Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
westor

 postitati 08.03.06 08:02
No nii siis tänud kõigile kes kaasa aitasid.Ka kasutajale Tarts keda sai tülitatud lausa öösel.Mootor käib ja ilusti.:)


Silver
westor

 postitati 02.03.06 20:59
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
1. variant
Halliandur asub plokikaane tagumises nurgas ja on nn. jagajatüüpi, saades ülekande nukkvõllilt.
2. kui halliandur asub nukkvõlli otsas oleva hammasrihmaratta sees.
Natuke selgust siia

Sellel isendil siis asub see nii nimetatud halliandur rihma ratta all.
mulk

 postitati 02.03.06 20:54
1. variant
Halliandur asub plokikaane tagumises nurgas ja on nn. jagajatüüpi, saades ülekande nukkvõllilt.
2. kui halliandur asub nukkvõlli otsas oleva hammasrihmaratta sees.
Natuke selgust siia
westor

 postitati 02.03.06 20:49
Nüüd, kui need kaks asja on sünkroonis, siis peab ka olema halliandur märgis (oleneb milline halliandur su autol on)

Kohe ka küsimus kus asub halliandur ja kus asuvad märgid.
Tänud:
mulk

 postitati 02.03.06 20:34
Nukkvõlli ketiratastel on kaks ringi, ja need ringid peavad jääma sissepoole üksteisega kohakuti, nii, et kui vaatad eest klapikambrikaane tasapinnast, on pool ringist näha mõlemal rattal, seda siis ülemises surnudseisus, kus mõlemad klappid on kinni esimesel silindril.
Väntvõlli märk on hoorattal, pisike kriipsuke ja see peaks jääma sidurikojal oleva akna servaga kohakuti.
Kõige parem, kui saad 1. silindri kolvi ülemise surnud seisu täpselt indikaatorkellaga välja mõõta.
Nüüd, kui need kaks asja on sünkroonis, siis peab ka olema halliandur märgis (oleneb milline halliandur su autol on)

Lisaks veel niipalju, juhul, kui hammasrihm ei istu täpselt nukkvõlli hammasratta hambasse, siis liiguta nukkvõlle päripäeva, mitte väntvõlli!
Sedasi muutub kogu gaasijaotus ca 3-4 kraadi varasemaks (juhul, kui liigutada ainult poole hamba paksuse võrra)
westor

 postitati 02.03.06 19:49
Huvitab just nukkvõllide omavahelised märgid ja ka rihma märgid.St et mootor sai ammu lahti võetud ja nüüd ei mäleta nukvõlli märke.Mismoodi peavad märgid olema kahel nukvõllil.Sammuti ka rihma märke.Kõige parem oleks kui kellelgi oleks mingisugune joonis kuidas need märgid on.
Tänud.
Maku

 postitati 02.03.06 19:40
Tsitaat:
Algselt postitas: westor
Mure siis nimelt selline,et ega kellelgi pole S4 mootori manuali.Soov siis ise moto ära teha.Autodata seda ei paku.Huvitab just nukkvõllide omavahelised märgid ja ka rihma märgid.
Küsi, mis huvi pakub täpselt.
westor

 postitati 02.03.06 19:38
Mure siis nimelt selline,et ega kellelgi pole S4 mootori manuali.Soov siis ise moto ära teha.Autodata seda ei paku.Huvitab just nukkvõllide omavahelised märgid ja ka rihma märgid.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 23.5% - SQL: 76.5%]