Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: UFO pidurid -> UrS4/S6 ketaspiduriteks (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 8934)
M-Tuning
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: wannabe Mugen

postitati 18.04.06 11:00 Tsiteeri
UFO pidurid -> UrS4/S6 ketaspiduriteks



Huvitab siis sellise asja võimalikkus ja mis täpselt swapiks vaja läheb?
Kas on võimalik 1:1 ringi visata püstakud jne.

Jaanus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.06 11:17 Tsiteeri


Ise lasin panna 10V silla 20v avandile alla.. Püstakud tuli ära vahetada st kogu sild 10v oma alla ja mingit raskust seal rohkem polegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10

postitati 18.04.06 12:33 Tsiteeri


tegelen praegu. s6 piduri kompl.. olemas kui tehtud eks siis ütlen mis ja kuidas teha tuleb:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 18.04.06 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Ise lasin panna 10V silla 20v avandile alla.. Püstakud tuli ära vahetada st kogu sild 10v oma alla ja mingit raskust seal rohkem polegi.
kui veel vanast ajast õieti mäletan siis sobis mõlema püstaku külge kahekolviga sadul kasutusel B4 quattrol ja V6 motoga. ja saab tõeliselt hea pidurdus jõu ainult vanu vent kettaid hakkab kuluma sest need on väga kerged S6 ketastega võrreldes
Mull on mõlemaid püstakuid ja sadulaid võin üle vaadata ja meelde tuletada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 18.04.06 23:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Ise lasin panna 10V silla 20v avandile alla.. Püstakud tuli ära vahetada st kogu sild 10v oma alla ja mingit raskust seal rohkem polegi.
kui veel vanast ajast õieti mäletan siis sobis mõlema püstaku külge kahekolviga sadul kasutusel B4 quattrol ja V6 motoga. ja saab tõeliselt hea pidurdus jõu ainult vanu vent kettaid hakkab kuluma sest need on väga kerged S6 ketastega võrreldes
Mull on mõlemaid püstakuid ja sadulaid võin üle vaadata ja meelde tuletada.


20V mootoritega varustatud B3 keredel on ka ees need kahe kolviga sadulad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.06 14:02 Tsiteeri


Endalgi sama värk mõttes, et mida teha ufokatega....hakkavad sammuti end ammendama ja saada pole uusi eriti mõistliku hinnaga kuskilt. Aga taga oma V8 on juba 200 20V ventileeritav ketas aga ees on endiselt ufo. Tagumine läks üks ühele. Mingi pisike erinevus oli aga ei mäleta enam. Sai suhtsalt sinna varem sobitatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 11.05.06 06:58 Tsiteeri


Mis teil nende ufode vastu on? Kavatsen enda omad küll korda teha. Ei kahtlegi, et nad hakkavad paremini pidurdama. Rem komplektid külge ja vaatame mis saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.06 07:23 Tsiteeri


mu autol kah ufod siis.
vahetasin klotsid ja kettad ära...
ja no pidurdamisel määrab ainult rehvi pidamine, mitte ühtegi sõna ei ole pidurite pidurdusjõu kohta öelda
kui ikka pidamist on, ja isuga pidurdada, siis oled nagu kännu taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ellar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ 20V

postitati 11.05.06 08:57 Tsiteeri


Ufod näevad lihtsalt väga rõvedad välja valuvelje tagant . Inimesed küsivad koguaeg mis kuradi asjad sul seal on :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.06 15:58 Tsiteeri


Tuttav tunne, küsivad jah :)

Mul on vaja S4le S6 pidureid ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.06 16:15 Tsiteeri


daah..siis tuleb salapärane nägu pähe teha ja rääkida raketitehnoloogiast ja kuu peal käimisest:D
Tegelt pole väga hull midagi. Kettad on kõige kallimad osad..revali väljamüügikas oli vist 2400.- tk. Samas on ju meil klubi kaudu saada neid ka tiba soodsamalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.06 16:58 Tsiteeri


Ufod on head pidurid....kestavad hästi ja on ühed võimsamad audidel. Ega neid asjata välja ei mõeldud s dele ja V 8 le...200 kaasa arvatud. Mis aga väljanägemisse puutub siis osta endale mitte hõreda kodaraga velg. Siis ei paista ta välja. Mind ennast ei häiri kuna meeldivad massiivsed German look veljed...mitte nagu Koseikad:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
xTc
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.05
Kasutaja on eemal

Auto: A90-10VTQ

postitati 04.04.07 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Kettad on kõige kallimad osad..revali väljamüügikas oli vist 2400.- tk. Samas on ju meil klubi kaudu saada neid ka tiba soodsamalt.
Tere Tõstaks teema üles veel. Et siis kust kohast tuleb hind 2400.- tk :D
ise revalist küsisin siis öeldi 5990.-tk
kas keegi teab kust saaks neid odavamalt?


Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 04.04.07 11:39 Tsiteeri


Sai just UFO'd ümber tehtud. S4 supportite peale, A8 kettad(kõik jupid uued). Projekti maksumus u. 30k.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.07 22:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Sai just UFO'd ümber tehtud. S4 supportite peale, A8 kettad(kõik jupid uued).


räägid vähe täpsemalt, mis varuosasi vaja on, pildimatejali vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10

postitati 08.04.07 07:54 Tsiteeri


oma 200-le panin s6 püstakud ( A8 S6 )kettad ja S6 suppordid.sobib alla 1:1 -le.


10.232@212km)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 08.04.07 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: xTc
Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Kettad on kõige kallimad osad..revali väljamüügikas oli vist 2400.- tk. Samas on ju meil klubi kaudu saada neid ka tiba soodsamalt.
Tere Tõstaks teema üles veel. Et siis kust kohast tuleb hind 2400.- tk :D
ise revalist küsisin siis öeldi 5990.-tk
kas keegi teab kust saaks neid odavamalt?

soomest saab veel ca 4500 eeki paar....kui on huvi vöin ära tuua :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.07 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Sai just UFO'd ümber tehtud. S4 supportite peale, A8 kettad(kõik jupid uued). Projekti maksumus u. 30k.
Nu jah, sellise maksumuse juures tuleks juba otsustada kangema Brembo vms lahenduse kasuks. Need ufo-ketaspidur vahetused peaksid olema ikka märkimisväärselt odavamad, kus kasutatakse paljuski kasutatud juppe.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10

postitati 08.04.07 08:38 Tsiteeri


minu Projekti maksumus oli 6000.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 08.04.07 08:51 Tsiteeri


Kas S6 esipidureid on mingi lihtsa valemiga võimalik S2-le külge panna??? Pole ise küll kuulnud midagi sellest aga äkki keegi oskab midagi asjalikku rääkida. Huvi sellest, et ühed supportid vedelevad ja võiks ju asja proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.07 12:14 Tsiteeri


Kui mina S6 püstakuid taga ajasin siis tehti mulle küll selgeks, et S2 pidid S6 küllaltki erinevad olema. Kuid see oli rohkem "sauna" jutt;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 08.04.07 17:06 Tsiteeri


S2-el ja üldse B4-jadel on pealt kinnitus ainult 1 poldiga..vähemalt nii meeles...aga S6/S4 on kolme poldiga kinnitus(ülemine vedrutaldrik) ja siis amort keskel...
Ise ka komplekteerisin A6 püstakuid just (veits väiksem ketas kui S6-el) kuid süsteem ise lihtne ja V8 alla sobivad nad ka kui Ufo asendajad....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 08.04.07 18:14 Tsiteeri


Ega ma püstakuid ei tahagi vahetada. Seda ma tean ise ka et b kere ja c kere esisillad suht erinevad on. Mõtlesin et äkki on miskite vaheflantsidega, või ka üksühele, võimalik S6 kettad ja supportid originaalide asemele panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 09.04.07 07:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Nu jah, sellise maksumuse juures tuleks juba otsustada kangema Brembo vms lahenduse kasuks. Need ufo-ketaspidur vahetused peaksid olema ikka märkimisväärselt odavamad, kus kasutatakse paljuski kasutatud juppe.

Antud case oli puhtalt kliendi soov, et kõik jupid oleks uued. Brembo valikust ma polegi leidnud otse UFO asemele sobivat lahendust. Kõik põhinevad juba G60 suportile.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.07 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Nu jah, sellise maksumuse juures tuleks juba otsustada kangema Brembo vms lahenduse kasuks. Need ufo-ketaspidur vahetused peaksid olema ikka märkimisväärselt odavamad, kus kasutatakse paljuski kasutatud juppe.

Antud case oli puhtalt kliendi soov, et kõik jupid oleks uued. Brembo valikust ma polegi leidnud otse UFO asemele sobivat lahendust. Kõik põhinevad juba G60 suportile.

Ometigi midagi seesugust on tehtud. Kas seal on kasutatud vaheflantse vms, ei oska kommenteerida.
Audi S4 2.2T 20v - 1992 -
320mm Brembo esipidurid


http://pildid.audiclub.ee/liikmete_autod/j6uvanker/s4_rs4_piibel/images/IMG_7355%20copy.jpg


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]