Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UFO pidurid -> UrS4/S6 ketaspiduriteks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Tige Kala[/i] [quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: antsu[/i] Ise lasin panna 10V silla 20v avandile alla.. Püstakud tuli ära vahetada st kogu sild 10v oma alla ja mingit raskust seal rohkem polegi. [/quote]kui veel vanast ajast õieti mäletan siis sobis mõlema püstaku külge kahekolviga sadul kasutusel B4 quattrol ja V6 motoga. ja saab tõeliselt hea pidurdus jõu ainult vanu vent kettaid hakkab kuluma sest need on väga kerged S6 ketastega võrreldes Mull on mõlemaid püstakuid ja sadulaid võin üle vaadata ja meelde tuletada. [/quote] 20V mootoritega varustatud B3 keredel on ka ees need kahe kolviga sadulad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
UFO pidurid -> UrS4/S6 ketaspiduriteks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
26.7%
- SQL:
73.3%
]