Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,2 20VT 3B tiks mootoris (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2220)
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 19.06.06 15:51 Tsiteeri
2,2 20VT 3B tiks mootoris



Nimelt siis selline probleem, et kui mootor on soojaks läinud, tuleb mootorisse tõukuri tiks sisse. Külmast peast kõik ok. Tekkis see peale mootoriõli ja filtri vahetust. Õliks Valvoline Raicing VR1 10W-60.

Kas võib probleem õlifiltris olla?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 19.06.06 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Nimelt siis selline probleem, et kui mootor on soojaks läinud, tuleb mootorisse tõukuri tiks sisse. Külmast peast kõik ok. Tekkis see peale mootoriõli ja filtri vahetust. Õliks Valvoline Raicing VR1 10W-60.

Kas võib probleem õlifiltris olla?


Ei, õlifilter ei vähenda õli viskoosust. Ummistudes näitab rõhukell madalat rõhku, kuna osa õlist ja rõhust läheb sellest umbes filtrist mööda, tegelik rõhk saaledel aga säilib.
Ei oska muud soovitada, kui seda, et proovi näiteks LM 10W-60 või Castrol 10w-60 õli, minul kadus LM´i kasutama hakates tiks, mis tekkis alati ja ainult "peenestamise" järel.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 19.06.06 21:04 Tsiteeri


Mootor sai liiga hea õli, mis tõi välja ebatäpse klappide tegija töö.
Lühidalt üks klap on ilma klapi vaheta.
vedelate junnidega tõukurid suudavad vaikselt töötada (kuid ei ava korralikult klappe) üli kõva junniga hüdroka sees peaks klapi vahe olema sisse 0,15 ja välja 0,30 siis kaob su probleem= meh tõukuri vahe.
Mida ütleb tehas klapi vahekohta ei tea kui on tegu väga kuuma saava mootoriga siis võiks välja olla 0,35 sellist vahet vajab minu moto (minul õli surve 3,5 -> 7,0 tühikäigul 2,0 -> 3,5)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 19.06.06 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
minul tekkis tiks, alati ja ainult "peenestamise" järel.
see on vastas suunaline probleem.
klapi vahe liiga suur (või hüdrokas juba vedel =näitab liiga madalat õli survet)
Pööretega ja kehvema õli või õli surve tulemusena vajus hüdrokas kokku (peenestades )

Ma olen küll teistmoodi mõtlemisega et seal kus lõppeb mootori õlide kvaliteet sealt alles algavad transmissioon õlide kvaliteet (jutt ainult täissünt õlidest)
mina kasutan lisandiks arvaku teised mida tahavad.
võin ka paljude faktidaga asja tõestada et päästis. on jutuks olnud kuskil õli teemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.07.06 20:29 Tsiteeri


transmissiooniõli mootoris lisandiks???

Transmissiooniõli, olgu kasvõi täissünteetiline, ei kõlba mootorisse juba sellepärast, et ei ole mõeldud töötama sellistes tingimustes (eeskätt temperatuur) - ja selle põlemisjääkide jms mõjust parem ei räägigi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]