginaalid?
Küünlavahed kontrollitud? Ka uued vajavad kontrollimist!
Kõigis küünaldes oli säde olemas?
Juhtmed said töötava auto pealt ;)
Mingeid muid toiminguid ei teinud?
jõuvanker

 postitati 11.03.09 20:20
Võib halliandur, kuid esmalt viska kaabel järgi, et vigasid vaadata.
kcl

 postitati 11.03.09 20:18
Tere jälle :)

Rõhualas oli vahelejätmisi ja sai küünlad ja juhtmed ära vahetatud. Enne asjade vahetust masin töötas, pärast enam mitte. Säde on ,kütus on aga tööle ei lähe vaid ujutab kohe küünlad üle. Küünlad on originaalid ja samuti juhtmed.Mõtlesin ,et ehk sain siis praakkauba ja vahetasin vanad asjad tagasi aga oh üllatust kui nendega ka masin enam ei töötanud.
Pea laiali otsas ja ei tea mida nüüd edasi teha.Veakoode pole veel ajust lugenud.
Kas halliandur võib sellist anomaaliat põhjustada?
Peale jagaja kaane ja vahetatavate asjade ei näppinud midagi.

Ettetänades,
Kaspar

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]