Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 04.07.06 20:29
transmissiooniõli mootoris lisandiks???

Transmissiooniõli, olgu kasvõi täissünteetiline, ei kõlba mootorisse juba sellepärast, et ei ole mõeldud töötama sellistes tingimustes (eeskätt temperatuur) - ja selle põlemisjääkide jms mõjust parem ei räägigi...
forsin

 postitati 19.06.06 21:10
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
minul tekkis tiks, alati ja ainult "peenestamise" järel.
see on vastas suunaline probleem.
klapi vahe liiga suur (või hüdrokas juba vedel =näitab liiga madalat õli survet)
Pööretega ja kehvema õli või õli surve tulemusena vajus hüdrokas kokku (peenestades )

Ma olen küll teistmoodi mõtlemisega et seal kus lõppeb mootori õlide kvaliteet sealt alles algavad transmissioon õlide kvaliteet (jutt ainult täissünt õlidest)
mina kasutan lisandiks arvaku teised mida tahavad.
võin ka paljude faktidaga asja tõestada et päästis. on jutuks olnud kuskil õli teemas.
forsin

 postitati 19.06.06 21:04
Mootor sai liiga hea õli, mis tõi välja ebatäpse klappide tegija töö.
Lühidalt üks klap on ilma klapi vaheta.
vedelate junnidega tõukurid suudavad vaikselt töötada (kuid ei ava korralikult klappe) üli kõva junniga hüdroka sees peaks klapi vahe olema sisse 0,15 ja välja 0,30 siis kaob su probleem= meh tõukuri vahe.
Mida ütleb tehas klapi vahekohta ei tea kui on tegu väga kuuma saava mootoriga siis võiks välja olla 0,35 sellist vahet vajab minu moto (minul õli surve 3,5 -> 7,0 tühikäigul 2,0 -> 3,5)
mulk

 postitati 19.06.06 16:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Nimelt siis selline probleem, et kui mootor on soojaks läinud, tuleb mootorisse tõukuri tiks sisse. Külmast peast kõik ok. Tekkis see peale mootoriõli ja filtri vahetust. Õliks Valvoline Raicing VR1 10W-60.

Kas võib probleem õlifiltris olla?


Ei, õlifilter ei vähenda õli viskoosust. Ummistudes näitab rõhukell madalat rõhku, kuna osa õlist ja rõhust läheb sellest umbes filtrist mööda, tegelik rõhk saaledel aga säilib.
Ei oska muud soovitada, kui seda, et proovi näiteks LM 10W-60 või Castrol 10w-60 õli, minul kadus LM´i kasutama hakates tiks, mis tekkis alati ja ainult "peenestamise" järel.
Jürarrak

 postitati 19.06.06 15:51
Nimelt siis selline probleem, et kui mootor on soojaks läinud, tuleb mootorisse tõukuri tiks sisse. Külmast peast kõik ok. Tekkis see peale mootoriõli ja filtri vahetust. Õliks Valvoline Raicing VR1 10W-60.

Kas võib probleem õlifiltris olla?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 22.1% - SQL: 77.9%]